Saako lähettää terveisiä? Terkkuja kaikille tutuille

Tuossa pari linkkiä tuohon aiheeseen liittyen. Mutta sanoipa siinä se ruotsalainen Bernt, kun ne teki sitä Max Hemi autoa, että meni vähän puhalluksessa pilalle, kun oikoivat koripajalla sitä koppaa...Malm kirjoitti:alumiinisilikaatti:
Amerikan hotrodissa ne puhalteli saksanpähkinäkuoren palasilla
-Risto
No kyllä tuolla ylemmän linkkin puhalluksella pelti taipuu ja pahasti.Heavy kirjoitti:Tuossa pari linkkiä tuohon aiheeseen liittyen. Mutta sanoipa siinä se ruotsalainen Bernt, kun ne teki sitä Max Hemi autoa, että meni vähän puhalluksessa pilalle, kun oikoivat koripajalla sitä koppaa...Malm kirjoitti:alumiinisilikaatti:
Amerikan hotrodissa ne puhalteli saksanpähkinäkuoren palasilla
-Risto
http://www.hotrodscustomstuff.com/prostrip.html
http://www.bbbloghomes.com/mediablastingphotos.html
Mersu klubilla oli hiilihappo jää puhallus näytös ja minua se ei vakuuttanut, se tuntuu sopivan paremminkin esim. massan poistoon. Esim. kaasuttimen kuorta se ei kirkasta, toki lika lähti mutta kovin hitaasti ja maaliin sen teho oli surkea. Sen hyväpuoli on että se ei venytä puhallettavaa kappaletta, eikä sotke paikkoja kuten hiekkanyffikaakoo kirjoitti:Jossain käyttivät kuulema hiilihappojäätä...
Muistelisin että ihan kohtuu hintainenkin homma. 500e koko auton puhallus?Mariini kirjoitti:Vesipuhallushan on se paras vaihtoehto jos ei haluta, että materiaali ohenisi yhtään työstäessä. Muistaakseni Tuulilasi-lehdessä oli tuosta pari vuotta sitten (vai oliko Turbo) juttua siinä ratacalibran teon yhteydessä, siinä vesipuhallettiin kori puhtaaksi.
Meleko sälliRoisto kirjoitti:Terve,
Onko jovihava kokeillut anoppia?
t.
Risto