tyhjäkäynti kylmällä moottorilla...
tyhjäkäynti kylmällä moottorilla...
takeltelee...moottori saa ikäänkuin "vilunpuistatuksia" tyhjäkäynnillä,mutta sitten kun moottorin lämpötila tulee normaaliksi niin ongelma katoaa...kylmällä moottorilla tarkoitan tolpasta lähtöä ja lokilämppärikin toimii...mulla on sellainen pito,että ongelma tuli edellisen huollon jälkeen eli voisivatko vaihdetut tulpat olla vääränlaiset...vai onko jollain ollut samaa vikaa ?
auto on...
-97 E230 ja ajettu 147000km
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: 23.5.2006 15:35
- Paikkakunta: E-Pohjanmaa
Huono käynti...
Samanlainen oire omassasni (s210 vm -97 230-kone) paljastui lopulta ilmamassamittarin viaksi. Kylmänä oli huono tyhjäkäynti ja huono veto, mutta lämmettyään kaikki toimi OK. Tietokone näytti happitunnistimen suuntaan, mutta se oli kunnossa. Kaselivat vikaa useamman tunnin (ainakin laskutuksen mukaan.. a' 80 €) eli kuten nykypäivänä tuntuu olevan tapana.
Vikamuistin luku ei anna todellista tietoa ja loppu on asentajan ammattitaidosta. Jotenin ovat asiat menneet päälaelleen. Tehty hienot systeemit vikamuisteineen yms., mutta lopullisen vian etsii asentaja "perinteiseen" tapaan.
Jos menee ilmamassamittariin, niin alkupeäinen on vaivaiset 850 € ja Boch:n vastaava 350 €. Kumman ottanet? Tuntuu tuo Boch pelittävän.
Vikamuistin luku ei anna todellista tietoa ja loppu on asentajan ammattitaidosta. Jotenin ovat asiat menneet päälaelleen. Tehty hienot systeemit vikamuisteineen yms., mutta lopullisen vian etsii asentaja "perinteiseen" tapaan.
Jos menee ilmamassamittariin, niin alkupeäinen on vaivaiset 850 € ja Boch:n vastaava 350 €. Kumman ottanet? Tuntuu tuo Boch pelittävän.