Lisävaloista...
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
Niinpä, ennen xenoneita oli 480w, nyt 180w(omat pitkät mukana).dealer kirjoitti:Laita Lerssinen edes yksiin valoihin xenonit nii ei tartte ajella pimeässä, halogeenien sadat watit ovat ihan paperia kun verrataan xenonien 2x35 wattiin...yhteensä muuten 720w
Tästä tulikin mielleen, että vääntäkää tyhmälle rautalangasta , miten se nyt pitää tehdä, että lisäpitkien valojen kanssa palaa vain auton lyhyet valot.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
Kuulkaa nyt mää näkisin että lerssinen on tosiaanki ansioitunu nuitten valojen kans!! On niin komia että tarvitaan vaan kaks sanaa: MAHTAVAA!!!
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
No nii, edelliset lisävalot on myyty ja nyt pitäis hakea torniosta uudet. Ajattelin hakea Boschin navigaattorit ja niihin laittaa xenoxit,jää vain nähtäväksi miten niillä näkee .
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
No en taija, ku on 361e rahaa, ja ei oo yhtään tiedossa, koska vois saada lisää... En mä karenssissa ole...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Etsi valokatkaisijan takaa johto josta menee virta valonvaihtokatkaisijalle valot päällä - asennossa.Tästä tulikin mielleen, että vääntäkää tyhmälle rautalangasta , miten se nyt pitää tehdä, että lisäpitkien valojen kanssa palaa vain auton lyhyet valot.
Kytke siitä herätevirta lähivalojen releille.
Pitäis iteki vähä rakentaa noita pitkien kytkentöjä, et sais näyttämään vähä laillisemmalta, sitte vois tehä jonkun yhen tapponappulan, millä saa kaikki päälle...
Ja tuo pitäis tehä, et omat lyhyet palais, sitte palais halutut lisäpitkät, vois vielä yhdet laittaa tuonne ales sadekelejä varten...
Ja tuo pitäis tehä, et omat lyhyet palais, sitte palais halutut lisäpitkät, vois vielä yhdet laittaa tuonne ales sadekelejä varten...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Jooh, meinasin tuossa eilen laittaa ne pahan kelin pitkät tuonne rekkarin alle, mut rekkaripas tuleekin niin ales, että puolet valoista jäis peittoon, niin lykkäänty nyt ainakin tää operaatio...
Mut sitte, nuo isot lisäpitkät on vähä ongelmalliset, toinen niistä kun kastelee housunsa...
Siitä on vähä jo romit lähteny kävelee heijastinpinnasta, ja tuo korroosiokin tehny tehtäväänsä...
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4674s.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4676s.jpg
Porasin tuonne reijän, notta vesi pääsis karkuhun... No, siinä vaiheessa vasta selvis, kuinka rankasti tuon "irronneen" heijastinpinann alla on ruostetta... Reijästä tuli ruskea... Eikait tuosta reijästä haittaakan ole, kun vesi pääsee poistumaan nyt?
Eli JOS tuossa ens kesänä on aikaa, niin tekis mieli ottaa tuo lasi tuosta heijastimesta irti, jollain liimallahan se tuossa on kiinni... Mutta saako tuota mitenkään fiksusti palautettua alkuperäiseen loistoonsa, vai vaatiko jo sitten erikoismiehen romausvehkeineen? Luopua kun noista valoista en oikein halua, sopii ku nyrkki silmään tuohon autoon, ja muutenkin tyylikkäät, eikä noista oo juuri maksaa tarvinu, niin voihi niihin vähä ite panostaakin...
Jos otan tuon romi-kälä-kälän, ja vetelen sil uuden pinnan siihen?
Mut sitte, nuo isot lisäpitkät on vähä ongelmalliset, toinen niistä kun kastelee housunsa...
Siitä on vähä jo romit lähteny kävelee heijastinpinnasta, ja tuo korroosiokin tehny tehtäväänsä...
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4674s.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4676s.jpg
Porasin tuonne reijän, notta vesi pääsis karkuhun... No, siinä vaiheessa vasta selvis, kuinka rankasti tuon "irronneen" heijastinpinann alla on ruostetta... Reijästä tuli ruskea... Eikait tuosta reijästä haittaakan ole, kun vesi pääsee poistumaan nyt?
Eli JOS tuossa ens kesänä on aikaa, niin tekis mieli ottaa tuo lasi tuosta heijastimesta irti, jollain liimallahan se tuossa on kiinni... Mutta saako tuota mitenkään fiksusti palautettua alkuperäiseen loistoonsa, vai vaatiko jo sitten erikoismiehen romausvehkeineen? Luopua kun noista valoista en oikein halua, sopii ku nyrkki silmään tuohon autoon, ja muutenkin tyylikkäät, eikä noista oo juuri maksaa tarvinu, niin voihi niihin vähä ite panostaakin...
Jos otan tuon romi-kälä-kälän, ja vetelen sil uuden pinnan siihen?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
-
- Viestit: 541
- Liittynyt: 02.6.2006 22:43
- Paikkakunta: 97940
No niin, tänään tuli pultattua navigatorit + xenonit kiinni, niin ei voi kuin kehua valotehoa.
Tuli parkki paikalla yks kehumaan 3 Boschin valo tehoa 100w:lla ja haukkui samalla xenoxit maan alle, niin piti sitten käydä nöyryyttään tienpäällä (alkoi niin v****taan ).
Ei puhunut enään mitään paskaa xenoxeista.
Tuli parkki paikalla yks kehumaan 3 Boschin valo tehoa 100w:lla ja haukkui samalla xenoxit maan alle, niin piti sitten käydä nöyryyttään tienpäällä (alkoi niin v****taan ).
Ei puhunut enään mitään paskaa xenoxeista.
Näillä mennään.
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
BMW 330 D -03, 286hp/668nm
BMW 335i -07, 414hp/572nm
50 prossaa jostain on parempi, kuin 100 prossaa ei mistään....
kylläpä nuo valot alkaa olla entisetVensku_ kirjoitti:Jooh, meinasin tuossa eilen laittaa ne pahan kelin pitkät tuonne rekkarin alle, mut rekkaripas tuleekin niin ales, että puolet valoista jäis peittoon, niin lykkäänty nyt ainakin tää operaatio...
Mut sitte, nuo isot lisäpitkät on vähä ongelmalliset, toinen niistä kun kastelee housunsa...
Siitä on vähä jo romit lähteny kävelee heijastinpinnasta, ja tuo korroosiokin tehny tehtäväänsä...
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4674s.jpg
http://i17.photobucket.com/albums/b53/D ... _4676s.jpg
Porasin tuonne reijän, notta vesi pääsis karkuhun... No, siinä vaiheessa vasta selvis, kuinka rankasti tuon "irronneen" heijastinpinann alla on ruostetta... Reijästä tuli ruskea... Eikait tuosta reijästä haittaakan ole, kun vesi pääsee poistumaan nyt?
Eli JOS tuossa ens kesänä on aikaa, niin tekis mieli ottaa tuo lasi tuosta heijastimesta irti, jollain liimallahan se tuossa on kiinni... Mutta saako tuota mitenkään fiksusti palautettua alkuperäiseen loistoonsa, vai vaatiko jo sitten erikoismiehen romausvehkeineen? Luopua kun noista valoista en oikein halua, sopii ku nyrkki silmään tuohon autoon, ja muutenkin tyylikkäät, eikä noista oo juuri maksaa tarvinu, niin voihi niihin vähä ite panostaakin...
Jos otan tuon romi-kälä-kälän, ja vetelen sil uuden pinnan siihen?
Hannu kirjoitti: kylläpä nuo valot alkaa olla entiset
No, vielä näkee, katotaan sitte kesällä mitä ne on syöny...
(todellakin toi heijastin toimii todella hyvin, harmittaa vaan tuo ruoste... Mutta vedetään sitte vaikka pakkelilla kasaan... )
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Re: Lisävaloista...
Jepjep. Uudessa kiesissä onkin edellisen omistajan laittamat lisävalot: Hella Rallye 1000 -apupitkät, tukevasti maskiraudoilla kiinni. 2,5 neliön johdot ja oma kärki releessä molemmille valoille.Arapaho kirjoitti:Päädyin ratkasemaan valomurheeni ostamalla SIRIUS sarjan.en nyte saa mieleeni mikkä ne tarkemmin, makso jotain 30 egerii pari.Valontehostinsarjaa odottelen piiltemasta.
Kuinkas olette toteuttaneet asennuksen?Omat johdot kummallekin lampulle?
Oma rele molemmille?
Johtojen veto konepellin osalta?Siis asennen valot maskiin.
Niiko huomaatte,en ole sähköinssi..Tekiis mieli laittaa valot niin että niitä ei tartte joka lenkin jälkeen viksailla.
Mukavasti auttavat.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Näköjään näitäkin saa nyt suomesta.
http://www.lightforcefinland.fi/
Onhan nuo vähän tyyriitä, mutta jos puheet pitää kutinsa niin kaippa nuo olisi rahalle hyvä vastine.
Omaan kiesiin L.Samarialainen ja Klasukoo hyvää hyvyyttään asensi Hella 3000:set + vahvistukset ajovaloille.
http://www.lightforcefinland.fi/
Onhan nuo vähän tyyriitä, mutta jos puheet pitää kutinsa niin kaippa nuo olisi rahalle hyvä vastine.
Omaan kiesiin L.Samarialainen ja Klasukoo hyvää hyvyyttään asensi Hella 3000:set + vahvistukset ajovaloille.
eikös nuota navigatoreita saanut valmiina xsenoneina, olen nähnyt jossain esitteen, pistemäisinä ja hivenen hajottavina.300 D farkku kirjoitti:No niin, tänään tuli pultattua navigatorit + xenonit kiinni, niin ei voi kuin kehua valotehoa.
Tuli parkki paikalla yks kehumaan 3 Boschin valo tehoa 100w:lla ja haukkui samalla xenoxit maan alle, niin piti sitten käydä nöyryyttään tienpäällä (alkoi niin v****taan ).
Ei puhunut enään mitään paskaa xenoxeista.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-