Kärcherin pyörivä pesuharja ja sieni, toimivatko?
Kärcherin pyörivä pesuharja ja sieni, toimivatko?
Onko kokemuksia, toimivatko tämä autonpesussa?
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
Toisaalta tossa on varsi, joka helpottaa vaikka korkean auton katon pesua.Tomaatti II kirjoitti:Unohda ainakin tuollaiset pyörivät harja vimpstaakit. Ja taitaa se sienikin olla kätevämpi omissa pikku kätösissä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Kuorma-autoa olen talven suolasta pessyt Kärcherin ammattimallin pyörivällä harjalla ja hyvä se on. Vielä parempi se olis jos siinäkin olis tuollainen nivel kuin tuossa harrastemallissa. Vettä ja pesuainetta tulee harjan alle koko ajan ettei se nyt mikään kamala naarmuttaja voi olla.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Jaahas, pitääpä tutkailla paremmin mitä markkinoilla on tarjolla.C-Klasse kirjoitti:Kuorma-autoa olen talven suolasta pessyt Kärcherin ammattimallin pyörivällä harjalla ja hyvä se on. Vielä parempi se olis jos siinäkin olis tuollainen nivel kuin tuossa harrastemallissa. Vettä ja pesuainetta tulee harjan alle koko ajan ettei se nyt mikään kamala naarmuttaja voi olla.
Oliko se harja minkäkokoisen pesurin perässä ja riittikö, että kuljetti vain pestävää pintaa pitkin ja puhdasta tuli?
Ihan kaikenlaista kalustoa.Onko näillä tarkoitus kuurata jotain raksafirman pakua, sorarekkaa vai ei-niin-hienoa nelipyöräistä?
Kärcherin ammattimallin kone HDS 12/18, jossa vettä menee 600-1200 l/h. Tuossa toiminta ainakin perustui siihen että harja tekee työn ja itse vaan ohjaan konetta. Kuorma-auto puhdistuu kyllä, mutta ei se heti silmänräpäyksessä lähtenyt. Hetken sai harjata menemään, että se likosi kai.Jiitek kirjoitti:Jaahas, pitääpä tutkailla paremmin mitä markkinoilla on tarjolla.C-Klasse kirjoitti:Kuorma-autoa olen talven suolasta pessyt Kärcherin ammattimallin pyörivällä harjalla ja hyvä se on. Vielä parempi se olis jos siinäkin olis tuollainen nivel kuin tuossa harrastemallissa. Vettä ja pesuainetta tulee harjan alle koko ajan ettei se nyt mikään kamala naarmuttaja voi olla.
Oliko se harja minkäkokoisen pesurin perässä ja riittikö, että kuljetti vain pestävää pintaa pitkin ja puhdasta tuli?
Ihan kaikenlaista kalustoa.Onko näillä tarkoitus kuurata jotain raksafirman pakua, sorarekkaa vai ei-niin-hienoa nelipyöräistä?
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI