Provotopikki
Alkaa väykkykuume nostaa päätään kun tätä suitsutusta lukee...
Pitäiskös sitä alkaa tuollaisesta haaveilemaan, kun ei luonne kestä ostaa Ässääkään pihalle räntäsateeseen seisomaan?
Onko muuten W210 korista autoa ylipäätään saanut uutena ilman vakkaria, ajotietsikkaa, ilmastointia, sähkölaseja ym turhakkeita? Vai onko käytävä uudeksi autoksi hakemassa vanha Nairobin taksi? Noi alkupään Väyrysetkin alkavat jo olla toistakymmenvuotiaita koslia, joten mieluummin rahoillaan ostaisi vähemmän riesaa toimimattomien/temppuilevien heebeleiden muodossa itselleen.
Lisää löylyä provokiukaalle, myönnetään... Mutta tämä soikeä pää ei kestä enää yhtään metkua huonosti toimivien puolijohdelelujen taholta.
Pitäiskös sitä alkaa tuollaisesta haaveilemaan, kun ei luonne kestä ostaa Ässääkään pihalle räntäsateeseen seisomaan?
Onko muuten W210 korista autoa ylipäätään saanut uutena ilman vakkaria, ajotietsikkaa, ilmastointia, sähkölaseja ym turhakkeita? Vai onko käytävä uudeksi autoksi hakemassa vanha Nairobin taksi? Noi alkupään Väyrysetkin alkavat jo olla toistakymmenvuotiaita koslia, joten mieluummin rahoillaan ostaisi vähemmän riesaa toimimattomien/temppuilevien heebeleiden muodossa itselleen.
Lisää löylyä provokiukaalle, myönnetään... Mutta tämä soikeä pää ei kestä enää yhtään metkua huonosti toimivien puolijohdelelujen taholta.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Automaatin konetyyppi on eri ja siinä on se joku 280nm vääntöä, manuaalissa sitten se 320nmMihaline kirjoitti: tuossa on kuitenkin autotallin tietojen kans ristiriitaa kun uudemmassa 96kw dieselissä on vääntöä rajattu alemmas. -01 mallissa on jotain 310 tai 320nm vääntöä parin tonnin korvilla ja uudemmassa olikohan vajaa 40nm vähemmän eikä tippilaatikot tunnu kestävän sitäkään?:
Jos ei kulje niin kromaa se.
En mie tiiä onks siinä mitään vikaa? Jarrua vasten paineita nostamalla voi saada tuosta ajasta jonkin verran pois mutta ei oo tullu koitettua kuin paljon... Savut oli viime katsastuksessa 0.21 ja huohottaa sillai normaalisti joten siltäkin osin pitäis olla kunnossa...dealer kirjoitti:Vialliseen TDT:hen pitää verrata viallista passattia myös suorituskyvyn osalta...Ja kyllä, tuo kyseinen tdt jolla suorituskykymittauksia persdynolla olen tehnyt omaa kuopiossa säädetyn pumpun ja edelleen kyllä, hän tahtoo viettää 0-100km/h välillä aikaa 14 ja risat sekunteina.
MB 300D, MB 380 SEC, MB 600 SEC, VW TDI.
Ohhoh, Mersulla on ruuan puute.Savut oli viime katsastuksessa 0.21
Arvo saisi olla siellä 2,5 paikkeilla, vaikkei se kaikkea kerrokaan niin tuo 0,21 on pahasti alhainen.
0-100 km/h ajasta tipahtaa 3-4 sekuntia pois kun käyttää pumppua Pasin ruuvattavana, perstuntumalla ero on valtaisa.
En ihmettele enää kertomaasi siitä että TDT on Passatille pujottelukeppinä.
Mitä luokkaa TDT:n keskikulutus on ollut ?
Ajotieturia ei taija faceliftaamattomissa vakiona olla, vakijonoppeuven säädinkään ei oo taina kuuluva manuaali-laatikollisiin vakiona.JuMu S kirjoitti:...Onko muuten W210 korista autoa ylipäätään saanut uutena ilman vakkaria, ajotietsikkaa, ilmastointia, sähkölaseja ym turhakkeita?...
Mutta tuskin nuista haittaa on, vaikka ne autossa olisivatkin. Nehän ovat korkeintaan rikki.
BMW 318d -09
Siinä ehken yheksää tai mieluummin pikkusen yli seka-ajossa, käyttäjältä ei saa täsmällistä tietoa kun on lievästi hällä väliä kunhan toimii ja kulettaa asenne...dealer kirjoitti:Ohhoh, Mersulla on ruuan puute.Savut oli viime katsastuksessa 0.21
Arvo saisi olla siellä 2,5 paikkeilla, vaikkei se kaikkea kerrokaan niin tuo 0,21 on pahasti alhainen.
0-100 km/h ajasta tipahtaa 3-4 sekuntia pois kun käyttää pumppua Pasin ruuvattavana, perstuntumalla ero on valtaisa.
En ihmettele enää kertomaasi siitä että TDT on Passatille pujottelukeppinä.
Mitä luokkaa TDT:n keskikulutus on ollut ?
Kaikilla pytyillä se soittaa kyllä mutta ahtojen keräämiseen menee oma aikansa... Kuopiossa aikanaan käytiin pumppu läpi mutta ei sillä ollu kun kosmeettinen ja lompakkoa tyhjentävä vaikutus...
MB 300D, MB 380 SEC, MB 600 SEC, VW TDI.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
Jos Naumasella käytitte, niin enpä ihmettele yhtään. Minulla muuten "vakio" kampe, vain Ppd:n säätämä pumppu niin 10 sek. pintaan mennään 0-100 kmhMihaline kirjoitti:...Kuopiossa aikanaan käytiin pumppu läpi mutta ei sillä ollu kun kosmeettinen ja lompakkoa tyhjentävä vaikutus...
nimim. 7mm tapit tilattu...
Yhen tutun 200deen pumppua oli ruuvannut joku joka oli joskus onnistunutdealer kirjoitti:Juu, pumpun laitto ei ole onnistunut - tuskin tuossa muuta ongelmaa on.
Kulutus todennäköisesti putoaa puolisen litraa kun säädättää pumpun ja auto alkaa vastata kaasuun ihan eri malliin.
-Ei tyhjäkäyntiä kylmänä
-Kiihtyvyys n.3km 0-100km/h
-Hevoskärryä piti vetää kakkosella
PPDeen jälkeen
-Käy sievästi tyhjäkäyntiä
-Kiihtyvyys, no ei ehi ennää poltella sataseen mennessä
-Jopa nelosta voi käyttää heppakärryn vejossa
Naumasellahan sitä pistäydyttiin... Ilimeisesti en ole ainut kuka on käyny koittamassa onnea ja tyhjennyttämässä lompakkoaL.Samarialainen kirjoitti:Jos Naumasella käytitte, niin enpä ihmettele yhtään.
Miullon hatara muistikuva jotta 6 sataa ei riittäny tuolla reissulla, nii on kallista roplaaminen täälläpäin...
MB 300D, MB 380 SEC, MB 600 SEC, VW TDI.
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
Ei ole omaa kokemusta, vain "Esson baarin" puheita, mutta nekin enemmän negatiivisia kuin positiivisia Meilläkin meni kuutisen sataa Ppd:llä käyntiin 350€ säätöön ja 200 uuteen vetoakseliin (nyt se jaksaa jo naurattaa)Mihaline kirjoitti:Naumasellahan sitä pistäydyttiin... Ilimeisesti en ole ainut kuka on käyny koittamassa onnea ja tyhjennyttämässä lompakkoa
Miullon hatara muistikuva jotta 6 sataa ei riittäny tuolla reissulla, nii on kallista roplaaminen täälläpäin...
Mulla ei ole Naumasesta kun hyviä kokemuksia. Jos jotain huonoa pitää mainita niin kallis paikka se on, mutta hommat sattuu kyllä kerrasta ja nopeaan.L.Samarialainen kirjoitti:Ei ole omaa kokemusta, vain "Esson baarin" puheita, mutta nekin enemmän negatiivisia kuin positiivisia Meilläkin meni kuutisen sataa Ppd:llä käyntiin 350€ säätöön ja 200 uuteen vetoakseliin (nyt se jaksaa jo naurattaa)Mihaline kirjoitti:Naumasellahan sitä pistäydyttiin... Ilimeisesti en ole ainut kuka on käyny koittamassa onnea ja tyhjennyttämässä lompakkoa
Miullon hatara muistikuva jotta 6 sataa ei riittäny tuolla reissulla, nii on kallista roplaaminen täälläpäin...
Monta pumppua oon Naumasella käyttänyt, ennen käytin työn puolestakin. vakio pumppuja laittamaan on tosi hyvä.
Isoilla elementillä varustetut pumput on eriasia ja ne ei oikein taida Naumasta kiinnostaa (joskus ohimennen kysyin).
Jooh. Yhteen projektiini tulee 7mm. elementeillä pumppu, kunhan saan projektin paremmin alkuun tässä kerron aiheesta lisää.
Sitä pumppu en meinannut teettää Naumasella (enkä myöskään Mynällä.. ei taida hirveesti vaihtoehtoja jäädä )
Pitääkö tässä nyt sitten perskeles mennä omankin TD:n kanssa tonne Mynädieseliin vielä, mitähä? Kierroksilla kiihtyy mojovasti, mutta laiskasti vaihtaen...no, kuin 300D aina.Harju kirjoitti:Yhen tutun 200deen pumppua oli ruuvannut joku joka oli joskus onnistunutdealer kirjoitti:Juu, pumpun laitto ei ole onnistunut - tuskin tuossa muuta ongelmaa on.
Kulutus todennäköisesti putoaa puolisen litraa kun säädättää pumpun ja auto alkaa vastata kaasuun ihan eri malliin.
-Ei tyhjäkäyntiä kylmänä
-Kiihtyvyys n.3km 0-100km/h
-Hevoskärryä piti vetää kakkosella
PPDeen jälkeen
-Käy sievästi tyhjäkäyntiä
-Kiihtyvyys, no ei ehi ennää poltella sataseen mennessä
-Jopa nelosta voi käyttää heppakärryn vejossa
Tosin ekan matka-ajotankillisen kulutus oli 6,75 l satkulle, mitä ei nyt voi pitää pahana.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Minäpä koeajoin tänään semmosen E290 tdt:n. Mittarissa reilut 180tkm ja suomiauto. Mikä saakelin suomi-auto, kaikkihan ne on saksasta tullu. Hopea päältä ja sininen sisältä(pahin ostohimo katosi jo tähän). Hyvä oli ajaa, tosi vakaa ja miellyttävän tuntuinen kaikin puolin. Ei vaan nykyisessä elämäntilanteessa ole varaa moiseen autoon, sääli sinänsä. Väykky on joidenkin höpötyksistä huolimatta todella hieno auto.
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Noniin, saimpa mieki nyt vihdoin ja viimein ajaa väykkyä ihan itse tuossa alkuviikosta. Empä löytäny muuta vikaa koko vehkeestä ko net että valoilla ei tehny ees sitä hevon v*tt*a mitä 124:n valoilla (sori hevosmiehet/naiset ja väykkyhemmot). Toinen vika oli se että kakkosta ei meinannu saada silmään milhään, tosin ko yksilössä oli jotaki hämminkiä siirtäjässä...
Muuten kulki kyllä ihan kivasti...
Muuten kulki kyllä ihan kivasti...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Mitä V"tun vikaa on tumman sinisessä sisustassa kun kaikki sitä morkkaa .Ville S. kirjoitti:Minäpä koeajoin tänään semmosen E290 tdt:n. Mittarissa reilut 180tkm ja suomiauto. Mikä saakelin suomi-auto, kaikkihan ne on saksasta tullu. Hopea päältä ja sininen sisältä(pahin ostohimo katosi jo tähän). Hyvä oli ajaa, tosi vakaa ja miellyttävän tuntuinen kaikin puolin. Ei vaan nykyisessä elämäntilanteessa ole varaa moiseen autoon, sääli sinänsä. Väykky on joidenkin höpötyksistä huolimatta todella hieno auto.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Minäkään en aivan ymmärrä että miksi sininen sisusta olisi kauhistus. Minusta se on erittäin hyvä kompromissi Suomen vaihteleviin olosuhteisiin. Musta sisusta kuumenee kesällä hirvittävästi ja on muutenkin synkkä ja vaaleassa näkyy taas kaikki tahrat joten uutuuden viehätys siitä menee aika nopeasti.