Pari tyhmää kysymystä eli öljynpaineet laskee lämpimänä tyhjäkäynnillä n.0,5 barilla.. onko ihan normi bensakoneelle? ja sitten lämpömittari seilaa melkoisesti myös tyhjäkäynnillä ja pomppaa joskus tappiin asti (koelautaa läpsäyttämällä laskee 80-90 asteeseen, ilmeisesti mittarissa vika?
Nii juu ja toinen kymysys vielä että mikähän reikä se on ku menee ilmanputsarin lävitse? kuuluuko siihen joku letku? edellinen omistaja ilmeisesti oli tukkinut sen teipillä.
Ja auto on 230E -90
230E Öljynpaineet ja Lämmöt
Re: 230E Öljynpaineet ja Lämmöt
Sen reiän alla on seoksensäätöruuvi.VV230E kirjoitti:Nii juu ja toinen kymysys vielä että mikähän reikä se on ku menee ilmanputsarin lävitse? kuuluuko siihen joku letku? edellinen omistaja ilmeisesti oli tukkinut sen teipillä.
Ja auto on 230E -90
Ookkei eli mitä lie joku meinannut sillä teipillä
Ja lisää tyhmiä kyssäreitä eli mites paha motin huohotus on jos öljykorkki (kun se on löysätty)pomppii tyhjäkäynnillä ilman että edes kaasuttelee?
Taitaa olla hevoset karannu laitumelle ku ohjekirjan mukaan tuo 230E pitäis kiihtyy satasee alle 11 sekunnin mutta itse en pääs kyllä alle 13 sek. millää, vai liiotteleeko noi tehtaan lukemat yleensäki noin pahasti.?
Ja lisää tyhmiä kyssäreitä eli mites paha motin huohotus on jos öljykorkki (kun se on löysätty)pomppii tyhjäkäynnillä ilman että edes kaasuttelee?
Taitaa olla hevoset karannu laitumelle ku ohjekirjan mukaan tuo 230E pitäis kiihtyy satasee alle 11 sekunnin mutta itse en pääs kyllä alle 13 sek. millää, vai liiotteleeko noi tehtaan lukemat yleensäki noin pahasti.?