
Liikkeellelähtiessä pukkaa vastaan eikä jaksaisi lähteä. Sama jos neutraalissa kaasuttaa liian ripeästi moottori yskii, joskus jopa sammuu. Korkeimmilla kierroksilla kone käy hyvin. Tyhjäkäyntiä käy aika hyvin mutta silloin tällöin kuulostaa siltä että yksi sylinteri ei syttyis kunnolla.
Liikkellelähtö ja kierroksien nostaminen tyhjäkäynnistä on pahiten.
Silloin kuin yskii näyttäis tulevan enemmän savua myös pakarista, Varovaisesti nostaessa kierrokset välttäen yskimistä savut myös normaalit.
Tähän saakka vaihdettu p-a suodin, suuttimet, ylijännitesuojarele.
Imuvuoto pitäis nostaa kierrokset? Vai pitääkö tyhjäkäyntimoottori kierrokset kurissa (ke-jet). Pilottia ei saatu kotiin vielä. Polttoainepumpun rele? Ilmamäärämittari "hidas"?
Olen lukenut tämän foorumin läpi niin paljon ja aika moni asia näyttäisi osuvan minun kohdalle. En haluaisi vaihtaa koko moottoria.
En oikein jaksaisi uskoa että olisi kyse jakajakansi-tulpnjohdot-tulpat mutta ehkä vois kokeilla sitäkin.