Mulla on 123 Te -91 :ssä sellainen ongelma,
että kylmänä kyllä starttaa ja kun on ajanut "puolilämpiumäksi" ja sammuttaa, niin saattaa olla, että kone vaan hieman hörähtää, mutta ei käynnisty. Sitten useamman starttauksen jälkeen kone yhtäkkiä starttaa ihan kuin ei olisi koskaan vikaa ollutkaan. Välillä menee päiviä, että ei ole mitään ongelmia. Eilenillalla taas teki sen, että sain ajaa kylmällä koneella noin 2-3 km, kun sammui kerrasta. Starttailin ehkä 10 kertaa kun yhtäkkiä kone taas heräsi.
Olen jo vaihtanut, bensapumpun, virtalukon pohjan, kokeillut toista sytytyksensäätöyksikköä ja puolaa, mutta taas sama vika ilmaantuu.
Starttiongelma täälläkin, eikä vikaa löydy
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Ihme vika???
Oitin virranjakajan auki, mutta ei siinä mietään ihmeellistä ollut, ihan puhdas sisältä ja hyväkuntoisen näköinen, ei halkeamia...
Löytyyköhän Salo -Turku akselilta korjaamoa, joka näkisi heti töllön ruudulta, missä kiikastaa?
Voiko ruiskussa olla vika?
Kyllähän mersun pitäis lähteä käymään kun avainta vääntää, eikö?
Löytyyköhän Salo -Turku akselilta korjaamoa, joka näkisi heti töllön ruudulta, missä kiikastaa?
Voiko ruiskussa olla vika?
Kyllähän mersun pitäis lähteä käymään kun avainta vääntää, eikö?
No kattos perhanaa!!!
Kyllä kyseessä on w124 230 TE, -91, oli päässyt painovirhe iskemään.
Missä voisi olla heikko "löysä" liitos ??? Joku sulake?
Missä voisi olla heikko "löysä" liitos ??? Joku sulake?
Minulla oli samanlainen vika ja syyksi paljastui virranjakajan väärä asento. Elikkä kipinä lähti pyörijän laidasta ja ilmaväli oli senverran iso että, kipinä kuljeskeli kannen sisällä mitensattui. Vika ilmeni kosteilla keleillä pitemmän seisonnan jälkeen. Jakajaahan saa käännellä koska sillä ei säädetä ennakkoa.
Murheisiin löytyi korjaus!
Löytyihän se vika lopulta. Kuten toisaalla täällä foorumilla oli ehdotettukin, vika löytyi bensapumpun releen jalan tinauksesta. Nyt starttaa hyvin, eikä ole aiheuttanut murheita muutamaan päivään.
Kiitokset kaikille palstalla tietoaan jakaville!
Kiitokset kaikille palstalla tietoaan jakaville!