124 coupe 1988 taas kesäksi käyttöön
124 coupe 1988 taas kesäksi käyttöön
On aika taas vaihtaa opel kesäksi vanhaan kunnon coupeen! Talvella rupesi askarruttamaan nuo tulevat käyttö ym. maksut.Onko tuollaista kunnossa olevaa 230:stä enää mielekästä pitää vai kannattaako jo miettiä vaihtoa? (uudempi on melko varmasti huonompi kuin tuo navetan ylisillä seisova 255000km ajettu. (Ei isompia vikoja koko aikana eikä oireita tulevastakaan) Onko kellään käsitystä tulevista veroluonteisistä tms. maksuista? Auto on kuitenkin suht. pieniruokainen ja vielä minun silmääni sopivan näköinenkin. Mietityttää vain nuo tulevat maksut etteivät nouse älyttömän korkeiksi kesäautoa varten.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
124 ce 1988
No nyt tein päätöksen auto on ollut minulla kohta kymmenisen vuotta ilman oikeastaan minkäänlaisia normaalista kulumisesta johtuvia vikoja niin olkoon vielä seuraavat kymmenen vuotta mikäli maailmassa kohtuuhintaista öljyä riittää. Ajan vain n.8000km kesässä.Ei muuten mutta kaverit rupesivat nimittelemään minua hulluksi kun kerroin vaihtoaikeistani! Mutta on sekin mielestäni totta että 124 ce on auton näköinen verrattuna SLK:hon ,Roadsteriin tai Celikaan.Hyvään 911:seen eivät riitä mun taivasosuudetkaan päätös tehty ja piste.