Miksi moniuraremmi resonoi.Ominaisuusko?(OM605)toimii!

Katso myös W210
Avatar
seppokotilainen
Viestit: 325
Liittynyt: 13.12.2006 1:29
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja seppokotilainen »

uskokaa jo että se ääni kuuluu sieltä eikä sille mahda mitään... kaikki osat vaihdettu mulle jakopäähän ja sen edessä olevat keinu keinuntappi jousi iskari kiristinrulla remmi vesipumppu alipainepumppu laturi ohjaustehostimenpumppu...... tai antakaa sitten lisäohjeita mistä jatketaan.....????????????
MB250TDvm-95..20venttiiliä
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

hetkonen , tämähän vika on vain uusimmissa e-mallin 124:ssa ja näemmä siten myös 202:ssa näemmä. Diesseleissä siis.

Katsokaas kun e-mallin moniventtiili dieseleissä+ turbokoneessa on jo se haista vittu kiinnitys kiristinrullassa, joka mielestäni näitten tekstien mukaan aihettaa ongelmia. Vanhoissahan oli "erikseen" etulevystä, näissä uudemmissahan se pulttikin menee suoraan etulevyn taakse missä öljyt sun muut on...

onkohan tuo uudempi systeemi ei niin kestävä vai mikä on mutta itsekkin vaihdoin kiristimet,rullat,iskarit sun muut syksyllä ja taas jo rallattaa, tosin motonetista hain omani, jonne myös menen tässä joku päivä rahat hakemaan takas :lol:

kun oli täällä etelässä vähän enempi pakkasta eli jotain 10c niin rallatti huolella, nyt taas on rauhoittunut kun nollassa mennään. Näkee selvästi että kiristin systeemi väpättää koko ajan, eihän sen pitäis silmällä katsottuna sitä tehdä!
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

seppokotilainen kirjoitti:uskokaa jo että se ääni kuuluu sieltä eikä sille mahda mitään...
Kyllä mahtaa. Räikkäpyörä laturiin ja/tai ylimääräinen hihnapyörä siihen remmin pitkälle välille.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
seppokotilainen
Viestit: 325
Liittynyt: 13.12.2006 1:29
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja seppokotilainen »

mikä räikkäpyörä??????
MB250TDvm-95..20venttiiliä
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

ahonen v kirjoitti: Ei ollu vapaakytkintä laturissa, mutta sellaisen voi siihen kuitenkin laittaa jälkeenpäin. Pitää kuulemma samanlaista ääntä tuo remmi kuin niissä vapaakytkimellisissä kun räikkä on rikki.
Uudemmissa on laturissa räikkäpyörä, eli pyörii vapaasti toiseen suuntaan.
Tuommoisen voi siis laittaa myös vanhempin.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Nyt on "räikkäpyörä" laturissa ja :shock: pärinä hiljeni lähes kokonaan.
Ai ai ,kun käy sievästi tyhjäkäyntiä.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Juu ja siksi se ei uudemmissa rämisekkää, paitti sitten kun se vapaakytkin on p*skana :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”