Talvi tulloo, 608D = jääkaappi-pakastin

Vastaa Viestiin
Sätös
Viestit: 8
Liittynyt: 06.11.2007 11:10
Paikkakunta: Vaajasalmi

Talvi tulloo, 608D = jääkaappi-pakastin

Viesti Kirjoittaja Sätös »

...Mitä tehdä? auttaako pahvi? Moottori käy 80c, eli ihan normaali, mutta ilmeisesti neste kuitenkin jäähtyy tullessaan lämmityskennolle ajettaessa kuolemaa halveksuen huimaa 80km/h.. Onko kikkoja?
Avatar
Joeli
Viestit: 747
Liittynyt: 07.1.2007 18:43
Paikkakunta: Heinävesi

Re: Talvi tulloo, 608D = jääkaappi-pakastin

Viesti Kirjoittaja Joeli »

Sätös kirjoitti:...Mitä tehdä? auttaako pahvi? Moottori käy 80c, eli ihan normaali, mutta ilmeisesti neste kuitenkin jäähtyy tullessaan lämmityskennolle ajettaessa kuolemaa halveksuen huimaa 80km/h.. Onko kikkoja?
Pahvi auttaa ja onhan nesteitä riittävästi?
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Sätös
Viestit: 8
Liittynyt: 06.11.2007 11:10
Paikkakunta: Vaajasalmi

Viesti Kirjoittaja Sätös »

Jepjep..Nesteitä on ainakin tarpeeks, just pari päivää sitten vaihdoin syylärin, eli tuli tsekattua, eikä ole vuotanutkaan yhtään.
Avatar
Iso-Jukka
Viestit: 349
Liittynyt: 02.10.2005 20:18
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Iso-Jukka »

Tarkista että lämmityslaitteen hana aukeaa, kennosta letkut irti ja vettä molempiin suuntiin. :idea: 711 loppu muuten lämpimän tulo viikkoa ennen vesipumpun kuolemista :roll:
Tusbyn Teräs & Tuning
Punkki-Junkkari
Erehtyminen on inhimillistä, mutta todellisen sekasorron luomiseen tarvitaan tietokone. - Paul Ehrlich
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja miksi »

ja 407sta ei tullut lämmitä tarvikepumpulla. oli vesipumpun siivissä sen verta eroa ettei riittänyt nostamaan oikeaa painetta järjestelmään. mutta tuli tarpeelliseksi laitaa sähkönen pumppu kun takatilaan tuli kanssa lämpökenno.. kummatkin rupes toimimaan paremmin kuin hyvin sen jälkeen.
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Sätös
Viestit: 8
Liittynyt: 06.11.2007 11:10
Paikkakunta: Vaajasalmi

Viesti Kirjoittaja Sätös »

Jahas!!
Mulla on nimittäin takana 2 puhallinta, takimmainen on ohitettu (kenno vuotaa), mut etummainen vörkkii. Kyllähän vielä 0-asteessa lämmintä tulee ikkunanpuhaltimille mut 5 asteen pakkasella alkaa olla jo haaleeta ilimoo..
Pystyisiköhän kennolle meneviä letkuja eristämään jollain..?
Pahvin pistin eteen, nyt kokeilemaan oliko vaikutusta..ehhehe
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja miksi »

jos haluaa eristää putkia on olemassa sellasta solumuovia jota nuo kylmämiehet käyttää pakastinputkien linjassa. auttaa kyllä jo paljon jos menee kylmässä tilassa putket. samanlaista käytetään linja-autoissa joissa on kone on alla vaakassa , lämmittimelle tulevat putket kulkee solumuovieristeen sisällä.

kyllä vielä -15 pitäs olla kuumaa nestettä ettei tartteis putkia eristellä, ja kabiinissa lämmön piisata.
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lämmitys, ilmastointi”