Konepellin säätö
Konepellin säätö
124:sen (-87) konepelti on koholla takareunastaan. Ottanu itteensä joskus edellisessä elämässään, ja vääntynyt pilalle?
Mutta, onko saranoissa minkäänlaista säätöä, että saisi pellin lokasuojien tasolle. Nyt se on n pari senttiä ylempänä.
Mutta, onko saranoissa minkäänlaista säätöä, että saisi pellin lokasuojien tasolle. Nyt se on n pari senttiä ylempänä.
Konepellin säätö
Kiitos vastaajalle. Tarkastustyö kävi helposti, kun usko ei loppunu...Ne kolme ruuvia löytyi-ja säätyi, mitä sääyivät.
Näin teinkin, mutta ei riitä. Vieläkin törröttää, vähän (siis enempi luin monessa myynnissä olevassa). Milä tässä nyt mättää? Eiko vm 87-89 pellit tarviikaan olla linjassaa lokasuojan kanssa?
Näin teinkin, mutta ei riitä. Vieläkin törröttää, vähän (siis enempi luin monessa myynnissä olevassa). Milä tässä nyt mättää? Eiko vm 87-89 pellit tarviikaan olla linjassaa lokasuojan kanssa?
Konepellin säätö
OK.
Nyt kuullostaa loogiselta.
Mun Mersu menny nyt 640 tkm, joten se sentin heitto rupee löytyy siitä.
Tämä tosin vain kuskin puolella?
Korjausehdotuksia? Avartaa kiinnityksen reikiä alaspäin?
Nyt kuullostaa loogiselta.
Mun Mersu menny nyt 640 tkm, joten se sentin heitto rupee löytyy siitä.
Tämä tosin vain kuskin puolella?
Korjausehdotuksia? Avartaa kiinnityksen reikiä alaspäin?
Tää on kyllä päivän paras ja pitänee jotenkuten paikkansakin. Epäilykset vahvistuu tuon oman lintan ajomääristä ... olisko 1,5milj. mitään?Wikke kirjoitti:Tämä on ihan tyyppivika. Käsittääkseni se mekanismi jotenkin kuluu tai ne jouset löystyy ajan myötä. Sitä ei saa säätämälläkään kohdilleen. Joskus olen kuullut että 1mm/100tkm nousee pelti, helppo tarkistaa kilometrit.
konepellin saranat
lähteekö sarana irti ilman jousen irroitusta näyttäs se jousi olevan tiukan näköinen
Re: konepellin saranat
Pelti pystyyn, siis ihan pystyyn, sinne huoltoasentoon .viikinki kirjoitti:lähteekö sarana irti ilman jousen irroitusta näyttäs se jousi olevan tiukan näköinen
Pyöränkotelelosta se muovilipare "sisälokari" pois tieltä, sieltä välistä huomaat kuinka jousi on löysällä.
Ok, muumilimsasta huikka.
Nostat etusormi otteella jousen pois kolostaan ja avaat jousenvarren ruuvin (10mm kanta).
Avaat ne 3 saranan ruuvia .
Seuraavaksi luukun ruuvien kimppuun .
MUISTA LAITTAA JOTAIN PEHMIKETTÄ KONEPELLIN JA LASIN/KORIN VÄLIIN ETTEI TULEE RUMAA
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
w124 konepellin säätö
Vaihdettiin uudet lokarit. Tarvike. Kuskin puoli tuntui menevän heittämällä paikoilleen,mutta hanttimiehen turbomalli,ei oikein täysin istunut. Eipä sitä nyt hullu huomaa. Konepeltiä säätämällä takapäästä hanttimiehen puoli,sain korkeuden kohdalleen. Etupäästä kumitassuilla pieni säätö ja lukon vastakappaletta konepellistä siirtämällä,on etupää nyt kohdallaan.
Hanttimiehen puolella on takana isompi rako,kuin kuskin puolella. Täytyis saada jotenkin kulkemaan takaosa sivulle päin. Näin voisi tasata rakoa hieman pienemmäksi. Onko mitään jippoa?
Hanttimiehen puolella on takana isompi rako,kuin kuskin puolella. Täytyis saada jotenkin kulkemaan takaosa sivulle päin. Näin voisi tasata rakoa hieman pienemmäksi. Onko mitään jippoa?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95