Käynnistysonkelmia

Vastaa Viestiin
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Käynnistysonkelmia

Viesti Kirjoittaja Suatana »

Morjensta vaan kaikille...

Tuli tuossa jokunen aika sitten hommailtua 560SEC -87 ja kaarahan toimi kuin unelma. Nyt sitten alkoi vaivaamaan satunnainen käynnistys ongelma, eli välillä ei meinaa käynnistyä kuin "pitkällä vieterillä" ja seuraavalla startilla voi taas avaimen pikku hipaisulla herätä tulille. Vaiva ilmenee niin lämpimänä kuin kylmänäkin. Mistähän moinen voisi johtua.
Etukäteen kiittäen..
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Re: Käynnistysonkelmia

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Suatana kirjoitti:Morjensta vaan kaikille...

Tuli tuossa jokunen aika sitten hommailtua 560SEC -87 ja kaarahan toimi kuin unelma. Nyt sitten alkoi vaivaamaan satunnainen käynnistys ongelma, eli välillä ei meinaa käynnistyä kuin "pitkällä vieterillä" ja seuraavalla startilla voi taas avaimen pikku hipaisulla herätä tulille. Vaiva ilmenee niin lämpimänä kuin kylmänäkin. Mistähän moinen voisi johtua.
Etukäteen kiittäen..
ittellä oli pari vuotta sitten samanlainen käynistys vika,uusin polttoainepumpun niin vika hoitu sillä :D
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Suatana »

Missäs kohti se pumppu nyt tarkkaan sijaitsikaan. Muistan lueskelleeni et jossain vänkärin puolella takana? Ja liekö tuo nyt niin hankala itte vaihtaa.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

se on vänkärin puolen taka-akselin etu puolella,kun kurkkaat takaa alle niin siellä se pilikistelee :shock: se on semmonen paketti,että alimmainen on pumppu sitten suodati ja ylimmäinen paineen varaaja :roll: vaiha samalla polttoaine suodatin jos pumpun vaihat :idea:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tosta pumpusta sen verta,että jos uusit sen niin osta bossin pumppu sitten :shock: taitaa olla varmin peli muista merkeistä :roll:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Näyttäs olevan 560 tuplapumpuilla.

Kuva
Pumput #5 ja filsu #20.
Pro HVM
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Rässi66 kirjoitti:Näyttäs olevan 560 tuplapumpuilla.

Kuva
Pumput #5 ja filsu #20.
no perhana niinpäs näyttää olevan :roll:
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Eiks kaikki kasit ja kutoset ole tuplapumpulla?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ei, mulla on kutonen ja yhdellä pumpulla :D
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Suatana »

Tuossa ruokatunnilla kävin kokeilemassa starttailla. Pikkusen hörähti mut ei jaksannu käynnistyä.PA pumppu pyörii kyllä ja konehuoneen puolella tuntu sit polttoaineen haju, joten aineen saannissa ei kai pitäs olla vikaa.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Suatana kirjoitti:Tuossa ruokatunnilla kävin kokeilemassa starttailla. Pikkusen hörähti mut ei jaksannu käynnistyä.PA pumppu pyörii kyllä ja konehuoneen puolella tuntu sit polttoaineen haju, joten aineen saannissa ei kai pitäs olla vikaa.
olisko sitten sytkä poksi paskana :?:
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Suatana »

Voiskoon vika olla jopa niinkin yksinkertainen kuin huonot tulpat. Ei muuta kuin tulppaostoksille. Tulpan johdot on uusittu äskettäin.
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Suatana »

Vika olikin kutakuinkin aikas yksinkertainen. Pyörijä oli aika lailla väsyneen näköinen, eli lauantaina uutta virranjakajan koppaa ja pyörijää asentamaan..

P.S. mitähän tuo virranjakajan yläpuolella (edestäpäin katsottuna) oleva alipaine mutikka hoitaa. 3 letkua siihen tulee ja sen verran sain tietoo ronkittua et sen nimi on control valve. siit oli kumiletkun pätkä kovettunut, mikä tosin on jo vaihdettu..
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

toi valokuva selventäs kysymystä aika paljon,niin tietäs minkä näkösestä olis kysymys :roll:
Avatar
Suatana
Viestit: 49
Liittynyt: 24.10.2007 20:11
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Suatana »

http://i172.photobucket.com/albums/w35/ ... uva016.jpg

siinäpä sen mutikan kuva, laitoin samaan myös tuon väsyneen pyörijän[/code]
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jaa a enpä osaa sanoa mikä tehtävä tällä mutikalla on joku alipaineventtiilihän on kyseessä,mulla on kans ton tapanen ja se on lisäilmaventtiilin kans tekemisissä :roll:
pyörijä kyllä oli aivan loppu :!:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 moottori”