Perän vetareiden laipat

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
musto
Viestit: 19
Liittynyt: 03.3.2008 23:41

Perän vetareiden laipat

Viesti Kirjoittaja musto »

Ostettiin uus perä 2.6 litraiseen 190 mersuun...muuten taitas käydä ihan täydellisesti mutta vetareiden laipat ovat tässä uudessa huomattavasti pienemmät, olisikohan niitä näin kotikonstein mitenkään mahdollista vaihtaa ?? Asialla olisi todella kiirre että jos joku kehtais vastata :!:
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

perämurikkaan on mahdollista vaihtaa ne lapot mutta taitaa olla tuurista kiinni että sopiiko laakerin/stefan kanssa olemaan jne

eli onko meolemmissa samankokoset laakerit jne

eikös 2.6 mesessä oo "välikoon perä" eli ns isoperä mutta ei kuitenkaan kuningasperä

ja tilalle ilmeisesti sovitatte pikkuperää :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
musto
Viestit: 19
Liittynyt: 03.3.2008 23:41

Viesti Kirjoittaja musto »

kyllä entinen ja tämä nykyinenkin perä on näitä ns välikoon periä eli isoja periä mutta tässä uuvessa on vaan väärät laput, mitenkä ne lähtee irti ? onko vaikea homma ? jos vähän osais joku neuvoa niin olis plussaa... :wink:
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

takakansi auki,sokat irti sieltä ja laipat pois ja uudet tilalle,sokat takasin ja takalaippa kiinni.
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

normi isossaperässä ja asd:ssä 110mm laipat ja cossun 3.07 kitkalukollisessa taitaa olla 100mm laipat
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Nuotten laippojen vaihtohan ei ole vaikeaa, suorastaan helppoa jos se vaan on saman paksuinen. Mersuissa on heikot perät!
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

xin811 kirjoitti: Mersuissa on heikot perät!
ai jaa en mää oon vaan huomannu :shock: hyvinhän nuo tuntuu kestävän
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Kyllä ne melekeen kerran miljoonaan kilsaan joutuu laakeroimaan, jos ei ole ikään öljyjä vaihdellu :shock:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
musto
Viestit: 19
Liittynyt: 03.3.2008 23:41

Viesti Kirjoittaja musto »

joo, oli todella helppo vaihtaa vetareiden laipat, sokat vaan akseleiden päästä ja suoraan kävi entisestä perästä osat uuteen...kiitos neuvoista taaseen kummiskin. :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”