Unohdettu Volvo 960/940, haastaja E-Mersulle?
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Unohdettu Volvo 960/940, haastaja E-Mersulle?
Tai jopa S-sarjalle? No niin, sitten vaan mielipidettä kehiin. Volvon viimeinen ISO takavetoinen ja kaiketi myös varsin laadukas laite oli 960/940-sarja.
Vuosimallit taitavat olla välillä 91-97. jolloin tuota valmistettiin. Uusimmatkin ja vähiten ajetut 4-venttiliset 3-litraiset kärkimallit lähtevät reiluun 10.000 euroon. Sillä saa siis takavetoisen, ison, hyvin varustetun ja vielä kunnon Volvon.
Mallia ei ole myyty mitään valtavia määriä, mutta esim. farmari on poskettoman tilava. Onko siinä todellinen kilpailija 10.000 euron Mersuille.
Nelipyttyiset ovat tähän hiukan alamittaisia, mutta kutoset jo kulkevatkin.
Vuosimallit taitavat olla välillä 91-97. jolloin tuota valmistettiin. Uusimmatkin ja vähiten ajetut 4-venttiliset 3-litraiset kärkimallit lähtevät reiluun 10.000 euroon. Sillä saa siis takavetoisen, ison, hyvin varustetun ja vielä kunnon Volvon.
Mallia ei ole myyty mitään valtavia määriä, mutta esim. farmari on poskettoman tilava. Onko siinä todellinen kilpailija 10.000 euron Mersuille.
Nelipyttyiset ovat tähän hiukan alamittaisia, mutta kutoset jo kulkevatkin.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Kärryn vetoon ehoton peli. Kuutosen diisseli ja muutenkin massiivinen auto. Ainakin olisi auto minun mieleen. Oikeaa patarautaa ja vielä yllättävän "kalliskin".
Tahtoo vaan suomiautoilla jo kilometrejä takana.
Kieltämättä ensimmäiset väykyt vs 940/960 olisi mielenkiintoinen asetelma.
960 on vissiin vaan bensana saatavilla?
Dealer varmaan näiden koneiden kestoon voi sanoa jotain?
Tässä yksi KLIK
Tahtoo vaan suomiautoilla jo kilometrejä takana.
Kieltämättä ensimmäiset väykyt vs 940/960 olisi mielenkiintoinen asetelma.
960 on vissiin vaan bensana saatavilla?
Dealer varmaan näiden koneiden kestoon voi sanoa jotain?
Tässä yksi KLIK
- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Muistin varassa heitän, että bensoja ovat 2.3 Turbo ja 3.0 vapari. Suorituskyky kuulemma osapuilleen sama, kolmonen tietty hieman ahneempi bensalle. Ajamaan en ole itse koskaan päässyt.
Mikäs diesel tuossa on? Volkkari?
Unohdettu malli tämä tosiaan on: sen verran pappa, harmaa, ja harvinainen kuitenkin. Jos laittaisin itselleni toista autoa, voisi farmari olla ihan hyvin vaihtoehto. Muotoilu on sen verran kantikas ja kuitenkin jollain tavalla sivisitynyt, ettei ikää heti arvaa, varsinkaan perästä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=578905
Mikäs diesel tuossa on? Volkkari?
Unohdettu malli tämä tosiaan on: sen verran pappa, harmaa, ja harvinainen kuitenkin. Jos laittaisin itselleni toista autoa, voisi farmari olla ihan hyvin vaihtoehto. Muotoilu on sen verran kantikas ja kuitenkin jollain tavalla sivisitynyt, ettei ikää heti arvaa, varsinkaan perästä.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=578905
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Dieseli on vanha volkkarin 2.4D 6-kammiokone turbolla, eli vain 940-volleen saanut -96 asti. Ei niitä kaikkein sivistyneimpiä diiseleitä, mutta ajetaan näilläkin. 940 bensakone on yleensä vanha kunnon turbo vinokone B230FT, jota saanut koko ajan -98 asti, muita bensakoneita ei enää saanut ~96-98. Luja pata kuin mikä.
960 ja v/s90 on taas vain uudella moniventtiili 2.5 tai 3.0 kuutoskoneella(samaa sarjaa kuin etuvedoissa). Iso auto ja renkkuperä mukavampi kuin 940(joka jäykällä banjolla).
Aika varmoja pelejä molemmat, tosin bensakoneet vaatii ruokaa isossa autossa ja diiseli on sellainen kuin on.
960(v90) farmariin jos laittaisi esim. mersun om603:sella niin oispa kova peli.
960 ja v/s90 on taas vain uudella moniventtiili 2.5 tai 3.0 kuutoskoneella(samaa sarjaa kuin etuvedoissa). Iso auto ja renkkuperä mukavampi kuin 940(joka jäykällä banjolla).
Aika varmoja pelejä molemmat, tosin bensakoneet vaatii ruokaa isossa autossa ja diiseli on sellainen kuin on.
960(v90) farmariin jos laittaisi esim. mersun om603:sella niin oispa kova peli.
Ei, kyllä se on kutoskone. Alunperin VW LT-pakettiautoon tehty ja käytetty esim 240 ja 740 volvoissa. Tuossa 940:ssa kai kaikki turpolla, ehkä jopa välijäähdytettynä?Roisto kirjoitti:Eikö kuitenkin viitonen?Jarno.V kirjoitti:Dieseli on vanha volkkarin 2.4D 6-kammiokone
Aivan vanhimmissa 240 diiseleissä kai oli volkkarin vitoskone, ilmeisesti 2-litrainen. Sama mylly kai oli myös Audi 100 dieseleissä. Periaatteessa kaikki kai ovat samaa sarjaa eri sylinterimäärällä, 1,6 4-syl ; 2,0 5-syl ja 2,4 6-syl.
Etuveto-transportterin 2,4-litrainen viisisylinterinen taitaa olla ihan eri kone. Toisaalta se on kyllä läheistä sukua audin bensaviitosille. Noh mene ja tiedä, ooteelle jo meinaa muutenkin lipsahtaa.
Niin tuosta kanttivolvosta vielä jotta taitaa olla tosiaan viimeisiä mohikaaneja, takaveto perinteisellä hevoskärrin akselilla.
I drive an Opel. What's your excuse?
940:sen jäykästä taka-akselista ja ohjaamon natinoista on jäänyt kolmen auton osalta todella järkyttävät traumat. 960/S90 on ihan eri auto ja pidän henkilökohtaiseti sitä parhaana volvona.
Eikös 940:n dieselit LT-paketti-volsun koneilla ole tunnetusti heikkoja kansistaan?? 960/S90 rivikuutosbensakoneella (automaatilla tietysti) ja kivoilla lisävitkuttimilla on varmasti mukava peli. Polttoainetta tunnetusti kuluu ihan poskettomia määriä, mutta jos ajaa vähän....
Eikös 940:n dieselit LT-paketti-volsun koneilla ole tunnetusti heikkoja kansistaan?? 960/S90 rivikuutosbensakoneella (automaatilla tietysti) ja kivoilla lisävitkuttimilla on varmasti mukava peli. Polttoainetta tunnetusti kuluu ihan poskettomia määriä, mutta jos ajaa vähän....
Sehän on tehty suoraan lisäämällä 1,9-dieseliin viides pytty.Melitos kirjoitti:Etuveto-transportterin 2,4-litrainen viisisylinterinen taitaa olla ihan eri kone. Toisaalta se on kyllä läheistä sukua audin bensaviitosille.
Meikäläisen silimään 940 näyttää ylikokoiselle 740:lle, mikään ei ole kohdallaan ja tekniikka on auttamattoman vanhaa. Ei tuon ikäiseen autoon kuulu lantakärrin taka-akseli. 740 näyttääkin sitten jenkki-autolle.
Volovoja ja voorteja on tullut jostain syystä kierrettyä, voorteja varmaan aiheestakin. Syytä Volovojen kiertämiseen en osaa perustella, esim. Dealerin Volovo tuntui huomattavasti paremmalle autolle kuin vaikkapa C-mersu.
Semmosta Volovoa ei ole eikä tule joka ässän haastaisi, merkkaa se statuskin sentään jotain. Et erotu porukasta jos ajat vaikka Kiirunan elinkeinoasiamiehen entisellä Volovolla, mutta pyyhkäseppä paikalle Idi Aminin entisellä Pullmannilla? Jos pesää ei lohkea, niin vika on aivan takuulla jossain muualla kuin autossa.
Volovoja ja voorteja on tullut jostain syystä kierrettyä, voorteja varmaan aiheestakin. Syytä Volovojen kiertämiseen en osaa perustella, esim. Dealerin Volovo tuntui huomattavasti paremmalle autolle kuin vaikkapa C-mersu.
Semmosta Volovoa ei ole eikä tule joka ässän haastaisi, merkkaa se statuskin sentään jotain. Et erotu porukasta jos ajat vaikka Kiirunan elinkeinoasiamiehen entisellä Volovolla, mutta pyyhkäseppä paikalle Idi Aminin entisellä Pullmannilla? Jos pesää ei lohkea, niin vika on aivan takuulla jossain muualla kuin autossa.
- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Jep, ja osta samalla tuubi "Glidiä". Ei taho ainakaa minulla muuten paikat kestää menemättä nilelle, saati hermot kun pitää jatkuvasti hätyyttää supermalleja pois ässän ympäriltä.Vilenin Herttua kirjoitti:Hä? Pitääpä ruveta tosissaan kattelemaan vanhaa ässää...HVM kirjoitti: Semmosta Volovoa ei ole eikä tule joka ässän haastaisi, merkkaa se statuskin sentään jotain. Jos pesää ei lohkea, niin vika on aivan takuulla jossain muualla kuin autossa.
Munien pienennysleikkaus saattaisi tosin auttaa asiaa sekin...
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Kyllä se 940/960 on ihan niinkuin oli 740/760, vähän vaan enemmän faceliftattuna versiona, mutta teknisesti heikompana.
MB:n 210/211 -sarjaan en lähtisi itse tekemään kovin suoraa vertailua (vai 124:äänkö verrattiin), joskin aivan erinomainen auto luokassaan olikin.
V90 oli pitkään itsellänikin kiikarissa 740 GLE:n jälkeen.
Volsun dieselit tuohon aikaan taas....
300-400 tkm ja remppa...jos jollain 500 tkm pääsi, niin se oli jo "yksilö".
MB:n 210/211 -sarjaan en lähtisi itse tekemään kovin suoraa vertailua (vai 124:äänkö verrattiin), joskin aivan erinomainen auto luokassaan olikin.
V90 oli pitkään itsellänikin kiikarissa 740 GLE:n jälkeen.
Volsun dieselit tuohon aikaan taas....
300-400 tkm ja remppa...jos jollain 500 tkm pääsi, niin se oli jo "yksilö".
Muistelen että kun 960 tuli markkinoille, TM -testissä kerrottiin että auto on hiljaisn mitä TM:n historiassa on koeajettu
Voin muistaa väärinkin, mutta 960/S90 on todella hiljainen sisälle, mitä meikäläinenkin arvostaa autossa/volvossa.
Voin muistaa väärinkin, mutta 960/S90 on todella hiljainen sisälle, mitä meikäläinenkin arvostaa autossa/volvossa.
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
No ei se kyllä W140-ässästäkään neitsyiden huuto pihalle kuulu, Volovo on paperia p*no-autona jos nyt tosissaan käydään vertailemaan.Esko R kirjoitti:Muistelen että kun 960 tuli markkinoille, TM -testissä kerrottiin että auto on hiljaisn mitä TM:n historiassa on koeajettu
Voin muistaa väärinkin, mutta 960/S90 on todella hiljainen sisälle, mitä meikäläinenkin arvostaa autossa/volvossa.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Allekirjoitan.HVM kirjoitti:Volovo on paperia p*no-autona jos nyt tosissaan käydään vertailemaan.
nimim: "nuoruusko hukkaan volvon ratissa"
Edit:
...jaa mutta oli kyl yks juttu... mutta se ei sovi varmaan tällä forumilla kerrottavaksi....
Viimeksi muokannut Ari66, 26.1.2006 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma 940td oli ajettu yli 560tkm minulta lähtiessään, konetta ja laatikkoa avaamatta . Nuorisokeihäs joka auton osti, onnistui koneen räjäyttämäänAri66 kirjoitti:Kyllä se 940/960 on ihan niinkuin oli 740/760, vähän vaan enemmän faceliftattuna versiona, mutta teknisesti heikompana.
MB:n 210/211 -sarjaan en lähtisi itse tekemään kovin suoraa vertailua (vai 124:äänkö verrattiin), joskin aivan erinomainen auto luokassaan olikin.
V90 oli pitkään itsellänikin kiikarissa 740 GLE:n jälkeen.
Volsun dieselit tuohon aikaan taas....
300-400 tkm ja remppa...jos jollain 500 tkm pääsi, niin se oli jo "yksilö".
Muuten autoa ei voi verrata w210 eikä edes w124:seen.
Jumalaton natisija ja rämisijä, ja kaikki hanikat ja namikat klenuja noin pienellä ajomäärällä
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Mersussa ei oo tullu kokkeiltua, mutta kerran nuorena miehenä lännellä ollessa volovosta pamahti nesteet pihalle ku oltiin parkissa ja auto oli käynnissä, sillon se oli ainaki paperia.HVM kirjoitti:No ei se kyllä W140-ässästäkään neitsyiden huuto pihalle kuulu, Volovo on paperia p*no-autona jos nyt tosissaan käydään vertailemaan.Esko R kirjoitti:Muistelen että kun 960 tuli markkinoille, TM -testissä kerrottiin että auto on hiljaisn mitä TM:n historiassa on koeajettu
Voin muistaa väärinkin, mutta 960/S90 on todella hiljainen sisälle, mitä meikäläinenkin arvostaa autossa/volvossa.
S212 350 CDI
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
EXÄT:
C219 320 CDI
S211 270 CDI
S203 200 CDI
S210 300 TDT
W124 300 D 24V
S124 250 D
W210 220 D
W124 200 D
Ouvomman puoleinen homma tosiaan tuo "arvon-putovaminen". Tuon volvokkeenhan piti olla vielä suomen "halutuimpia autoja", mutta alkaa tuon omankin kipon arvon-aleneminen huolestuttoo. Tiedä sitten mikä noiden hintaa pudottaa, onhan nuo "vanhemmat" volvot vielä ihan varmoja laitteitakin. Ostajakuntako.[jimi] kirjoitti:mutta eipä ole kovin hyvin arvoaan pitäneet nuokaan volovot... 3000€ saatta jo saada itelleen oikeen kätsyn mallin.
Tosin monikaan merkkihän ei pärjää toyotan "hinnanpitävyydelle".
Hyvä kun tuotakin saa nykyään Anttilasta,tarvia joka viikko pornokauppaan lampsia.HVM kirjoitti:Jep, ja osta samalla tuubi "Glidiä".Vilenin Herttua kirjoitti:Hä? Pitääpä ruveta tosissaan kattelemaan vanhaa ässää...HVM kirjoitti: Semmosta Volovoa ei ole eikä tule joka ässän haastaisi, merkkaa se statuskin sentään jotain. Jos pesää ei lohkea, niin vika on aivan takuulla jossain muualla kuin autossa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
niin ja ennenkaikkea tojotahan ei ole köyhien auto... kuinka monella köyhällä on varaa ajaa autolla jonka arvo on puolessa kun sen saa ulos liikkeestä mutta hinnan pitävyydessä ei taida olla tähden voittanuttaJ.T.S kirjoitti:Ouvomman puoleinen homma tosiaan tuo "arvon-putovaminen". Tuon volvokkeenhan piti olla vielä suomen "halutuimpia autoja", mutta alkaa tuon omankin kipon arvon-aleneminen huolestuttoo. Tiedä sitten mikä noiden hintaa pudottaa, onhan nuo "vanhemmat" volvot vielä ihan varmoja laitteitakin. Ostajakuntako.[jimi] kirjoitti:mutta eipä ole kovin hyvin arvoaan pitäneet nuokaan volovot... 3000€ saatta jo saada itelleen oikeen kätsyn mallin.
Tosin monikaan merkkihän ei pärjää toyotan "hinnanpitävyydelle".
Tässä on linkki, joka kannattaa lukea ihan ajatuksella... KLIK TÄHÄN[jimi] kirjoitti:niin ja ennenkaikkea tojotahan ei ole köyhien auto... kuinka monella köyhällä on varaa ajaa autolla...
Liittynee tuohon, että millä kukakin köyhä ajaa...
niin, kaikki on suhteellista. tämä köyhä ajaa volokkarilla,joka muuten on aikalailla huoltovapaa emmää tuota mitenkään henkilökohtasena, mää vaan satun oleen yleensäkki tuota mieltä itämaan autoistaPappi kirjoitti:Tässä on linkki, joka kannattaa lukea ihan ajatuksella... KLIK TÄHÄN[jimi] kirjoitti:niin ja ennenkaikkea tojotahan ei ole köyhien auto... kuinka monella köyhällä on varaa ajaa autolla...
Liittynee tuohon, että millä kukakin köyhä ajaa...
Re: Unohdettu Volvo 960/940, haastaja E-Mersulle?
Tähän on nyt jo ihan pakko kommentoida.Kaapo kirjoitti:Tai jopa S-sarjalle? No niin, sitten vaan mielipidettä kehiin. Volvon viimeinen ISO takavetoinen ja kaiketi myös varsin laadukas laite oli 960/940-sarja.
Ford allokoi takavetoisten premium-luokan autojen valmistuksen Jaguarille, joten Volvo lopetti ko. laitteiden valmistuksen. Paha virhe.
Viimeinen Ruotsissa Valmistettu Takavetoinen Oikea Volvo oli S/V90-sarja. Alusta moninivelisine jousituksineen ja suora neliventtiilikutonen oli erinomainen paketti. Pienellä modernisoinnilla ja mahdollisesti dieselmoottorilla varustettuna se olisi täysin kilpailukykyinen tänäkin päivänä.
940 Turbodiesel välijäähdyttimellä varustettuna oli aikanaan melkoinen tykki. Pesi sen ajan Mersut mennen tullen. Ääni oli kamala, mutta suora kuutonen on aina suora kuutonen. Kansivaivat olivat suurelta osalta käyttäjien mokia, eli auto sammutettiin ilman kunnollista jälkijäähdytystä. Kun myin omani 370.000 ajettuna ei nokassa ollut yhtään kivenhakkaamaa ja maali kiilsi kuin juukalaisen munat.
940-sarjassa oli niin yksinkertainen alusta, että Konin alustasarjan asennuksen jälkeen sai koko homman unohtaa, ei tarvinnut vaihdella puslia ja niveliä kaksi kertaa vuodessa kuten Saksan tuotteissa.
960/S/V90 sarjassa käytettiin Aisin-Warnerin laatikkoa, samaa kuin Lexus LS400-mallissa. Ikiliikkujamalli eikä tarvitse korjata.
S90-mallissa oli myös varustus vakionakin kohdallaan ja muutenkin edusti vielä tyylikästä Volvo-laatikkolinjaa vähän pehmennettynä, eli sisätilat ja tavarasäiliö olivat asiallisia. Bensaa paloi se 11 litraa, joka tuntuu olevan vakiovauhti kaikille kolmelitraisille bensakulkineille.
Ja ennen kaikkea:
Volvot eivät ruostuneet
M-B S320L 80k (had Volvo 144/80k 440/60k 940TDI/210k S90/70k)
edit: Pesähommista vähän. 60-luvulla kaverin faija oli ostanut uuden Volvo 544 Sportin, samanlainen munavolvo kuin Mikkolan legendaarinen ALU-2. Oli kova rauta ja eikun Hämpille norkoilemaan. Siilinkarin kohdalla ikkuna auki ja vonkaamaan. Tytöt katsoivat autoa hetken ja sanoivat etteivät he mihinkään Pobedaan lähde.
Norsumersu
No ei siitä kyllä E:lle haastajaksi ole volvosta, kaverilla tuommoinen oli aikanaan bensavehje. Ihan hyvä ja luotettava auto sinänsä, ja maantiellä jopa mukavakin. Mutta tuollaista mutkaisempaa kun joutui ajelemaan niin erottui kyllä jyvät akanoista eli mersut volvoista. Mersun alusta on kyllä ihan omaa luokkaansa noihin verraten, eli mersulla kun mennään mutkaan niin ei matkustaja ala etsimään kauhukahvoja katosta kuten volvossa. Suht iisistikin ajamalla matkustajalle tuli väkisinkin tunne että mennään katolleen kun taas samalla tiellä mersu menee kuin huomaamatta koko mutkia.
Mutta luotettava se oli, ei tarvinnut miettiä että uskaltaako lähteä heittämään 1000km:n reissun ilman työkalupakkia. Ainut vika mitä minä muistan autossa olleen oli lambda-anturin sekoilut, niitä meni varmaan useampikin vaihtoon koska se on jäänyt mieleenkin. Auttamattoman vanhanaikaisen näköisiähän ne ovat ja tekniikka on keskiajalta mutta loppukaneettina voisin todeta että hyviä ja luotettavia autoja paljon maantietä taittavalle.
Mutta luotettava se oli, ei tarvinnut miettiä että uskaltaako lähteä heittämään 1000km:n reissun ilman työkalupakkia. Ainut vika mitä minä muistan autossa olleen oli lambda-anturin sekoilut, niitä meni varmaan useampikin vaihtoon koska se on jäänyt mieleenkin. Auttamattoman vanhanaikaisen näköisiähän ne ovat ja tekniikka on keskiajalta mutta loppukaneettina voisin todeta että hyviä ja luotettavia autoja paljon maantietä taittavalle.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
On se vulvakin ihan siedettävä auto, mutta... Sisusta on jotenkin laaduttoman tuntuinen, natisee ja kitisee eikä mielestäni ole yhtä ajaton kuin esim 124. Hiljaiseksikaan sitä ei voi kehua. Myös volvo ruostuu helposti huonolla hoidolla. Tuo 940 on 740 facelift niinkuin Ari jo kertoikin ja on mielestäni huomattavasti ahtaampi kuin S124. Ulkomitoiltaan se tuntuu isolta mutta tavaratilakin on yllättävän pieni/matala. Tekniikka onkin sitten kestävää ja 2.3 turbosta saa helposti paljon potkua. Työkaverilla on tuollainen 740 2.3 turpo josta ahtopainetta korottamalla on tullut yllättävän ripeä peli.
Vinkkinä: Kaveri on ollut myös volvolla töissä kuten isänsäkin ja omaa vielä jotain yhteyksiä sinne, eli jos jotain erikoista kysyttävää on niin voin koitta häneltä udella.
Vinkkinä: Kaveri on ollut myös volvolla töissä kuten isänsäkin ja omaa vielä jotain yhteyksiä sinne, eli jos jotain erikoista kysyttävää on niin voin koitta häneltä udella.