200 cdi savuaa
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.2.2008 15:21
200 cdi savuaa
mikä vikana kun mersu savuaa ku käy vähän aikaa tyhä käyntiä ja ku polkasee kaasua pöläyttää savu pilven ja kun lähtee kiihdyttään niin savuaa koko ajan!!
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Kulukeeko ihan normaalisti ?
Imusarja vikaa veikkaisin, läppä irti tai tanko
Imusarja vikaa veikkaisin, läppä irti tai tanko
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.2.2008 15:21
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Miltä vuodelta ilmanpuhdistin on
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 13
- Liittynyt: 24.2.2008 15:21
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: 30.9.2005 22:39
- Paikkakunta: Oulandia
Katsastuksessa oma 200nen (W211 -03) pääsi nipinnapin enää päästöjen puolesta läpi. 2,7 oli päästöt ja 3 on raja.
Epäilyksenä myös tuo imusarjan remppatarve. Hakemalla en löytänyt ihan rautalangasta väännettyjä ohjeita, että minkä verran teetättää työtä ennenkuin imusarjan saa irti. Tarvitaanko erikoistyökaluja, minkälaisia varaosia kannattaa hankkia valmiiksi (tiivisteitä etc). Kannattaako vaihtaa jotain samalla kun imusarja on irti.
Täällä kun löytyy ammattilaisia jotka näiden kanssa pelaa, niin kertokaas että miten homma nätisti hoidetaan.
Epäilyksenä myös tuo imusarjan remppatarve. Hakemalla en löytänyt ihan rautalangasta väännettyjä ohjeita, että minkä verran teetättää työtä ennenkuin imusarjan saa irti. Tarvitaanko erikoistyökaluja, minkälaisia varaosia kannattaa hankkia valmiiksi (tiivisteitä etc). Kannattaako vaihtaa jotain samalla kun imusarja on irti.
Täällä kun löytyy ammattilaisia jotka näiden kanssa pelaa, niin kertokaas että miten homma nätisti hoidetaan.
Viimeksi muokannut Pyrstötähti, 23.5.2008 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei oo riemulla rajaa ku mesellä ajaa.
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: 30.9.2005 22:39
- Paikkakunta: Oulandia
Paljonkos Dealer esim velottaa imusarjan puhdistus / vaihtotyöstä. Eli paljonko maksaa jos joudutaan koko imusarja vaihtamaan töineen päivineen?
Sen näkönen sekamelska se on tuo imusarjan puoli että taitaa jäähä iteltä tekemättä, tai tulee varmaan kalliimmaksi kuin ammattilaisen tekemänä.
Sen näkönen sekamelska se on tuo imusarjan puoli että taitaa jäähä iteltä tekemättä, tai tulee varmaan kalliimmaksi kuin ammattilaisen tekemänä.
Ei oo riemulla rajaa ku mesellä ajaa.
Ei tarvi erikoistyökaluja.Tarvitaanko erikoistyökaluja, minkälaisia varaosia kannattaa hankkia valmiiksi (tiivisteitä etc). Kannattaako vaihtaa jotain samalla kun imusarja on irti.
Imusarjan mukaan osataan myydä tarvittavat tiivisteet.
"Samalla vaihdettavaa" ei oikeastaan ole ... joihinkin malleihin lokilämmitin on helpompi laittaa kun imusarja on pois edestä.
Minä en velota mittään mutta mulla menee aikaa mallista riippuen nuin 3 tuntia kun vaihan imusarjan ja pomo velottaa työstä 58 euroa tunnilta.Paljonkos Dealer esim velottaa imusarjan puhdistus / vaihtotyöstä.
Eli paljonko maksaa jos joudutaan koko imusarja vaihtamaan töineen päivineen?
Em. työn lisäksi imusarjan hinta, ulkoa en muista mutta sanotaan 350-450 euroa.
Sitte tiivisteitä ja jäähytinnesteet, muuan kymppi.
wiimax.fi
Mulla savutti, sätkätti kiihdyttäessä vaikka on imusarja putsattu, läpät kunnossa ja egr eliminoitu......suuttimen kärjet meni uusiksi...loppu savutus ....loppu sätkätys....ja virkisty auto....ja virkisty omistajakin kun rahapussiin vilkaisi rempan jälkeen, nousi työ motivaatio kerralla. No ei se nyt kamalia tehnyt. vajaa 200 e per reikä. Mutta jos seuraavan kerran joutuu saman tekemään 900 000 km kohdilla niin jaksaa sen kyllä kustantaa.
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.