Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
Bmw 325ix touring
Tuollainen tuonti peli löytyy toisena kulkineena tuon Mb:n kaverina.
Varusteita löytyy ihan riittävästi, mm sport nahka sisusta, sähkölasit+luukku, yms. Jälkeen päin on tullut aavistus paranneltua, mm xenonein ja H&R:n alustalla. Kyseinen härvelihän on nelivetoinen 2,5litr 12v kutosella.
Varusteita löytyy ihan riittävästi, mm sport nahka sisusta, sähkölasit+luukku, yms. Jälkeen päin on tullut aavistus paranneltua, mm xenonein ja H&R:n alustalla. Kyseinen härvelihän on nelivetoinen 2,5litr 12v kutosella.
Kiitoksia. Kyllähän tuolla on ihan mukava käydä välillä pörräämässä, vielä kun saadaan kunnolla luntajovihava kirjoitti:Jossei kukkaan ole vielä ehtiny sanoa, niin tervetuloa voorumille jeemu
Bensa-nelari-farkku-pemari, varsin hieno värkki, etenkin kun tuota varustelua on saksanmalliin
Issellä ollu joskus samaa korimallia 318i, oli kiva käyttöauto.
tallin perällä on tommonen ikuisuus projekti: http://tinyurl.com/3x2dng elikkä -88 740 2.0tic, lastutettu, ahtoja nostettu suutimet ja bp-säädin vaihdettu jne jne... kori ja sisusta vähän kesken, mut toivotaan et ens kesänä liikkuu...
On! Koko nimeltään AWE (automobilwerk Eisenach) Wartburg 311 camping. Sai kuulemma jonkun muotoilupalkinnon Berliinin automessuilla 60-luvulla... Tämä yksilö on vm -63
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin .Hieno on auto ei voi muuta sanoa,en ole koskaan luonnossa tuommosta nähnytkään.320cdia kirjoitti:On! Koko nimeltään AWE (automobilwerk Eisenach) Wartburg 311 camping. Sai kuulemma jonkun muotoilupalkinnon Berliinin automessuilla 60-luvulla... Tämä yksilö on vm -63
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
taas meni melkein oikein! (353 tuli v.66 ja 353W v.75...) Kiva nähdä, että jollakin on jotain hajua Warresta! Onnittelut!jari_w123 kirjoitti: Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
Jep vanhoja TM:iä on tullut luettua ahkerasti ja osa auto jutuista on jopa painunut muistiin.Mitäs tuo W sitten tarkoittaa Warreissa,ja vaihtuko kori tosiaan jo 66,tais vaihtua ainakin numeroista päätellen vaikka muistelen jostain että muutama auto on lähtenyt tehtaalta vanhalla korilla tyyppinumerolla 353 jossa on jo käytössä joitain uudemman korin muutoksista.320cdia kirjoitti:taas meni melkein oikein! (353 tuli v.66 ja 353W v.75...) Kiva nähdä, että jollakin on jotain hajua Warresta! Onnittelut!jari_w123 kirjoitti: Kyllä mä sitten melkein oikeassa olin,eikös se tourist malli tullu vasta siihen 353W tyyppiin eli uudempaan koriin
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Jaa-a... en minäkään tiedä, mitä "W" oikeastaan tarkoittaa, mutta "W"-mallisissa (vm 76 ->) on levyjarrut edessä ym. pientä parannusta 353:seen verrattuna... Tuo kulmikas (=ruma) kori tuli tosiaan jo vuonna 66 vuosimallina 67.jari_w123 kirjoitti:Mitäs tuo W sitten tarkoittaa Warreissa,ja vaihtuko kori tosiaan jo 66.
*****************
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
If you make it idiotproof, someone will surely make a better idiot.
******************
S211 320cdiA 2004
C123 300CDT 1983
W116 280S 1973
multa löytyy
toyota hj61 4.0 turbo dsl -89
suzuki hayabusa -05 (ihan vakio aj 10 tkm vielä )
toyota corolla -89
kawasaki crossi 250 nelari -03
polaris mönkiä vm ???
ski-doo rev 600 -03
sea-doo mikä v..tu lie semmonen jossa voi olla kaveri kyydissä
sekä jotain hyöty vehkeitä esim traktori zetor ja partner ruohon leikkuri aura varustuksella
toyota hj61 4.0 turbo dsl -89
suzuki hayabusa -05 (ihan vakio aj 10 tkm vielä )
toyota corolla -89
kawasaki crossi 250 nelari -03
polaris mönkiä vm ???
ski-doo rev 600 -03
sea-doo mikä v..tu lie semmonen jossa voi olla kaveri kyydissä
sekä jotain hyöty vehkeitä esim traktori zetor ja partner ruohon leikkuri aura varustuksella
iff juu need speed buy borzoi.. faster dog can bee
Kiitos kiitos...vaikken Mersua omistakkaan niin ajattelin liittyä tänne kun on tullut maalailtua ja tulee maalattavaks muutama mese ja täältä on saanut hyviä vinkkejä osien purkamis aiheista ym.
Mutta asiaan.
Tosiaan auto on Honda Delsol Vti, koneena on 1.6 Vtec (16valve/4-piste ruutta) kilsoja tällä hetkellä 200Tkm mittarissa
Koneesta vapaasti hengittävänä vakiona on raavittu ulos vaatimattomat 160hv,mulla tossa on nyt päälle 180hv,saksasta kun aikoinaan se tuli niin silloin rek.otteeseen oli merkitty 172hv.
Moottoreina noissa solleissa on pienempää 1.6 Esi mallia jossa hikiset alle 130hv.
sekä tota 1.6Vti mallia.
Vtec mallissa 5200rpm nurkilla Vtec lähtee päälle ja koneen luonne muuttuu todella kiukkuiseksi. tossa tietämättömille mitä Vtec on--->
http://fi.wikipedia.org/wiki/VTEC
mylly kiertää sinne 9000rpm hujakoille ennenkuin rajoitin toppaa konetta rauhoittumaan.
Auto on 2-paikkainen,moottori edessä ja valitettavasti etuvetoinen
Tottakai targamallinen että pääsee kesällä avoauto fiiliksiin.ittellä ja 99% suomessa olevissa solleissa on manuaalinen katon pois otto eli kahvat auki ja nosto peräkonttiin. suomessa on tiettävästi 1 ainut solli jossa motorisoitu katto mutta jäbät on onnistuneet hajoittaa siitä ohjausboxin ja uutta ei saa mistään..hintaa tais olla viime kuuleman mukaan tonnin paremmalla puolella. tossapa linkki miten katto toimii jos on s-malli.
http://www.youtube.com/watch?v=N_B7ogFdzOo
ja lopuksi oman Delsolin viimeisimmät ulkomuodot
Tossa se oli kun tuli mulle jostain päin Gunther landiaa
ja tollasen se kerkes olla yhden kesän ja talven
ja nykyisellä ulkomuodolla ei sitten talvisin ajellakkaan.
tarkoitus olisi tulevan talven aikana muokata vakio sisusta uusiksi ja päälle ruopasta MetalFlake hippumaalaus jos kerkeää muitten maalaus/rakentelu projektien alta tekemään.
Mutta asiaan.
Tosiaan auto on Honda Delsol Vti, koneena on 1.6 Vtec (16valve/4-piste ruutta) kilsoja tällä hetkellä 200Tkm mittarissa
Koneesta vapaasti hengittävänä vakiona on raavittu ulos vaatimattomat 160hv,mulla tossa on nyt päälle 180hv,saksasta kun aikoinaan se tuli niin silloin rek.otteeseen oli merkitty 172hv.
Moottoreina noissa solleissa on pienempää 1.6 Esi mallia jossa hikiset alle 130hv.
sekä tota 1.6Vti mallia.
Vtec mallissa 5200rpm nurkilla Vtec lähtee päälle ja koneen luonne muuttuu todella kiukkuiseksi. tossa tietämättömille mitä Vtec on--->
http://fi.wikipedia.org/wiki/VTEC
mylly kiertää sinne 9000rpm hujakoille ennenkuin rajoitin toppaa konetta rauhoittumaan.
Auto on 2-paikkainen,moottori edessä ja valitettavasti etuvetoinen
Tottakai targamallinen että pääsee kesällä avoauto fiiliksiin.ittellä ja 99% suomessa olevissa solleissa on manuaalinen katon pois otto eli kahvat auki ja nosto peräkonttiin. suomessa on tiettävästi 1 ainut solli jossa motorisoitu katto mutta jäbät on onnistuneet hajoittaa siitä ohjausboxin ja uutta ei saa mistään..hintaa tais olla viime kuuleman mukaan tonnin paremmalla puolella. tossapa linkki miten katto toimii jos on s-malli.
http://www.youtube.com/watch?v=N_B7ogFdzOo
ja lopuksi oman Delsolin viimeisimmät ulkomuodot
Tossa se oli kun tuli mulle jostain päin Gunther landiaa
ja tollasen se kerkes olla yhden kesän ja talven
ja nykyisellä ulkomuodolla ei sitten talvisin ajellakkaan.
tarkoitus olisi tulevan talven aikana muokata vakio sisusta uusiksi ja päälle ruopasta MetalFlake hippumaalaus jos kerkeää muitten maalaus/rakentelu projektien alta tekemään.
Edukseen on Honda muuttunut; alkuperäiskunnossa ei näytä juuri miltään ja tuossa välivaiheessa on ollut sellainen keulan ilme josta en henkilökohtaisesti pidä, liian isot ja avarat aukot spoilerissa.
Rekisterikilvelle keulassa ei näköjään ole paikkaa alunperinkään.
Eikös Vtec:istä saanut kohtuudella lisätehoa, pakosarjan ja säädettävän nokkapyörän vaihto ja jotain säätöjä tms ?
Rekisterikilvelle keulassa ei näköjään ole paikkaa alunperinkään.
Eikös Vtec:istä saanut kohtuudella lisätehoa, pakosarjan ja säädettävän nokkapyörän vaihto ja jotain säätöjä tms ?
no viime kesän muutokset koneeseen oli 4-2-1 peltisarja,bensanpaineensäädin,katti verkonpainoks ja vapaammin virtaavat takavaimentimet. koneen luonne muuttui ihan toiseksi. Kiekuu kuin sika teurastamossa kun Vtec pääsee avautuu,kone ottaa kierrokset huomattavasti herkemmin...ja mikä parasta,kumi palaa paljon herkemmin
talvella pistän myyntiin ton peltisatsin ja ostan 4-1 sarjan joka kuulemma sopii kierros koneille paljon paremmin. tolla vanhalla hain alavääntöä jota ei tullut laisinkaan lisää.
Vtec controller pitää hankkia että saa Vtecin avautuu vaikka jossain 4000rpm paikkeilla,ei jää alkukiihdytyksissä miettimään niin paljoa.
sekä säädettävät nokkapyörät niin siillä saa haettua viimeiset hepat ulos.
olishan noita bolt on turbo sarjoja ameriikan luvatussa maassa myytävänä 2500dollarin hintaan kaupan mutta eipä vielä ole kiinnostanut sijoittaa tohon sitä summaa kun muutenkin siihen on palanut taaloja tarpeeks
talvella pistän myyntiin ton peltisatsin ja ostan 4-1 sarjan joka kuulemma sopii kierros koneille paljon paremmin. tolla vanhalla hain alavääntöä jota ei tullut laisinkaan lisää.
Vtec controller pitää hankkia että saa Vtecin avautuu vaikka jossain 4000rpm paikkeilla,ei jää alkukiihdytyksissä miettimään niin paljoa.
sekä säädettävät nokkapyörät niin siillä saa haettua viimeiset hepat ulos.
olishan noita bolt on turbo sarjoja ameriikan luvatussa maassa myytävänä 2500dollarin hintaan kaupan mutta eipä vielä ole kiinnostanut sijoittaa tohon sitä summaa kun muutenkin siihen on palanut taaloja tarpeeks
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
On tuo CRX vaan pirun nätti kinneri, ittelläkin oli tuo hankintalistalla pitemmän aikaa ja mulle olis kyllä kelvannu ihan orggiksena kevyillä levikkeillä, isoilla pyörillä ja maltillisella madalluksella. Mutta kun on hieman turhan nafti ympärivuotiseksi käyttöautoksi vaikkakin ylläpito olis ollu taatusti monin verroin Kompressoria halvempaa. Tosin lopullinen johtopäätös jaakobinpainissa oli että meikäläisellä on jo valitettavasti liikaa ikää noin nuorekkaalle mallille.
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
no hei...täälläkin paukkuu kohta mittari 33v
aina viehätys on ollut noihin 2-paikkaisiin ja joskus tulevaisuudessa kun tosta matolaatikosta luovun niin ostan Triumph Spitfiren...tai sitä ennen kyllä autona on Honda S2000 mutta sitä saa odottaa kun hinnat on vielä niin korkealla.
Ton Sollin piti olla "pulttaa kiinni" korisarjalla mutta multa aina karkaa mopo lapasesta kun omia autoja rupeaa rakentaa
aina viehätys on ollut noihin 2-paikkaisiin ja joskus tulevaisuudessa kun tosta matolaatikosta luovun niin ostan Triumph Spitfiren...tai sitä ennen kyllä autona on Honda S2000 mutta sitä saa odottaa kun hinnat on vielä niin korkealla.
Ton Sollin piti olla "pulttaa kiinni" korisarjalla mutta multa aina karkaa mopo lapasesta kun omia autoja rupeaa rakentaa
No niin, projektitatsunikin on rattaillaan taas.. Vielä uupuu paljon mutta aina se virkistää käydä remontin välissä kojolla..
http://www.youtube.com/watch?v=M0qB0RUFB6A
http://www.youtube.com/watch?v=M0qB0RUFB6A
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)