Käytin kerran omani Mikkelissä, ei silloin oikein palvelu pelannut.J.T.S kirjoitti:Ei kun auto-kiltaan. Näin niinkun vaihteeksi.jusamb kirjoitti:Hameen Autovarustukseenko?J.T.S kirjoitti:Ja huomenna pajalle.
Nyt on volovossa vika. (Eipä ole ennee, raktori on myyty)
Nykyisin palvelu on asiallista, mutta se sodex ho:n (miten tuo nyt kirjoitetaankaan) kahvio puuttuu. Lienee pahin vika. Nimittäin perushuolto hinnat taas pikaisesti vertailtuna ovat olleet mikkelissä edullisempia.jusamb kirjoitti:Käytin kerran omani Mikkelissä, ei silloin oikein palvelu pelannut.J.T.S kirjoitti:Ei kun auto-kiltaan. Näin niinkun vaihteeksi.jusamb kirjoitti: Hameen Autovarustukseenko?
Ja mikkeliin pääsee miltei kokomatkan soratietä pitkin.
Eli taas päästään asiaan. Tälläkertaa ongelma pesäke on takarekisterikilven valoissa, tarkemmin ottaen siinä vasemmanpuoleisessa. Eli se ei pala. Tässä vaiheessa joku sanoo että "vaihda polttimo, eläkä kysele tyhmiä". Olisikin näin helppoa.
Nimittäin irrotin valaisimen katsoakseni millainen tuikku siihen käy, olisin ostanut huomenna uuden. Mutta sitten mielenkiinto heräsi, nimittäin polttimo näytti ehjältä ja kun virtakynä oli hyllyssä, niin ajattelin vähän kokeilla jännitteitä.
No jännitettä ei sitten löytynyt, ihmettelin tilannetta ja irrotin toisenkin valaisimen, no sen alta löytyi sitten jännitettäkin. Mutta samalla kun irrotin sen oikean tuikun, niin mittaristokin huomasi polttimon palaneen. Mutta tähän vasemman tuikun palamiseen tuo anturi ei reagoinut. Ja tuo "viallinen" polttimo siis toimii myös tuossa oikeassa pesässä. Eli lamput ovat siis ehjiä. Ja mainittakoon vielä, ettei tuo "vasentakarekisterikilven" valo ole palanut koskaan sinä aikana, kun auto on minulla ollut, ei ole tullut välitettyä asiasta aikaisemmin. Nyt vaan "joku" keksi huomauttaa tuosta.
Mutta mikähän tuon mahtaa aiheuttaa, ennenkaikkea tuo tunnistin on kiinnostava, täytynee "taas" soitella pajalle, kunhan jaksaa. En tuota itse ala tuon pitemmälle purkamaan, katkaisisin kuitenkin vaan jonkin "conax-vt2733-anturijohdon".
Nimittäin irrotin valaisimen katsoakseni millainen tuikku siihen käy, olisin ostanut huomenna uuden. Mutta sitten mielenkiinto heräsi, nimittäin polttimo näytti ehjältä ja kun virtakynä oli hyllyssä, niin ajattelin vähän kokeilla jännitteitä.
No jännitettä ei sitten löytynyt, ihmettelin tilannetta ja irrotin toisenkin valaisimen, no sen alta löytyi sitten jännitettäkin. Mutta samalla kun irrotin sen oikean tuikun, niin mittaristokin huomasi polttimon palaneen. Mutta tähän vasemman tuikun palamiseen tuo anturi ei reagoinut. Ja tuo "viallinen" polttimo siis toimii myös tuossa oikeassa pesässä. Eli lamput ovat siis ehjiä. Ja mainittakoon vielä, ettei tuo "vasentakarekisterikilven" valo ole palanut koskaan sinä aikana, kun auto on minulla ollut, ei ole tullut välitettyä asiasta aikaisemmin. Nyt vaan "joku" keksi huomauttaa tuosta.
Mutta mikähän tuon mahtaa aiheuttaa, ennenkaikkea tuo tunnistin on kiinnostava, täytynee "taas" soitella pajalle, kunhan jaksaa. En tuota itse ala tuon pitemmälle purkamaan, katkaisisin kuitenkin vaan jonkin "conax-vt2733-anturijohdon".
Juuri näin. Mikä hiliffe volvon perällä narisee, ääni ilmenee etenkin kun auto pysäytetään pakilta voimakkaasti jarruttaen. Kabiiniin ja pihalle kuuluu järkyttävän kova "SKRIIIIKS"-ääni. Oikeastaan sama saundi kuuluu nykyään aina kun autolla vaan pysähtyy. Myös hidastetöyssyissä kuuluu narinaa.
Äsken peruutin auton talliin ikkuna auki ja tajusin miten kova tuo narahdus oikeasti on, on sitä jo pitempään kuunneltu, mutta nyt männöö heremo. Mikähän siellä narisee, tai no takatukivarret tietysti.
Ja tuon piti olla ongelmattomampi kuin w208:sin.
Tämä meikeläisen yksilö lienee vielä se maanantai kappaleiden maanantai kappale. Kaikki ongelmathan tässä on jo olleet, mutta tämäkin, koska menee käsijarru.
Äsken peruutin auton talliin ikkuna auki ja tajusin miten kova tuo narahdus oikeasti on, on sitä jo pitempään kuunneltu, mutta nyt männöö heremo. Mikähän siellä narisee, tai no takatukivarret tietysti.
Ja tuon piti olla ongelmattomampi kuin w208:sin.
Tämä meikeläisen yksilö lienee vielä se maanantai kappaleiden maanantai kappale. Kaikki ongelmathan tässä on jo olleet, mutta tämäkin, koska menee käsijarru.
Ei se kivi ole, niistä lähtee erilainen ääni. Tämä on semmonen pehmeämpi ja matalampi ja kuuluu silloin kun perä nousee, tai laskee äkisti ja tuo autohan ei paljon heilatele kuin jarruilla, tai hidasteilla. Kaippa näissäkin on nykyään "narinanivelet".Jarno.V kirjoitti:Kyllä tuo sun volvo tuntuu olevan keskimäärin normaali 04-mallinen s40.
Tuo skriiiks tulee yleensä kivestä jarru-satulan/levyn välissä?