Peugeot 406 vm-97 mielipiteitä
Peugeot 406 vm-97 mielipiteitä
Kertokaa mielipiteenne Minä näen vain tummat lasit ja nätit alut tuon alla
[nettiauto]1850448[/nettiauto]
Tiedän että parhaat ranskalaiset saa grilli 2tonniselta, mutta jostain syystä tuo kiinnostaa
[nettiauto]1850448[/nettiauto]
Tiedän että parhaat ranskalaiset saa grilli 2tonniselta, mutta jostain syystä tuo kiinnostaa
Re: Peugeot 406 vm-97 mielipiteitä
Kyllä kait nuo ihan hyviä vehkeitä on. Sen verran pikkuseikkoihin pitää takertua, että alla ei ole alut vaan ihan Pösön orginaali pölykapselit Siistin näköinen tuo kuvassa oleva auto on. Kaverilla oli tuollanen ja hienosti toimi, tosin se oli noin 100000 km vähemmän ajettu Koiranluita noihin pitää vaihtaa aika tiuhaan, mutta eikös sekin ole lähestulkoon kaikkien nykyautojen ongelma. Mukavaa ja hiljaista kyytiä nuo Pökötit tarjoaa. Tuollaista suunnittelin itellekin, mutta kivuliaan Renault-kokemuksen myötä päätin jättää toistaseksi ne ranskalaiset sinne nakkikopilleHarju kirjoitti:Kertokaa mielipiteenne Minä näen vain tummat lasit ja nätit alut tuon alla
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia Wagon A - 08
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
Saab 9-3 Sportsedan 2.0t A -05
Datsun 100A - 75
Minulla oli monta vuotta pösö, ja ajelin sillä paljon, eikä siinä mittään koskaan ollu, mitä nyt normaalia kulumista että joutu ketjuja vaihtamaan ja vaihteita säätämään, ja jotkut jarrupalat. Joten voin suositellaHarju kirjoitti:Kertokaa mielipiteenne
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Meinasin että semmoset pitäs ollatoni1976 kirjoitti:Sen verran pikkuseikkoihin pitää takertua, että alla ei ole alut vaan ihan Pösön orginaali pölykapselitHarju kirjoitti:Kertokaa mielipiteenne Minä näen vain tummat lasit ja nätit alut tuon alla
Annappa pösölle pikkusormi niin Eihän mikään auto viaton ole, mutta tuohon hintaan saat kohtalaisen tuoreen tilavan auton. Ei kirpase Harju kuin kerran...
Mites se teinix, mistä laitoit minulle linkkiä... Oletko tulossa kenties vanhaksi Vai liittyykö tämä nyt siihen toiseen koiraan
Tuossa 1.8 koneella oleva, http://www.karkimerkit.fi/index.php?view=car&id=3303 239tkm ajettu ja 5900,-
Mites se teinix, mistä laitoit minulle linkkiä... Oletko tulossa kenties vanhaksi Vai liittyykö tämä nyt siihen toiseen koiraan
Tuossa 1.8 koneella oleva, http://www.karkimerkit.fi/index.php?view=car&id=3303 239tkm ajettu ja 5900,-
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Mikä tuosta ny niin eksoottisen tekee? Kulutus? Ylläpitokulut ei oo kyllä yhtään kummemmat kuin pikkukoneisissakaan. Tämä ei ruikitalvella öljyäkään niinku nuo ykspistekasimopoverkonpainomallitHarju kirjoitti:Ei nyt mennä heti alakuunsa liian eksoottisiin juttuihinVille S. kirjoitti:Miten olis Hariju kolomiltranen automaatti -98. On hjuva.
No joko tehhään kaupat, peli on varmasti kaikinpuolin kunnossa. Remminvaihtoonki vielä 80tkm.
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
2 litran kone on kuulemma paljon parempi kuin 1.8 jossa on joitain tyyppivikoja. Kahdella kaverilla ollut 406, toisessa vikaa niin pirusti ja toisessa ei oikein mittään.
Tyylikäs, mukava, hyvä ajaa... talvella lämpiää kait hitaasti?
Tyylikäs, mukava, hyvä ajaa... talvella lämpiää kait hitaasti?
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
dealer kirjoitti:Kävin minäki tuommosta valakosta Pösö 406 farkkua kokeilemassa, HDI, ilmastoinnit sun muut, paku, ja hinta ois ollu 4000 euron kantturoissa.
Sitte ostin Skodan.
eikös ne aikoinaa mainostanu et skodalla menee hyvin,tai jotain sinnepäin.
jos maalimassa ois vaa skoda,ford ja fiat niin ottaisin skoodan
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Olen jo kohta vuoden verran ajanut 406 1.9 tdi:llä ja yllättynyt kuinka hyvä auto on, katsastin laakista viime viikolla, ainoastaan rekisterivalon polttimon olen uusinut, 20tkm on tullut ajoa mittariin, niin ja auto on Tampereen -00 vuosimallia ja 344tkm ajettuna ja hyvin kulkee ja toimii eikä ruostu, ilmastoinnilla, reaaliarvo on 3000e, ensin kattelin vastaavaa Väykkyä mut ois maksanut kympinverran, ennen ranskalaisia ostin vaan kioskilta, mutta ajatusmaailma muuttui.