LÄHTI SE VISKO IRTI P.....E

Mutta olihan tiukka, olin varma että liimalla on pultti kiinin!! Olikin vaan alkuperäistiukkuudessa saksan korjaamon jäljeltä

Lukitsin kahdella pikku ruuvipuristimella hihnapyörän ja hihnan yhteen ja lyhennin Beltzerin kuusiokoloavaimen sopivaksi sinne syylärin ja pultin TOSIAHTAASEEN Väliin! Ja Laitoin avaimenpäähän hieman sellaista Dyna systemsin kiinipitonestettä joka sisältää jotain hienojakoista keinotimanttia, parantaa kitkaa paljon joten nuljahtamisvaara vähenee

Avaimen päähän 8mm:n hylsy ja kaksi pitkää jatkoa! Kaveri vain pitämään puristimista ja kunnon vääntöliike, pamahti kunnolla ja löysäs irti

Usko meinas kyllä loppua välillä!! Alkuperäinen metallisiipi ei sitten sovi välistä ilman viskon irroitusta, muutamasta millistä on kiinni

Mutta niinhän Dieleri Sanokin mulle , piti vaan kokeilla

MYYTY 124 300d -85(aj.833t.) AJOSSA 124 300 TDT-93 ,Tallissa 300TE -24V -91.
EX: 300D -86, 300TD -93, 200D -90, 300TE 4-MATIC USA, 300TDT -77/82 Korinv.
Noin 30kpl muita koslia!