Öljynpaineanturi

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Diisseliä!
Viestit: 22
Liittynyt: 24.10.2007 18:33
Paikkakunta: Porvoo

Öljynpaineanturi

Viesti Kirjoittaja Diisseliä! »

Missäköhän mahtaa sijaita öljynpaineanturi, mittari ei toimi ja ajattelin tsekata josko piuhat on kiinni. Kone on OM602
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29265
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Öljynsuodattimen juuressa, sellainen pyöreä murikka.
650000tuttavuus
Viestit: 2152
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Kahessa 200D:ssä sama vika. Virran saatuaan hyppää heti 3 kiloon.

Paljonko maksaa uusi kello ?
Miten on kiinni: pulteilla vaiko pyörittelemällä.

Mahoton testata tyyliin pistoke irti anturista, koska molemmissa tapauksissa viisari heti tapissa.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Viiden kympin kieppeillä taitaa pyöriä. Kalliimpiakin löytyy.

Anturissa on omat kierteet. Tiivistys alumiini- / kupariprikalla.

Saako tuossa liittimen irti purkamatta koko autoa? Mitä tapahtuu mittarille, jos piuhan nappaa irti ja työntää maihin? Tippuuko nollaan? Jos ei, niin johto on jostain poikki.

Anturin testiarvot:
0 bar = 10 Ohm
1 bar = 69 Ohm
2 bar = 129 Ohm
3 bar = 184 Ohm

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
650000tuttavuus
Viestit: 2152
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Roisto kirjoitti:Moro,

Viiden kympin kieppeillä taitaa pyöriä. Kalliimpiakin löytyy.

Anturissa on omat kierteet. Tiivistys alumiini- / kupariprikalla.

Saako tuossa liittimen irti purkamatta koko autoa? Mitä tapahtuu mittarille, jos piuhan nappaa irti ja työntää maihin? Tippuuko nollaan? Jos ei, niin johto on jostain poikki.

Anturin testiarvot:
0 bar = 10 Ohm
1 bar = 69 Ohm
2 bar = 129 Ohm
3 bar = 184 Ohm

t.
Risto
Yes !
Kiitosta kovasti !

Noinhan se pitikin tietysti testata.

Kävin heti kokeilemassa.
Maissa putosi neula alas ja irti ollessa kolmoseen, kuten myös paikoillaan ollessa.

Siis anturi rikki, eiks niin :?:

Jos jollakin ehjä, halpa, niin tänne vaan.

Pitää vielä testata 124:nkin, kunhan käy pihassa. Siinä kyllä tekee ihmeräpätystä. Neula hyppii yla- ja ala-asennon väliä erittäin nopeasti.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”