taas tasonsäädöstä...

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
samise
Viestit: 8
Liittynyt: 03.3.2008 19:56
Paikkakunta: seinäjoki

taas tasonsäädöstä...

Viesti Kirjoittaja samise »

Ostin viikko sitten -89 300 TDA mesen. iskari oli alanivelestä melkein irti joten vaihdoin sen. Ja siitä se sitten lähti...
Mulla ilmeni ongelma joka on päinvastainen kuin mistä on täällä kirjoitettu.. eli eilen vaihdoin iskarin ja tänään oli katsastus. iskaritestin jälkeen kun ajoin pois niin perä rupesi tuntumaan tosi kovalta. Nyt perä on niin ylhäällä kuin se vain voi olla. muilla ongelmana että miten sen nostaa mut mulla ongelma et miten sen laskea???
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Hei!

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

mulla oli audin tasosäädös sama häikkä kans(perä korkeella)..yks vipu(tanko)oli luiskahtu irti se oli taka renkaiden välissä,,,vähän vaikeeta selittää..onkohan sama juttu sit meses
samise
Viestit: 8
Liittynyt: 03.3.2008 19:56
Paikkakunta: seinäjoki

Viesti Kirjoittaja samise »

Koitin väännellä kaikkia "vipuja" (tai siis siellä oli joku yksi "ripa" joka pyöri ympäri) ja sain sen laskemaan noin 3cm... Jippii.. Mutta se ei vieläkään ole oikealla tasolla. Ajelin noin 100 km eli pitäis pumpun olla jo hoitanyt hommansa. Mut pitää varmaan viedä se huoltoon et saavat viisaammat kattoa... Tai jotain.
wantti22
Viestit: 184
Liittynyt: 19.2.2008 21:23
Paikkakunta: Kemijärvi

Niin

Viesti Kirjoittaja wantti22 »

Joo niin kai se on paras..on vaa nii vaikee neuvoo kun eri merkki(mut sama vika) mulla sen huomas huoltomies kun olin muissa asioissa huollatamassa Audia sellane tanko oli irronnu vasta kappaleesta..Olin just ostanu sen auton ja aattelin kyllä ett ompa perä ylhääl:))).Mut saattaa olla sama juttu..mut parempi ett asiantuntija tutkii sen homman...
Viimeksi muokannut wantti22, 04.3.2008 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jone77
Viestit: 589
Liittynyt: 18.2.2006 18:02
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja jone77 »

Voipi olla säätötanko irti , sieltä alustassa olevasta vivusta mitä olet jo hiplannut

siinä vivun liikkeessä tuntuu hienoinen pykälä n.vaakatasossa, se on minun järjenjuoksun mukaan keski kohta.
vipua hiukka ylös öööö auto laskee (vai mitenhän päin se olikaan)


VARO PURISTUMIS VAARA, AUTON LASKEUTUESSA
TYÖ ON TEHTÄVÄ MONTULLA /NOSTURILLA jossa on riittävästi tilaa
iloisest elää pitää vaik päivää vähemmän
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”