Rupesi tuossa mietityttään, että onko kovinkin yleistä noissa tuo imuventtiilin uiminen kanteen? Oma kone englannista tuotu parisataatuhatta ajettu vapari ja toinen minkä tiedän on tuotu ruattista missä sama vika, myöskin vapari. Kummatkin on näitä ensimmäisiä 20v mootoreita.
Kenties uudemmissa tehty paremmasta materiaalista tapit, pitopinta isompi?
Vai onko samanmoista vikaa?
OM605 imuventtiileistä
OM605 imuventtiileistä
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eipä varmaan kauheen hyvin ilman öljyä - isoimmat kottaraiset ei varmaankaan läpi pääseEasy Rider kirjoitti:Pitääkö tuommonen PiperX pölyt pihalla ilman öljyjä? Pitäs kuumakalvomittarille sopeva suodin keksiä.


Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Siis venttiili uppoaa kanteen. Öljyttävähän tuo on ja onhan tuo isokinEasy Rider kirjoitti:Vastausta en tiedä, mutta mitä meinaat "uiminen"?
Pitääkö tuommonen PiperX pölyt pihalla ilman öljyjä? Pitäs kuumakalvomittarille sopeva suodin keksiä.

No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com
Niin se meinas J-P kin ku tuossa soittelinnevis kirjoitti:mää en kyllä palio jännittäis nuitten venttilien kans, muutako uuet tilalle ja menoksi.
jos ne kestää sen 200tkm niin ne voi sitte jo vaihtaa uusiin, mutta epäilen että kone porsii jo muualta siihen mennesä.

No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.prokuvaukset.com
www.prokuvaukset.com