PK kirjoitti:Hui kun pelästytti tuon Coronet-farmarin kilpi: NAZIS

Olenkin aina miettinyt missä autossa moinen on ja nyt sekin selvisi.
ahonen v: Paljonko wankel-Mazdalla ajettu? Ne eivät taida oikein rivimoottoreiden kilometreihin yltää ja remontit kalliita. Onko tuon koneelle tarvinnut mitään suurempaa vielä tehdä?
HVM: Kuvia nyt siitä kuupelosta tänne ja sassiin.
Oletko itse puuhaillut tuon moottorin siihen? Joskus kun kaveri konetta itselleen suunnitteli niin tuli todettua että kestävän yli kaksilitraisen tekeminen maksaa mansikoita. Mikä lohko?
Täältä löytyy kamikazien tekeleitä paljon (liikaakin), mutta onpahan tuossa nyt edes yhdestä kuva:
Kruunu
Kuvia ei ole edelleenkään, paise kun seisoo pimeässä ladossa puupinon takana.

Pitää yrittää kuvata nyt kesän mittaan, samalla kun sitä taas käyttelee etc...
Kone on erään jokkis-miehen tekemä, kestävyyttä on haettu alhaisilla puristuksilla. (alle 10) Volskin koneeseen menee suunnilleen se 1000e, ja paikallaan on nyt kone #5.

Halpaa harrastamista.

Kestävyys on mitä on, ne pannut kun tahtoo käydä "hieman" kuumana kun annetaan tennaria

öljynpaineet kärsii.

Paiseessa on nyt kaksi öljynlauhdutinta(jäähdytintä?), toinen keulalla, toinen persiissä. Keulan kennolta saa lämpöä kajuuttaan, kaverina vielä webasto.
Kone on tehty kahdella öljynpaineventtiilillä olevasta pakun pannukakkumoottorista, seuraava "kestävämpi" olisi sitten portsken(?) lohko, eikä kestä sekään.
Kestää ne sellaisen 5tkm kovaa ajoa, rauhallista enemmänkin.
