madallussarja farkkuun!?
madallussarja farkkuun!?
Elikäs hirviä kuume saada autoa tonttiin kesäksi et mikä neuvoksi?
Auto 220d farmari Esprit -98. Eli taitaa olla tuo espritin alusta. Tarkotus olis saada pallot pyörimään. Edes sekä takana vanne 8,5"x18 ja rengas 225/40.
Edestä tulee rengas vähä ulos, joten sisälle ei mahdu... Miten tollanen weitecin madallussarja -40? Tippuuko liikaa vai saako kumeilla korjattua? Nytkin auto vähä keulii, eli olis parempi jos kallistus olisi vähän menosuuntaan. Vai olisiko paras ratkaisu konin säädettävä sarja, jos ne rahat muutenki menee vaan autoon..
Ja toinen kysymys.. Paljos tollanen etukaarien rullaus kustantaa?
.. ja jos sen tekee jossain pohjammaan pajalla..
Auto 220d farmari Esprit -98. Eli taitaa olla tuo espritin alusta. Tarkotus olis saada pallot pyörimään. Edes sekä takana vanne 8,5"x18 ja rengas 225/40.
Edestä tulee rengas vähä ulos, joten sisälle ei mahdu... Miten tollanen weitecin madallussarja -40? Tippuuko liikaa vai saako kumeilla korjattua? Nytkin auto vähä keulii, eli olis parempi jos kallistus olisi vähän menosuuntaan. Vai olisiko paras ratkaisu konin säädettävä sarja, jos ne rahat muutenki menee vaan autoon..
Ja toinen kysymys.. Paljos tollanen etukaarien rullaus kustantaa?
.. ja jos sen tekee jossain pohjammaan pajalla..
Espritin alusta taitaa olla jo vakiona -30mm matalampi esim. classiciin verrattuna..
Lainaus mercefreakenista: (auton) korkeus 142,7 cm; Esprit ja Sport: 139,5 cm.
Tsekkaappa eka mitkä jousikumit sielä on, itellä näky olevan ainaki eessä 4 kumit joten lisämadallusta tulee varmaan ihan näkyvästi ku vaihan kesäks 1 kumit.
Lainaus mercefreakenista: (auton) korkeus 142,7 cm; Esprit ja Sport: 139,5 cm.
Tsekkaappa eka mitkä jousikumit sielä on, itellä näky olevan ainaki eessä 4 kumit joten lisämadallusta tulee varmaan ihan näkyvästi ku vaihan kesäks 1 kumit.
Ajossa: S203 220cdi A -05, W211 E55 AMG "mörkö" -05
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
pitäskö sielä kumeissa olla jotain nystyröitä mistä kattoa?
JarnoN
LähetäLähetetty: 29.3.2008 19:38 Viestin aihe:
Mulla oli omassa Weitecin -40mm sarja, ykkösen kumit joka kulmassa ja 225/40 18 renkaat, vanteet 8,5x18 ja et30. Hieman edessä raapi mutta niin vähän ettei haitannut ainakaan itseäni.
Miten noi weitecit muuten toimi?
JarnoN
LähetäLähetetty: 29.3.2008 19:38 Viestin aihe:
Mulla oli omassa Weitecin -40mm sarja, ykkösen kumit joka kulmassa ja 225/40 18 renkaat, vanteet 8,5x18 ja et30. Hieman edessä raapi mutta niin vähän ettei haitannut ainakaan itseäni.
Miten noi weitecit muuten toimi?
Ainakin -95:ssa w202:sessa oli nystyrät, näkyvät tuossa kuvassa (2 kpl):
http://workspace1.smilehouse.com/worksp ... Upload.jpg
Muuten Weiteceistä ei ole pahaa sanottavaa, olleet jo 40tkm alla ja eikä ole väsymisen merkkejä vielä
http://workspace1.smilehouse.com/worksp ... Upload.jpg
Muuten Weiteceistä ei ole pahaa sanottavaa, olleet jo 40tkm alla ja eikä ole väsymisen merkkejä vielä
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ei
Madallusjouset esim. Eibach tms vastaava
Madallusjouset esim. Eibach tms vastaava
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Jousensäätökumeilla Mutta tuo madallus on aika vähäinen riippuen paikallaan olevista kumeista, ja ajo-ominaisuudet eivät muutu mihinkään.teesal kirjoitti:helpoiten/edullisesti ?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Laitahan ihmeessä kuvia.ruffus kirjoitti:Nyt on alla weitecin 40/40 sarja. Alle jätettiin kolmosen vakio jousenkumit kun pajalta ei kakkosia löytynyt. Auto seisoo nätisti ja ajettavuuskin parani.
Jos sulla on koneella kuvia, niin ne voi laittaa tuosta viestinkirjoitusruudun oikeasta yläreunasta kohdasta "lähetä kuva". Ei tarvi ladata mihkään potopukettiin kun suoraan voi lähettää tänne.
Mulla -97 farkku esprit 250td ja ihmettelen ja muutkin ihmetelleet kun keula on korkeammalla suhteessa takapäähän. On kuin takakontissa olisi romua, että painaa perää alemmas.
Voiko noita etujousien korkeutta säädellä jollain kumeilla?
Millanen homma saada auto vaateriin?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Voiko noita etujousien korkeutta säädellä jollain kumeilla?
Millanen homma saada auto vaateriin?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Niko_69 kirjoitti:Mulla -97 farkku esprit 250td ja ihmettelen ja muutkin ihmetelleet kun keula on korkeammalla suhteessa takapäähän. On kuin takakontissa olisi romua, että painaa perää alemmas.
Voiko noita etujousien korkeutta säädellä jollain kumeilla?
Millanen homma saada auto vaateriin?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Tosiaan vaikka taakse paksummat kumit tai eteen ohuemmat.
Eipä ole. Mutta jos jää keulimaan, niin passailee kumeilla sopivaksi.xin811 kirjoitti:Tänään kävin tilaamassa eibachin -30/30mm. Kellään kokemuksia?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89