mikä se tämä on ja miten siitä pääsee eroon????/cuuleriproje
mikä se tämä on ja miten siitä pääsee eroon????/cuuleriproje
elikkäs tuo oikeenpuoleinen kello, mitä se tekee ja miten siitä päästään? jos sen letkun nyppäsee irti ni heittää vikatilaan. tuo välikappale mihin tullee egr ja tämä toinen virpa olis tarkotus viskata lepikkoon jotta saa cuulerin putket vejettyä suoraan turpolta.
auto on 190 2.5dt -92
tuossa on nyt vielä kuva cuulerista.
Viimeksi muokannut henkkap, 25.5.2008 20:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.nevalle.com/galleria/albums/ ... 00570a.JPG
http://www.nevalle.com/galleria/albums/ ... 00568a.JPG
tuossa on nyt nopeesti pari kuvaa autosta, pittää laittaa lisää kuvia ja lätistä paremmalla aikaa
http://www.nevalle.com/galleria/albums/ ... 00568a.JPG
tuossa on nyt nopeesti pari kuvaa autosta, pittää laittaa lisää kuvia ja lätistä paremmalla aikaa
imusarjlta morkoollille menee suora letku ja siitä lähtee haara jollekki anturille(1.) joka on rintapellissä kiinni. ilmanputsarin vieressä olevassa pellissä on kiinni kolme magneettiventtiiliä(2., yks näkyy huonosti) jotka ohjaa egr(3.), hukkaporttia ja tuota läppää(4.) minkä kello on mainittu tuolla ylemmässä kuvassa, josta pitäs päästä eroon.
tähän hätään ei ollu parempaa kuvaa mutta kyllä siitä jottai näkkyy
tähän hätään ei ollu parempaa kuvaa mutta kyllä siitä jottai näkkyy
Kah, täähän meni kiintoisaks, saman oloisia systeemejä kun löytyy tuon omanki rakkineen pellin alta...
http://www.mptiihonen.fi
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
jepjep... nyt pelaa. riisuttiin vain kaikki ylimääräset alipaine- ja sähöhimmelit pois. imusarjalta suora letku hukkaporttiin ja hukkiksesta käännettiin jousi toiselle puolelle kalvoa. kierretankoa pitää vielä modata hukkiksesta että saahaan ahtoja lisää, tällä hetkellä 0,8bar kun säätövara loppuu...
vielä vaan on tuon yhen mötikän tarkotus täysi arvotus jota kyselin tuossa ylempänä
vielä vaan on tuon yhen mötikän tarkotus täysi arvotus jota kyselin tuossa ylempänä