
Liekkö tuosta apua, mutta ompahan nyt varalta.

Onpas halpa korjaamo,yleensä maksaa päälle euron minuutiltaPappi kirjoitti:Eipä paljoa napannut ruveta itse kokeilemaan tuota lämmityslaitteen moottorin vaihtoa. Korjaamolla 45min ja 30€. Siinä samalla sai ihmetellä sivusta![]()
Entinen moottori tallessa. Toimii muuten mutta hiilet ovat hiukan liian "isot". Pitänee tutkia, jos vaikka saisi toimimaan kunnolla. Purkaamot vonkaavat tuommosesta moottorista 50 - 100€. No, jos tuo uusi moottori menisi auton loppuiän![]()
Nyt tarkenee
Eikös tämä pitänyt olla vasta vaihdettuPappi kirjoitti:Entinen lämmityslaitteen moottori on kirjaimellisesti entinen. Ei kannata nähdä vaivaa sen korjaamiseen.
Yhdyn tähänPappi kirjoitti:Vaihtoivat vanhaan moottoriin hiilet. Toimi minkä toimi... Viikon![]()
Aina kun autoa vaihtaa, pitää varata vähintään toimintatonni varusteluun ja huoltoon. Niin myös minun tapauksessa. Vaikka eihän tuota uutta autoa oltu ostamassa.
Tuli myös paranneltua 124:n penkkejä. Vaihdoin eteen 9000 Saabin samansävyiset plyyshijakkarat, enkä koskaan aiemmin ole parantanut minkään auton mukavuutta kerralla näin paljoaPappi kirjoitti:Tänään käytin autoa tuolla Puijon autoverhoomossa. Pistettiin kuskin penkki parempaan ryhtiin.
Kelpaa nyt ajella...
Penkkiin vaihdettiin tuo vasen sivupala, lämmitin istuinosaan ja samalla tarkastettiin penkin rakenteet. Homma maksoi kaikkinensa 230€
Tiilerille olisi nyt käyttöäJuMu S kirjoitti:Asennukseen voisin suoraan suositella apumiestä. Se panssari tosissaankin painaa.Ja jos on kotoisin vähänkin kolaroidusta autosta saattaa olla "pientä vääntelyä" vailla. Siinäkin on hyvä olla tarpeeksi tanakka asennuskaveri.
Tuolla lämpimässä tallissa ois monttuPappi kirjoitti:Pitäisi vaan nyt päästä montun päälle asentamaan. Melko painava tuntui olevan, mutta jämäkkä.Josko tuo vähän suojaisi tuota öljypohjaa. Aikalailla alkuperäiseltä lisävarusteelta näytti.