kysymys nelivedosta

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
arzka
Viestit: 51
Liittynyt: 07.10.2007 14:58
Paikkakunta: pks

kysymys nelivedosta

Viesti Kirjoittaja arzka »

tervehdys! saisko tarinaa nelivedon toimivuudesta/toiminta varmuudesta ja mitä tarkastuksia kannattaa tehdä osto hetkellä? muutama tuttu"mb tietäjä" :wink: neuvo pysymään erossa moisista laitteista,on vissiin kallista korjata ja korjata saa usein?? itse taas ajattelen asian niin,että eikai mersuun mitään keskentekosia neliveto hässäköitä ole laitettu :wink: KIITOS.
ugly finn
Viestit: 43
Liittynyt: 29.7.2007 13:14
Paikkakunta: Zatakunta

Viesti Kirjoittaja ugly finn »

Ei kai niissä mitään mitään ihmeellistä, upeita ajaa kun kelit huononee.
Etupään osat tyyriitä, mutta kestäviä. Jakolaatikot alkaa vuotamaan jossain vaiheessa, kuulemma yleensä 300tkm jälkeen.

Omalla bensamatikilla takana ½-miljoonaa, 'kulutusosaa' saanut jo vaihdella ja jakoloorakin alkoi vuotamaan. Sen kun laittaa kuntoon niin eiköhän taas kelpaa ajella.

Väittävät että eka versio, 1987...1991, olisi herkempi jakolaatikko vioille johtuen hydrauliikan esipaineesta. Malli muuttui 05/1991.

Pete
Ei ole olemassa salaisuuksia, vain salattuja totuuksia.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

viewtopic.php?t=17112&highlight=

viewtopic.php?t=9618

Lukaseppa nuo läpi niin selkenee tuon nelivedon toiminta, vikapaikat ja tarkastettavat kohteet. :D
I drive an Opel. What's your excuse?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”