Toyta Corolla vm93 etuoven pahvin irrotus ?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
ketsi
Viestit: 33
Liittynyt: 16.2.2007 17:29
Paikkakunta: kauhajoki

Toyta Corolla vm93 etuoven pahvin irrotus ?

Viesti Kirjoittaja ketsi »

Onko kellään kokemusta millä tuo ikkunakampi lähtee irti. Ohjekirjan mukaan kankaalla vetämällä pitäsi lähteä kammen lukitusrengas tai vastaava irti. Itse en kyllä saanut mitään lukitus systeemiä irtoamaan. :shock:
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

Ikkunaveivi on lukittu (jos oikein muistan) kuvan mukaisella "rautalanka" sokalla. Joka irtoaa sopivalla koukulla vetämällä, paina ovipahvia sisään päin niin näet paremmin ko. sokan. Itse olen yleensä tehnyt irroitustyökalun pienestä talttapää ruuvimeisselistä lämmittämällä ja kääntämällä pään koukuksi.

:wink:Kuva

Valitan kuvan laatua (piirsin äkkiä paintilla) :oops: :oops: :oops:
Avatar
Vensku_
aktiivimeseläinen
Viestit: 2255
Liittynyt: 02.8.2007 12:58
Paikkakunta: Inksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vensku_ »

No onnistukos? :)

Tuon saa myös aika helposti pienellä ruuvimeisselillä, kun kääntää sokan "suuaukon" itteään päin, ja toisesta reunasta tönäsee tuon sokan singahtamaan lattian kautta silmään! :ope:
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Vaihtoehto metodi on "apinan raivo"..

Ota verstaan isoin talttapää meisseli, vääntele aikasi sieltä verhoilun alta verhoilukangas vi*uiksi ja sitten raivostu vielä enemmän ja väännä kampea niin että se sokka menee p*llun päreiksi ja veivistä katkeaa joku stradeginen muoviosa ettei se enää tartu siihen takaisin..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”