CDI 2.0 turbo diesel w202

Vastaa Viestiin
Jukkis33
Viestit: 31
Liittynyt: 15.9.2007 8:05
Paikkakunta: Vantaa

CDI 2.0 turbo diesel w202

Viesti Kirjoittaja Jukkis33 »

Mikähän on vikana ku ei lämmöt nouse yli 60 astetta ja termari uusi..Paikallaan huudatettaessa kyl menee yli 80 asteen..vm.-99 ja automaagi..Ei tossa kohta tarkene..Vai onko 87 liian iso?
Viimeksi muokannut Jukkis33, 18.11.2007 20:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29271
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Uusikin termari rikki ... vai olikos se suomivaruste-termari peräti 92-asteinen ?
Jukkis33
Viestit: 31
Liittynyt: 15.9.2007 8:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jukkis33 »

vai onko näissä jtn lisälämmittimiä et ei sillä lämpeä?
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Jukkis33 kirjoitti:vai onko näissä jtn lisälämmittimiä et ei sillä lämpeä?
Sähköinen lisälämmitin on. Sulakkeen voi itse tarkistaa mutta viallinen lisälämmitin jättää viestin vikamuistiin vaikka sulake olisikin ehyt. Joten vikakoodien luettamisella asia selviää.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29271
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mikä auto on kyseessä, otsikossa mainittu W202 ?
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Jaa, perutaanpa sitten jutut, ajattelin että olisi w211. Onko tuossa 202:sessa vielä polttoainekäyttöinen lisälämmitin?
Jukkis33
Viestit: 31
Liittynyt: 15.9.2007 8:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jukkis33 »

juu c-sarjan -99 turbo diesel..on kai siinä se polttoaine käyttöinen lämmitin..
Jukkis33
Viestit: 31
Liittynyt: 15.9.2007 8:05
Paikkakunta: Vantaa

mesestä

Viesti Kirjoittaja Jukkis33 »

eli on varmaanki se lisälämmitin sökö kun ei tule pakokaasua siitä"pakoputkesta".oiskohan mitään koti konsteja miten vois kokeilla kunnostaa et en ala uutta ostamaan.pitää katella niitä sulakkeita mut oisko vielä jotain mitä kannattas kokeilla/ottaa huomioon??tosiaan lämpö nousi n.60 asteeseen tänäänki vaikka pakkasta vain 7 astetta.eli viime viikolla vaihdoin uuden termostaatin(87asteisen) ja ei mitään vaikutusta.ei viittis alkaa autoo vaihtaa ton takia ku ei tarkene.
Avatar
|JR|
Viestit: 80
Liittynyt: 12.1.2007 22:00
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja |JR| »

Auto käymään, lisälämmitin sen kellolaitteesta päälle (jos sellainen on). Sulakkeet 13 ja 37 pois sulakerasiasta ja sammuta auto pariks minuutiks. Sulakkeet takaisin. Nyt on lämmittimen muisti nollattu, koita nyt käynnistää lisälämmittimen liekkipainikkeesta lämmitin, tai jos sitä ei ole niin auto käymään ja kuulostele alkaako kohinaa kuuluu sieltä oikeesta etulokasuojasta. Jos ei niin pitäs saada testeriin.
C 200CDi T S202 vm.1999

Porsche 944 2.5 vm.1988 "kemiallisesti ahdettu"
Jukkis33
Viestit: 31
Liittynyt: 15.9.2007 8:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jukkis33 »

joo kokeilin tota sulake hommaa ja polttaa heti sen sulakkeen (37).toimiiko se jollain vastuksella vai miten??lieneekö sitten johdot oikosessa tai jotain??pikatesterissä on myös käytetty ja ei tunnistanut kyseistä lämmitintä(ei saanut yhteyttä).Tais tulla auton vaihto.....bemariin:)
Avatar
|JR|
Viestit: 80
Liittynyt: 12.1.2007 22:00
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja |JR| »

Sit lähtisin kattoo sielt missä lämmitin on ja johdot liittyy siihen. Se oikea etulokasuoja on sen verran kostea paikka et voi piuhat olla mädät.

Ja älä sit ainakaa 525tds:ää hommaa...
C 200CDi T S202 vm.1999

Porsche 944 2.5 vm.1988 "kemiallisesti ahdettu"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 lämmitys, ilmastointi”