w211 takapään kolina
w211 takapään kolina
Takapäästä kuuluu kolinaa aina kun rengas "tipahtaa" kuoppaan. alatukivarren ulommat puslat vaihdettu, ei vaikutusta, uudet iskarit on menossa tulevana vkon. loppuna alle. onko porukalla tiedossa muita kohtia jos iskarin vaihto ei auta? Autolla ajettu 160tkm.
Takapään kolina
Terve
Saitko vaimentimet vaihdettua ? Mulla sama "ongelma"
Saitko vaimentimet vaihdettua ? Mulla sama "ongelma"
Iskarit vaihdoin, mutta kolina jatkuu. En tiedä mitä seuraavaksi pitäis tehdä! Nopeassa tarkastuksessa korjaamolla ei löytynyt mitään löysiä tukivarsissa ja kulmat oli kohdallaan. Kolahdus tuntuu niinkuin auton koriin eli oliskohan siellä jotain kumityynyjä niinkuin vanhemmissa malleissa w124 ym. missä olisi väljää.
takapään kolinata juu..
Niin selvisikö jollekin se takapään kolina tossa 211:ssa? Itellä alla farkkuversio ja nimenomaan terävät töyssyt tuota kolinaa aiheuttaa. Korjaamonmies veholta tiesi että ominaisuushan se vaan on näissä ilmajousitetuissa... Näinköhän on sitte
W211 kolina
Terve, mulla Vehon analyysi eli toinen iskari sökö ?
Vaihdan kunhan tulevat Saksasta. Varmaan parin viikon aikana.
Ainakin mulla vain toinen puoli kolisee.
Vaihdan kunhan tulevat Saksasta. Varmaan parin viikon aikana.
Ainakin mulla vain toinen puoli kolisee.
-
-
Kiitos vastauksesta! Vehon diagnoosi oli mulla sama eli oikeanpuoleinen takaiskari menee vaihtoon. Toivottavasti kolinat loppuu siihen minullakin.
Iskari tuli tilattua Vehon kautta sillä periaattella, että jos iskari ei ole syyllinen kolinaan, ei minua veloiteta iskarin vaihdosta eikä osasta. Vastaisuuden varalle löytyisikö linkkiä Saksan Mersuliikkeeseen,mstä osia tilailtu ja hyväksi havaittu?
Iskari tuli tilattua Vehon kautta sillä periaattella, että jos iskari ei ole syyllinen kolinaan, ei minua veloiteta iskarin vaihdosta eikä osasta. Vastaisuuden varalle löytyisikö linkkiä Saksan Mersuliikkeeseen,mstä osia tilailtu ja hyväksi havaittu?