W210 farkun sisävalot
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Ovien lukitus pois avaimen napista syttyy sisävalot eteen, taakse ja tavaratilan takanurkkiin.
Annetaampa niiden sammua rauhassa, kas noin.
Takaluukku auki syttyy sisävalot tavaratilan takanurkkiin ja takaistuimelle. Luukku kiinni.
Avataan takaovi syttyy samat sisävalot kuin takaluukkua avatessakin. Ovi kiinni.
Etuovi auki syttyy kaikki edellä mainitut sisävalot. Perse penkkiin, ovi kiinni ja odollaan hetki valojen sammumista.
Sisävalojen katkaisijoita löytyy seuraavasti.
- rallinuottien lukuvalo
- etuosan sisävalot
- takaosan sisävalot
- ovikäytön kytkin
Omassa Paavossa saa ainakin kytkimistä valot päälle pelkästään eteen tai taakse, sekä tietty tuohon kartturille.
Annetaampa niiden sammua rauhassa, kas noin.
Takaluukku auki syttyy sisävalot tavaratilan takanurkkiin ja takaistuimelle. Luukku kiinni.
Avataan takaovi syttyy samat sisävalot kuin takaluukkua avatessakin. Ovi kiinni.
Etuovi auki syttyy kaikki edellä mainitut sisävalot. Perse penkkiin, ovi kiinni ja odollaan hetki valojen sammumista.
Sisävalojen katkaisijoita löytyy seuraavasti.
- rallinuottien lukuvalo
- etuosan sisävalot
- takaosan sisävalot
- ovikäytön kytkin
Omassa Paavossa saa ainakin kytkimistä valot päälle pelkästään eteen tai taakse, sekä tietty tuohon kartturille.
Yhyy, taitaa olla vuosimalli eroja sitten. Minkäslaisella näppäinyhdistelmällä tuon pelkän isomman etuvalon saa päälle? Minulla kun ei saaTomaatti II kirjoitti: Omassa Paavossa saa ainakin kytkimistä valot päälle pelkästään eteen tai taakse, sekä tietty tuohon kartturille.
E: Hmm, varmaan sitten tuosta etummaisesta namiskasta kuskiin päin kääntäen, siitä minulla syttyy kaikki. Tomaatilla ei sitten varmaan saa kaikkia valoja päälle yhdestä napista.
Onpas muuten tympestä aiheesta harvinaisen pitkä keskustelu
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
No näkyy olevan ihan erilainen kuin minulla. Oottakaapas kun saan kuvat esille... No niin, nappuloiden merkinnät ja järjestyskin kertovat melko selvästi mistä mikäkin himmeli syttyy.
Tässä ei tosiaan yhdestä napista kaikkia kerralla sytytetä. Kaikki syttyvät vain etuoven aukaisussa.
Niin, onkos Teillä sitten takapenkin yllä olevassa valaistuksessa omaa käyttökytkintä? Minulla ei ole, mikä on sinällään pieni miinus. Takapenkiltä käsin ei valoa saa päälle, vaan sitä joutuu anelemaan edempää. Hankala homma, jos edessä ei ole ketään, ja pitäisi pimeän puuhastelun jälkeen löytää vaikkapa...sukka lattialta
Tässä ei tosiaan yhdestä napista kaikkia kerralla sytytetä. Kaikki syttyvät vain etuoven aukaisussa.
Niin, onkos Teillä sitten takapenkin yllä olevassa valaistuksessa omaa käyttökytkintä? Minulla ei ole, mikä on sinällään pieni miinus. Takapenkiltä käsin ei valoa saa päälle, vaan sitä joutuu anelemaan edempää. Hankala homma, jos edessä ei ole ketään, ja pitäisi pimeän puuhastelun jälkeen löytää vaikkapa...sukka lattialta
Ei ole, tosin en ole vielä osannut kaivata kun takana istuu aina vain tuo kolmevuotiasTomaatti II kirjoitti:
Niin, onkos Teillä sitten takapenkin yllä olevassa valaistuksessa omaa käyttökytkintä?
Minulla on taas ihan erilainen tuo valohässäkkä katkaisijoineen. Luulisi että noilla olisi ollut väykyn kanssa parempaakin suunniteltavaa kuin muutella kattovaloja/katkaisijoita joka kuukausi
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Juuust tuollanen löytyy täältäkin.Tomaatti II kirjoitti:No näkyy olevan ihan erilainen kuin minulla. Oottakaapas kun saan kuvat esille... No niin, nappuloiden merkinnät ja järjestyskin kertovat melko selvästi mistä mikäkin himmeli syttyy.
:
Oisko muovivirtavaimen(infra-avain) kanssa tullut tuo malli?
en tiiä sit vaikuttaako onko automaatti-ilmastointi, löytyykös, tai sitten kuuluukos tuohon eleganceen sitten erilainen tms. mistä näistä tietää. Voipi olla tietenkin joku taksihärdelliki sitten mut ku en oo kellään muulla nähäny tommallista mitä itellä joku koemalli
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Noniiin,mulla on tuo katkaisija hässäkkä muuten samanlainen kuin am:llä,mutta siinä on tuo kattoluukun avaaja tuolla edessä.
Ja palatakseni ongelmaan,niin toissapäivänä tuo sisävalojen ajastin toimi normaalisti muutaman kerran ,mutta sitten taas jatkoi vanhaan toimimattomaan malliinsa grr...pieni mutta häiritsevä vika,josta ei tiedä mistä etsiä.
Ja palatakseni ongelmaan,niin toissapäivänä tuo sisävalojen ajastin toimi normaalisti muutaman kerran ,mutta sitten taas jatkoi vanhaan toimimattomaan malliinsa grr...pieni mutta häiritsevä vika,josta ei tiedä mistä etsiä.