Ruattista jos kattelee niin tossa esim näppärä väykkySamuliS kirjoitti:Voiko nää olla näin halpoja?
Kolmas pohdinnan kohde, Paavo vs. V70 kädenvääntö ?
onhan tuo n.10000e + verot ajettu 300000-350000km loppu peleissä taitaa tulla yhtä halvaksi ostaa suomesta. esim. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1598231 sitten jos vielä kävisi niin hyvä tuuri että löytäisit auton liikkeestä suomesta niin olisi takuuta moottorilla ja voimansiirrolla 6kk muutoin 3kk. Itse lasken tuolle arvoa jonkin verran koska esim. tämä nykyinen kulkineeni oli ollut minulla viikon kun ilmastoinnin kompressori sanoi työsopparin irti. Soitto liikkeeseen mistä ostin, myyjä sanoi vie auto korjattavaksi korjaamolle (meni uusiksi kompressori,kuivuri,putket) Tuli vähän säästöä kun ei tarvinnut itse maksaa.
Kiitos vaihtoehdoista, taitaa olla että hintakuplan puhjettua kannattavuus noutaa ulkoa on pienentyä radikaalisti, ainoastaan jos kaipaa jotain erikoisempaa yhdistelmää kannattaa haku ulottaa koko euroopan laajuiseksi.
Tulevasta kiesistä pitäis löytyä automaatin lisäksi kokonahkasisusta (vs. Volvossa yleinen puolinahka) koirien karvojen takia, helpompi pitää puhtaana.
Millaisia kokemuksia on alcantarasta? Serkulla oli A3:sessa moista ja tuntu melko helppohoitoiselta.
Tulevasta kiesistä pitäis löytyä automaatin lisäksi kokonahkasisusta (vs. Volvossa yleinen puolinahka) koirien karvojen takia, helpompi pitää puhtaana.
Millaisia kokemuksia on alcantarasta? Serkulla oli A3:sessa moista ja tuntu melko helppohoitoiselta.
Vaimon kommentit "isoisän kalsaria, ei kelpaa".AM kirjoitti:Yök noita kangassisustoja Suurimmassa osassa tuollainen ihme kuviointi, joissain väreissä sen näköinen niinkuin olisi jo tehtaalla oksennettu valmiiksi.
Totta, hämmästyin vain halvoilta tuntuneita hintoja, mutta pienen päässä laskun jälkeen tulin samaan lopputulokseen.SirHenkka kirjoitti:onhan tuo n.10000e + verot ajettu 300000-350000km loppu peleissä taitaa tulla yhtä halvaksi ostaa suomesta. esim. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1598231
Totta tuokin mutta usein autoliike rokottaa yksityiseen verrattuna tonnin katetta minkä säästää yksityiseltä ostaessa takataskuun "toimintatonniksi". Liikeestä ostaminen palvelee erikivasti rahoitusta järjestellessä. Tosin yksityiseltä ostetustun auton moottorin täysrikon jälkeen voi olla voittaja olo Mut riskei on otettava nyt ja vast edes, auto on huonoin mahdolllinen sijoitus.SirHenkka kirjoitti:Ostamalla autoliikkeestä suomesta olisi takuuta moottorilla ja voimansiirrolla 6kk muutoin 3kk.
-
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Octavia farmarin takakontti oli muistaakseni melkoisen kapea. Taisi siinä olla se kynnyskin ylitettävänä tavaraa sisään laitettaessa... Noissä "Rähinä -versioissa" kohtuulliset etuistuimet, ja takanakin jotenkin menettelee jalkatiloja myöden. Kapeus tulee vastaan ohjaamossakin edellä tutkimiisi verraten. Tuo "ST" Diesel on ripeä liikkeinen, mutta sitä ei aivan tyhjästä syntyvää mekkalaa on riittämiin kabiinissakin!
Varmaan sinällään ihan kelpo pelejä, mutta itse sen aikoinaan karsin farmari- listaltani tuon takakontin osalta.
Varmaan sinällään ihan kelpo pelejä, mutta itse sen aikoinaan karsin farmari- listaltani tuon takakontin osalta.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Kaveri osti aikoinaan uuven oktaavian oikeen farmarin ja diesel koneella
-Vänkärin penkin takana oli vauvan kaukalo selkä menosuuntaan, tiivis oli tunnelma eessä polovet kojelauvassa ja ohta aurinkolipassa (mie oon 180cm pitkä/pätkä)
-Oktaavian jälkeen +700tkm ajettu toyota camry turbodieseli tuntui todella hiljaiselta
Täälä Kokkolassa on taksissa tuommonen uus rsitdifarkku vai mikä se oli en kuullut vaikka se kuski sitä korvaan HUUSI
-Vänkärin penkin takana oli vauvan kaukalo selkä menosuuntaan, tiivis oli tunnelma eessä polovet kojelauvassa ja ohta aurinkolipassa (mie oon 180cm pitkä/pätkä)
-Oktaavian jälkeen +700tkm ajettu toyota camry turbodieseli tuntui todella hiljaiselta
Täälä Kokkolassa on taksissa tuommonen uus rsitdifarkku vai mikä se oli en kuullut vaikka se kuski sitä korvaan HUUSI
Köh Köh, opel ja ford samassa lauseessaTomaatti II kirjoitti:Kaksi tilavaa farkkua olisi Ford Mondeo ja Opel Vectra
Magneetissa tota Opelia kattelin ja se on iso, mutta opel.
Maksalaatikon kävin koeajaa ilmestymisen aikoihin, eikä tehny kummostakaan vaikutusta, Honda ei Vieläkään osaa tehdä automaattejaTomaatti II kirjoitti:Jaappanin ihmeistä Accord Tourer on kohtuullinen takahudlariltaan.
Mazda 6, ja Avensis ovat käytännössä aika paljon Hondaa surkeampia tavaratiloiltaan, litroista en tiedä sanoa.
Niin mitä, että ostat 16900€ Paavon minulta?...No hö
Paavo? Kerros enempi.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
No? Et tykkää vaihteiston toiminnasta? Vai tarkoitatko, että sitä ei löydy diesel moottorin rinnalle?SamuliS kirjoitti: Honda ei Vieläkään osaa tehdä automaatteja
SamuliS kirjoitti:Paavo? Kerros enempi.
En minä uskalla! Ostat pian pois!
Tätä omaa W210 E300 TDT Väykkyä meinasin...