Ja muutakin teknistä tietoa kyseisestä motista kaivataan eli 2.8 twincam K-jet.
Sattui pari päivää sitten sellainen pihalleni ilmestymään ja tuntuu ettei se kone toimi ollenkaan.
Tehot on jossain, varmaan lähempänä 85:ttä kuin 185:ttä, ei vastaa kierroksiin ja tuntuu et ei kaikilla käy.
Mersut itselleni uusia tuttavuuksia joten neuvot/vinkit tervetulleita.
Sytytysjärjestys M110 koneessa?
Tervetuloa foorumille.
Tarkista ensin sytkäosat... Virranjakajan kansi ja pyörijä, tulpat ja johdot.
Venttiilikopan alle voi kurkistaa kanssa, voipi olla pakonokka sökö, ei olisi ensimmäinen tapaus... Jos avaat, niin älä kiristä kovin tiukalle sitä, menee mutkalle ja vuotaa. Ihan vaan "ruuvimeisselikireyteen".
ps. Sytkäjärjestys (153624) lukee venttiilikopassa.
Tarkista ensin sytkäosat... Virranjakajan kansi ja pyörijä, tulpat ja johdot.
Venttiilikopan alle voi kurkistaa kanssa, voipi olla pakonokka sökö, ei olisi ensimmäinen tapaus... Jos avaat, niin älä kiristä kovin tiukalle sitä, menee mutkalle ja vuotaa. Ihan vaan "ruuvimeisselikireyteen".
ps. Sytkäjärjestys (153624) lukee venttiilikopassa.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret