Economy/sport
Economy/sport
Kakkoslankun tomaatissa on E/S asennot, joilla ei tunnu olevan mitään eriävää vaikutusta.
Missäs vika ja miten noiden edes pitäisi toimia? E-vaihtaa aikaisemmin? S-vedätyksen jälkeen?
Missäs vika ja miten noiden edes pitäisi toimia? E-vaihtaa aikaisemmin? S-vedätyksen jälkeen?
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
No voihan sitä sillä Sport asennolla leuhkia siitä huolimattakin, ei Corollolla miäs sitä tierä 

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Takaisin siihen aiheeseen:
Eli kun katkaisin ei aiheuta ainakaan havaittavia muutoksia vaihtokierroksiin.. Valo siinä kyllä toimii, jos joku haluaa ostaa
Ja autiquattromiehelle, uskon että olet nähdyt Mesen. Meinaan takavalot.
Ei, itellä on audi sekä mese. (audi on oikeastaan parempi).
Eli kun katkaisin ei aiheuta ainakaan havaittavia muutoksia vaihtokierroksiin.. Valo siinä kyllä toimii, jos joku haluaa ostaa

Ja autiquattromiehelle, uskon että olet nähdyt Mesen. Meinaan takavalot.

W210 Väyrynen, ex. kiinan lähetystö:n
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Kuten tuolla jossain kirjoitin , niin pitäis lähtee kakkosella , kun ( E ) asennossa. Ei kai se vaikuta oikeesti paljoonkaan.Laattikkohan on ihan tavan automaatti , ei paljookaan sähköä, Se kytkimen pitäis vaikuttaa laatikkoon menevään alipaineeseen , siis mankkuvena löytyy tulipellistä kuskinpuolelta. sen ajan tekniikka ei kauheen ihmeellistä ole , joten jos kokeilet lähteä liikkee hitaasti , ei kiihdyttäen. Valitset heti kun liikkuu valitsimesta ( 2 ) . Tai en minä tiijä , mutta toi tuntus lookiselta.ruoska kirjoitti:Takaisin siihen aiheeseen:
Eli kun katkaisin ei aiheuta ainakaan havaittavia muutoksia vaihtokierroksiin.. Valo siinä kyllä toimii, jos joku haluaa ostaa![]()
Ja autiquattromiehelle, uskon että olet nähdyt Mesen. Meinaan takavalot.Ei, itellä on audi sekä mese. (audi on oikeastaan parempi).
Tästä on ollut juttu tuolla mersufoorumilla 4 vuotta sitten ,jos sulla sinne tunnarit niin kokeile hakua!

Uskokaa vain... näin se on. Sportit on erikseen.
Eli stanu ja eco. Näin se vain ondry kirjoitti:Matikin käyttöohjekirjassa sivulla 77 sanotaan:
S : Normaaliasento
E : Säästöasento

- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Ootko huomannu kickdownin toiminnassa mitään eroa? Mulla on tossa omassa winter ja summer asennot ja winter asennossa ei kickdown vaihda niin terävästi alaspäin ku summerilla ajellessa. W asennossa lähtee 2:lla liikkeelle ja kaasu pohjassa vedättäessä vaihtaa isompaa jo 5000rpm. S asennossa vedattää punasen rajalle, eli 6000 rpm.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078