Ehän kävisi kaappiintouhottaja kirjoitti:mullahan on täällä kunnolliset muttet ottanut niitä mukaas nyt ne retkottaa tuossa lattialla ihan tyhyjän panttina ja vie hirmusti tilaakin
® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
määhä lupasin ottaa ne kuleksimasta sitte ko tuon noi sun vantehet takas. Täytyy vaa ukon Pick-uppia lainata ei tartte änkee Linttaan kaikkeetouhottaja kirjoitti:mullahan on täällä kunnolliset muttet ottanut niitä mukaas nyt ne retkottaa tuossa lattialla ihan tyhyjän panttina ja vie hirmusti tilaakinVT86 kirjoitti:kiitosta. Vähän ne edessä sisäloksuihin ottaa kii ko ne repsottaa, jos oisivatten kunnolliset nii mahtuisivat just ja justterde kirjoitti:Noissa on tyyliä. Miten mahtuu pyörii?
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Todii, lintta teki jotain perin oudoksuttavaa lauantai-iltana ko olin kruisimassa naapuri pitäjässä.
Se puotti Ahtimen päästä putsarin laturin päälle ja flektin väliin
Piti sitte käydä ostaan uus ja asennella se tohon paikalleen. Harmi ko ei löytyny noin 65mm sisähalkasijalla olevaa kumiputkea. Oisin muuten siirtäny putsaria kauemmaksi ahtimesta.
Tossa pari kuvvee konehuoneesta.
Se puotti Ahtimen päästä putsarin laturin päälle ja flektin väliin
Piti sitte käydä ostaan uus ja asennella se tohon paikalleen. Harmi ko ei löytyny noin 65mm sisähalkasijalla olevaa kumiputkea. Oisin muuten siirtäny putsaria kauemmaksi ahtimesta.
Tossa pari kuvvee konehuoneesta.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Oulussa 2.6.2008
JÄSENHAKEMUS 2. kappale
® Mesen linttaklubin matkailuautojaoksen piällysmiehelle Pupetille
Arvoisa Teiden Etanoiden kuppikunnan piällysmies. Täten rohkenen jättää nöyrimmän hakemukseni kahtena kappaleena käsittelyynne koskien Teiden Etanoiden looshijäsenyyttä. Näkisin kohdalleni osuvan suuren kunnian jos saisin olla klikin rivijäsen numero kolme (olisihan ykköseksipääsy jo aivan liikaa), mikäli vaatimaton hakemukseni hyväksytään.
Teiden Etanat, tuo meidän kaikkien tielläliikkujien etenkin kesäaikaan tunnistama ryhmittymä (olemmehan usein tiellä), joka tasaisenvarmalla etenemisellään tekee merkittävää liikenneturvallisuustyötä hilliten useiden teiden keskituntinopeuksia. Valtionavustusta pitäisi maksaa näille teidemme isoille mutta hyvätapaisille kulkijoille, jotka toiminnallaan saavat usein tien päällä aikaan sen mitä poliisivalvonnalla ja kameratolpilla turhaankin yritetään, eli suuren määrän autoilijoita oikeassa ja laillisessa ajonopeudessa pitämisen, ja usein jopa allekin, etenkin ylämäissä
Tiedättehän että myös ympäristö säästyy kun ei porhalleta ylinopeutta, ja etenkin loma-aikaan nykyajan kiireiset autoilijat on suorastaan pakotettava oikeaan rentoon lomaliikennenopeuteen.
Ehkäpä juuri näiden hyvien tekojen takia lajityypin edustajat ovat tunnettuja tien päällä. Useinkin perässäajavassa henkilöautossa matkustava onnellinen perhe kuulee reippaan perheenisän suusta huudahduksen: "Tuossa on taas yksi -tana!", viitaten tietenkin Teiden Etanaan
Milläkö kriteereillä olen hakemassa näin jalon klaanin jäseneksi kysytte. Ja oikeutettu on tuo kysymyksenne.
Paljoa ei minulla ole puolloikseni esittää, joten suurta armeliaisuutta toivon valintaani kohdistettavan, ja tiettäväksi tehtäköön että jos jäseneksi pääsen niin parhaani koetan noudattaa ja edistää linttaretkeilyautoideologiaa.
Tässäpä siis kulkineeni
Todistettavasti olen jo parinsadan kilometrin edestä tällä pohjois-suomen tientukkona ollut, ja hyvin tämä siihen käyttöön sopiikin. Moottorista löytyy tehoa sen mitä tyypillisen lintan 200D koneessakin, vaikka tämä onkin nimellisesti suurempi. Lisäksi tämä on kaukaa viisaasti jo maamme lainsäätäjien toimesta luokiteltu autoksi jolla ei saa ajaa kovempaa kuin 80 km/h, jo ihan turvallisuussyistä
Linttaklubin alijaokseen kun haetaan, niin ruostehan kuuluu perusvaatimuksiin, siitäkin on osoittaa todistetta
Arvoisa jaospäällikkö: Näillä sanoin jään odottamaan kärsiväisesti päätöstänne koskien jäseneksenipääsyäni.
Ystävällisin Terveisin
Jovihava
JÄSENHAKEMUS 2. kappale
® Mesen linttaklubin matkailuautojaoksen piällysmiehelle Pupetille
Arvoisa Teiden Etanoiden kuppikunnan piällysmies. Täten rohkenen jättää nöyrimmän hakemukseni kahtena kappaleena käsittelyynne koskien Teiden Etanoiden looshijäsenyyttä. Näkisin kohdalleni osuvan suuren kunnian jos saisin olla klikin rivijäsen numero kolme (olisihan ykköseksipääsy jo aivan liikaa), mikäli vaatimaton hakemukseni hyväksytään.
Teiden Etanat, tuo meidän kaikkien tielläliikkujien etenkin kesäaikaan tunnistama ryhmittymä (olemmehan usein tiellä), joka tasaisenvarmalla etenemisellään tekee merkittävää liikenneturvallisuustyötä hilliten useiden teiden keskituntinopeuksia. Valtionavustusta pitäisi maksaa näille teidemme isoille mutta hyvätapaisille kulkijoille, jotka toiminnallaan saavat usein tien päällä aikaan sen mitä poliisivalvonnalla ja kameratolpilla turhaankin yritetään, eli suuren määrän autoilijoita oikeassa ja laillisessa ajonopeudessa pitämisen, ja usein jopa allekin, etenkin ylämäissä
Tiedättehän että myös ympäristö säästyy kun ei porhalleta ylinopeutta, ja etenkin loma-aikaan nykyajan kiireiset autoilijat on suorastaan pakotettava oikeaan rentoon lomaliikennenopeuteen.
Ehkäpä juuri näiden hyvien tekojen takia lajityypin edustajat ovat tunnettuja tien päällä. Useinkin perässäajavassa henkilöautossa matkustava onnellinen perhe kuulee reippaan perheenisän suusta huudahduksen: "Tuossa on taas yksi -tana!", viitaten tietenkin Teiden Etanaan
Milläkö kriteereillä olen hakemassa näin jalon klaanin jäseneksi kysytte. Ja oikeutettu on tuo kysymyksenne.
Paljoa ei minulla ole puolloikseni esittää, joten suurta armeliaisuutta toivon valintaani kohdistettavan, ja tiettäväksi tehtäköön että jos jäseneksi pääsen niin parhaani koetan noudattaa ja edistää linttaretkeilyautoideologiaa.
Tässäpä siis kulkineeni
Todistettavasti olen jo parinsadan kilometrin edestä tällä pohjois-suomen tientukkona ollut, ja hyvin tämä siihen käyttöön sopiikin. Moottorista löytyy tehoa sen mitä tyypillisen lintan 200D koneessakin, vaikka tämä onkin nimellisesti suurempi. Lisäksi tämä on kaukaa viisaasti jo maamme lainsäätäjien toimesta luokiteltu autoksi jolla ei saa ajaa kovempaa kuin 80 km/h, jo ihan turvallisuussyistä
Linttaklubin alijaokseen kun haetaan, niin ruostehan kuuluu perusvaatimuksiin, siitäkin on osoittaa todistetta
Arvoisa jaospäällikkö: Näillä sanoin jään odottamaan kärsiväisesti päätöstänne koskien jäseneksenipääsyäni.
Ystävällisin Terveisin
Jovihava
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Linttaklubin pomolle.
Pyydän, että minut huomioidaan kun seuraavan kerran myönnätte jäsnyyksiä linttaklubiin. Perusteena esitän onnetonta episodia linttaklubin tarran liimauksessa.
viewtopic.php?p=322640#322640
Kunnioittaen täältä, missä sudetkin kulkee eväsreppu selässä.
Pappi.
Pyydän, että minut huomioidaan kun seuraavan kerran myönnätte jäsnyyksiä linttaklubiin. Perusteena esitän onnetonta episodia linttaklubin tarran liimauksessa.
viewtopic.php?p=322640#322640
Kunnioittaen täältä, missä sudetkin kulkee eväsreppu selässä.
Pappi.
Vahva puoltoääni täältäPappi kirjoitti:Linttaklubin pomolle.
Pyydän, että minut huomioidaan kun seuraavan kerran myönnätte jäsnyyksiä linttaklubiin. Perusteena esitän onnetonta episodia linttaklubin tarran liimauksessa.
viewtopic.php?p=322640#322640
Kunnioittaen täältä, missä sudetkin kulkee eväsreppu selässä.
Pappi.
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Herrajumalasentäsjovihava kirjoitti:Oulussa 31.5.2008
JÄSENHAKEMUS
® Mesen linttaklubin matkailuautojaoksen piällysmiehelle Pupetille
Arvoisa Teiden Etanoiden kuppikunnan piällysmies. Täten rohkenen jättää nöyrimmän hakemukseni kahtena kappaleena käsittelyynne koskien Teiden Etanoiden looshijäsenyyttä. Näkisin kohdalleni osuvan suuren kunnian jos saisin olla klikin rivijäsen numero kolme (olisihan ykköseksipääsy jo aivan liikaa), mikäli vaatimaton hakemukseni hyväksytään.
Teiden Etanat, tuo meidän kaikkien tielläliikkujien etenkin kesäaikaan tunnistama ryhmittymä (olemmehan usein tiellä), joka tasaisenvarmalla etenemisellään tekee merkittävää liikenneturvallisuustyötä hilliten useiden teiden keskituntinopeuksia. Valtionavustusta pitäisi maksaa näille teidemme isoille mutta hyvätapaisille kulkijoille, jotka toiminnallaan saavat usein tien päällä aikaan sen mitä poliisivalvonnalla ja kameratolpilla turhaankin yritetään, eli suuren määrän autoilijoita oikeassa ja laillisessa ajonopeudessa pitämisen, ja usein jopa allekin, etenkin ylämäissä
Tiedättehän että myös ympäristö säästyy kun ei porhalleta ylinopeutta, ja etenkin loma-aikaan nykyajan kiireiset autoilijat on suorastaan pakotettava oikeaan rentoon lomaliikennenopeuteen.
Ehkäpä juuri näiden hyvien tekojen takia lajityypin edustajat ovat tunnettuja tien päällä. Useinkin perässäajavassa henkilöautossa matkustava onnellinen perhe kuulee reippaan perheenisän suusta huudahduksen: "Tuossa on taas yksi -tana!", viitaten tietenkin Teiden Etanaan
Milläkö kriteereillä olen hakemassa näin jalon klaanin jäseneksi kysytte. Ja oikeutettu on tuo kysymyksenne.
Paljoa ei minulla ole puolloikseni esittää, joten suurta armeliaisuutta toivon valintaani kohdistettavan, ja tiettäväksi tehtäköön että jos jäseneksi pääsen niin parhaani koetan noudattaa ja edistää linttaretkeilyautoideologiaa.
Tässäpä siis kulkineeni
Todistettavasti olen jo parinsadan kilometrin edestä tällä pohjois-suomen tientukkona ollut, ja hyvin tämä siihen käyttöön sopiikin. Moottorista löytyy tehoa sen mitä tyypillisen lintan 200D koneessakin, vaikka tämä onkin nimellisesti suurempi. Lisäksi tämä on kaukaa viisaasti jo maamme lainsäätäjien toimesta luokiteltu autoksi jolla ei saa ajaa kovempaa kuin 80 km/h, jo ihan turvallisuussyistä
Linttaklubin alijaokseen kun haetaan, niin ruostehan kuuluu perusvaatimuksiin, siitäkin on osoittaa todistetta
Arvoisa jaospäällikkö: Näillä sanoin jään odottamaan kärsiväisesti päätöstänne koskien jäseneksenipääsyäni.
Ystävällisin Terveisin
Jovihava
Tämä yllä oleva jäsennyshakemus piässy miulta vallan ohi näköelinten,
ja kovasti pyyän anteeksi moista virhettä.
Tuossa vuan yksi mutta kun en oo tietoinen jotta kenellä se numero kaksi on, saatikka ykkönen vai oonko se sitte mie ite
Jos asija näin ni sillonha hyvä jovihava siun on pakko olla se kakkonen,
vuan ku oikeen aatteloo ni sehän pittäis olla siulla se ykkönen, ku ethä sie voi olla alijaostossa kakkonen jos oot kerran linttalupissa ykkönen, joha se kuullostaa vähintäänki koomiselta: Päivää, olen herra jovihava mese ry:n linttaklubi jaoston ylipäällikkö sekä linttaklubin alajaoston etanaklubin alipäällikkö, ei eie ei se sellanenha ei käy päinsä sitte ollenkaa.
Tai mistä mie tiijän, ei miulla riitä rahkeet tällasen miettimissee, eikä aika, ku nytte on kiirusta aikaa, ja sitä onnii vähän, vuorokauvessa.
Mutta jäsen hakemus on tälläpäivämäärällä ja justiinsa tällähetkellä HYVÄKSYTTY iliman kenekään haisevia tahi savuavia vastalauseita.
Mie vieläki pyyvän kovasti anteeksi jotta on piässy tämäki asija unehtummaa, ku en nii hirveästi oo jaksana ja ehtinä lukemmaa, yhtikäs mittään.
Jajaja, pirskatti sentäs se on sitte tuolle papilleki myönettävä se aateloimisen kruunaava titteli, mutta mikä
Mietittää sitä kuulkaa yhessä, miulla ku ei tämä ajatus oikeen kuluje tännää, ja syy liittyy matkailujaokseen, ja aikaansaannoksista laitan viimeistään sunnuntaina kuvia etiäppäin.
Jotenka papin hakemus on: HYVÄKSYTTY samlaisilla ehoilla ku jovihavanki.
Viimeksi muokannut pupetti, 06.6.2008 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Linttaklubin vt. sopankeittäjänä katson että tämä lienee kuitenkin kohdistettu Linttaklubin yleisjäsenyyteen, vaikka se tuo Pupetti jo innokkaana matkailualijaospäällikkönä koitti omaan sakkiinsa värvätäPappi kirjoitti:Linttaklubin pomolle.
Pyydän, että minut huomioidaan kun seuraavan kerran myönnätte jäsnyyksiä linttaklubiin. Perusteena esitän onnetonta episodia linttaklubin tarran liimauksessa.
viewtopic.php?p=322640#322640
Kunnioittaen täältä, missä sudetkin kulkee eväsreppu selässä.
Pappi.
Vaikkakin Papin nykykulkuvälineistö ei ihan puhdasoppisia linttasäädöksiä täytäkään, niin me täällä klubissa tiedämme että ajatus on tärkein Sitäpaitsi aika ja kilometrit ovat puolellasi
Joten pitemmittä puheitta, tervetuloa Pappi klaaniin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Se tämä Linttaklubi on niin demokraattinen, byrokraattinen ja samaan aikaan aristokraattinen, että eihän se käy jotta minä tyrannisoisin ja menisin liittelemään ihteäni alijaosklikkeihin ja vielä väittämään olevani mukaeka Linttamiehet ovat Herrasmiehiä, eikös juupupetti kirjoitti:Jos asija näin ni sillonha hyvä jovihava siun on pakko olla se kakkonen,
vuan ku oikeen aatteloo ni sehän pittäis olla siulla se ykkönen, ku ethä sie voi olla alijaostossa kakkonen jos oot kerran linttalupissa ykkönen, joha se kuullostaa vähintäänki koomiselta: Päivää, olen herra jovihava mese ry:n linttaklubi jaoston ylipäällikkö sekä linttaklubin alajaoston etanaklubin alipäällikkö, ei eie ei se sellanenha ei käy päinsä sitte ollenkaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
notta nii mitäjovihava kirjoitti: Linttamiehet ovat Herrasmiehiä, eikös juu
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
No juu, ja mie ku tännään aamusella näitä juttuloita lukasin, siis niitä rästiin jiäneitä, ni siinnä väsyneenä en tuota tullu nii tarkaan ilimeisesti nuita kirijaimia paikalleen laittaneeks, ja astuinpa sitte epähuomiossa jovihavan reviirille.
Mutta ku on muutamana yönä kerenny nukkumaan sellaset nelejä tuntia ja sitte taasen lähtenä jonnekinpäin, ni sitte kun olis suanu nukuttua pitempään, ni eikös nuo karvakasat päätä tulla nelejältä herätämmää, kun ovatten nopiaita oppimaan, ja mie tietysti nousin ylös ja keitin kahavit, ja olin jo uluko ovella menossa ku tajusin etti tarvihe minnekkään lähteä, ja menin sitte sohvalle maate, kunnes natiaiset herätti seihtemältä.
No onnekseen nytte jo helepottaa ja pittäis saaha jottain aikasekski, ja mennä aikasemmi nukkummaa.
Mutta se herrasmiesmäisyys, sehä näkkyy ja kuuluu tuolla tienpiällä, ja ylleensä siellä missä linttaklubilaiset on kokkoontumassa, täytyyhä näitä linttoja varjella niiltä jokka katteuksissaa yrittää näitä linttoja tuuppia.
Ja ne jokka sellasta yrittää ajeleepi kyllä toisen merkkisillä kulkineilla (riisikupit, tomaattimurskain, omenapora, porkkanajyystin, ym,ym)
Ja net ei varmana ikuna tuu ajelemmaa sellasella kulkineella joka täyttäis linttaklubin pääsyvaatimukset, ku eivät uskalla omistaa saatikka sitte ajella "lintalla".
Mitäs muuten teen tuon käyttölintan kanssa? Huuhtasenko siittä moottoritilan ja yritän löytää sen mistä se tiputtaa öljypilikkuja pihalle, vai pittääkö se koko moottori pestä
Ei muute mutta ku siinnä on nii hirviä työ, enkä mie sitä viittis tehä enneku siinä on se katastus miehen vuuen kestävä sininen leima.
Vai jätänkö huuhtasematta, ja pyyhin sieltä moottorin alta net suurimmat sonnat ja ölöjyt pois, ku sinnehän on kumminki kerräntyny sitä sontaa josta se ölöjy nytte vasta alakanu valuilemmaa pois.
Nii ja kulkineha on vanaha volvo, ja niissähä kuuluu olla vähän vuotoja siellä ja täällä.
Ja pittääkö katastukseen niitä paikkoja ,josta alusta massa on irronnu, pittäkö ne peittää sillä pensselimassalla
Vai voiko net jättää ruosteiseks
Mutta ku on muutamana yönä kerenny nukkumaan sellaset nelejä tuntia ja sitte taasen lähtenä jonnekinpäin, ni sitte kun olis suanu nukuttua pitempään, ni eikös nuo karvakasat päätä tulla nelejältä herätämmää, kun ovatten nopiaita oppimaan, ja mie tietysti nousin ylös ja keitin kahavit, ja olin jo uluko ovella menossa ku tajusin etti tarvihe minnekkään lähteä, ja menin sitte sohvalle maate, kunnes natiaiset herätti seihtemältä.
No onnekseen nytte jo helepottaa ja pittäis saaha jottain aikasekski, ja mennä aikasemmi nukkummaa.
Mutta se herrasmiesmäisyys, sehä näkkyy ja kuuluu tuolla tienpiällä, ja ylleensä siellä missä linttaklubilaiset on kokkoontumassa, täytyyhä näitä linttoja varjella niiltä jokka katteuksissaa yrittää näitä linttoja tuuppia.
Ja ne jokka sellasta yrittää ajeleepi kyllä toisen merkkisillä kulkineilla (riisikupit, tomaattimurskain, omenapora, porkkanajyystin, ym,ym)
Ja net ei varmana ikuna tuu ajelemmaa sellasella kulkineella joka täyttäis linttaklubin pääsyvaatimukset, ku eivät uskalla omistaa saatikka sitte ajella "lintalla".
Mitäs muuten teen tuon käyttölintan kanssa? Huuhtasenko siittä moottoritilan ja yritän löytää sen mistä se tiputtaa öljypilikkuja pihalle, vai pittääkö se koko moottori pestä
Ei muute mutta ku siinnä on nii hirviä työ, enkä mie sitä viittis tehä enneku siinä on se katastus miehen vuuen kestävä sininen leima.
Vai jätänkö huuhtasematta, ja pyyhin sieltä moottorin alta net suurimmat sonnat ja ölöjyt pois, ku sinnehän on kumminki kerräntyny sitä sontaa josta se ölöjy nytte vasta alakanu valuilemmaa pois.
Nii ja kulkineha on vanaha volvo, ja niissähä kuuluu olla vähän vuotoja siellä ja täällä.
Ja pittääkö katastukseen niitä paikkoja ,josta alusta massa on irronnu, pittäkö ne peittää sillä pensselimassalla
Vai voiko net jättää ruosteiseks
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ohhoh, ohan se itelläkiin jäänyt jotain älyämättä Minä kun muistelin että JaniH olisi ollut listoillaJaniH kirjoitti:Minun hakemusta ei vissiin ole vielä käsitelty?
Virhe korjattu, Jani lisätty jäsenlistalle Acceptus Et Postea Otteethan ovat aidot linttamiehen sellaiset
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Linttatiedotus
Mitä linttamies tekee kun subbarit pimenee. Kaivaa yleismittarin esille ja mittaa elementeistä johdot ja toteaa ettee poikki on joku johto ko ei tuu resistanssia.
Sitten tutkimaan lähemmin ensimmäisestä elementistä vika löyty helposti puhekelalle menevä johto ottanut siipeensä ja irronnut osittain liittimen tinauksesta ==> Tinataan takasin ja taasen on kunnossa.
Toinen elementti olikin jo haasteellisempi. Oli puhekelasta itsestään käämin pirun ohut lanka poikki.
Varovasti mattoveitsellä kalvon keskeltä se suojakuppi irti ja ihmettelemään Vika löyty ja eikun tinaamaan pirun ohut kuparilanka ehyeks. Oli jonninmoinen tekeminen halpahalli kolvilla 2mm vahvalla tinalangalla.
No mitä linttamies ei yritä ite korjata se ei ole tarkoitettu korjattavaksi ??
Mitä linttamies tekee kun subbarit pimenee. Kaivaa yleismittarin esille ja mittaa elementeistä johdot ja toteaa ettee poikki on joku johto ko ei tuu resistanssia.
Sitten tutkimaan lähemmin ensimmäisestä elementistä vika löyty helposti puhekelalle menevä johto ottanut siipeensä ja irronnut osittain liittimen tinauksesta ==> Tinataan takasin ja taasen on kunnossa.
Toinen elementti olikin jo haasteellisempi. Oli puhekelasta itsestään käämin pirun ohut lanka poikki.
Varovasti mattoveitsellä kalvon keskeltä se suojakuppi irti ja ihmettelemään Vika löyty ja eikun tinaamaan pirun ohut kuparilanka ehyeks. Oli jonninmoinen tekeminen halpahalli kolvilla 2mm vahvalla tinalangalla.
No mitä linttamies ei yritä ite korjata se ei ole tarkoitettu korjattavaksi ??
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
ja tässä vielä kuvapäivitykset operaatiosta korjaa subit
(tjoo ehkee nää tähä topickii kuulukkaa millää muotoa mutta olkoot poistaa jos häirittee)
tässä eka subi josta tuo kalvon ja liittimen välinen johto piti tinata kiinni.
tässä sitten työn alla toinen subi josta oli semmonen pirun ohut kuparilanka poikki. Kuvassa näkkyy kolvi ja turhan paksu tinalankakin.
Lähikuvaa ja toiseen merkattu kohta mistä piti tinailla
(tjoo ehkee nää tähä topickii kuulukkaa millää muotoa mutta olkoot poistaa jos häirittee)
tässä eka subi josta tuo kalvon ja liittimen välinen johto piti tinata kiinni.
tässä sitten työn alla toinen subi josta oli semmonen pirun ohut kuparilanka poikki. Kuvassa näkkyy kolvi ja turhan paksu tinalankakin.
Lähikuvaa ja toiseen merkattu kohta mistä piti tinailla
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Kuis tuon miun enkelin kanssa kävis jos tuolla piäsöö lintta luppiin vai männöökö ihan romutus luppiin
Ikkee onjo kertynnä 1986 lähtiin ja mittariin on kertynnä 395 000km
Helemoo joutunna parsii et sai leiman
ruosteen tuo on näköjään jo ottana
Joskus jonniin kolohunkin suanna mut ei tuo oo mennoo haetanna
Pakoputkellekkiin jottain pitäs tehhä et tuo mustan savun tehdas tuottaa niin pääsis oikeeta reittiä ulos
Kärri kun on perässä niin tuo pitää aika paikkasa
Tälleesä meijän suunnilla naarataan kun renkaatkin ryykkii nuihin kromin tapasiin kaariin kiinni mitkä on kiinni pyhällä hengellä jossain ilmassa
Ikkee onjo kertynnä 1986 lähtiin ja mittariin on kertynnä 395 000km
Helemoo joutunna parsii et sai leiman
ruosteen tuo on näköjään jo ottana
Joskus jonniin kolohunkin suanna mut ei tuo oo mennoo haetanna
Pakoputkellekkiin jottain pitäs tehhä et tuo mustan savun tehdas tuottaa niin pääsis oikeeta reittiä ulos
Kärri kun on perässä niin tuo pitää aika paikkasa
Tälleesä meijän suunnilla naarataan kun renkaatkin ryykkii nuihin kromin tapasiin kaariin kiinni mitkä on kiinni pyhällä hengellä jossain ilmassa
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Tottahan toki piku ja enkeli pääsee lupiin matkaan, johan tämä laitos nähtiinkin tyylikkyyskisassa Hyvin passaa tarra kärryn peräänpiku kirjoitti:Kuis tuon miun enkelin kanssa kävis jos tuolla piäsöö lintta luppiin vai männöökö ihan romutus luppiin
Tervetuloa sakkiin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kiitän ja kompastunjovihava kirjoitti: Tottahan toki piku ja enkeli pääsee lupiin matkaan, johan tämä laitos nähtiinkin tyylikkyyskisassa Hyvin passaa tarra kärryn perään
Tervetuloa sakkiin
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
- Eki87
- Perho-ope
- Viestit: 394
- Liittynyt: 11.12.2006 16:02
- Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa
Oli Jovihavan kanssa KiuruSlalomissa hieman alustavaa puhetta että pääsiskö sitä klubiin.
Kuvia en kyllä nyt juuri tähän hätään saa, mutta jovihavan luvalla lintta-tarra laitettu jo takalasiin.
Kuvia en kyllä nyt juuri tähän hätään saa, mutta jovihavan luvalla lintta-tarra laitettu jo takalasiin.
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
Vaan kiurumiitissä joku tokasi, notta saa asentaa tarran lasiin, vaikkei oliskaan jäsen..vielä.Eki87 kirjoitti:Oli Jovihavan kanssa KiuruSlalomissa hieman alustavaa puhetta että pääsiskö sitä klubiin.
Kuvia en kyllä nyt juuri tähän hätään saa, mutta jovihavan luvalla lintta-tarra laitettu jo takalasiin.
Ja kun noi vanahat siirtyy vähitellen kaikki kuitennii lintoiksi
Vaan jonniinmoista halemustahan sitä pitäs rustata tähännnii lupiin, pitää vaan vielä tarkemmin lukea nuo pääsyvaateet. Vaan onkohan tuossaomassa vähän turhan vähän viritelmiä.. ruostetta alkaa jo olla ja tarran lupaama teksti pitää paikkaansa: Kuluttaa muttei kulje!
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Juu, kyllä linttaklubitarrat ovat vapaassa käytössä, jäsenyys ei ole pakkoehtoJoeli kirjoitti:Vaan kiurumiitissä joku tokasi, notta saa asentaa tarran lasiin, vaikkei oliskaan jäsen..vielä.
Ja kun noi vanahat siirtyy vähitellen kaikki kuitennii lintoiksi
Vaan jonniinmoista halemustahan sitä pitäs rustata tähännnii lupiin, pitää vaan vielä tarkemmin lukea nuo pääsyvaateet. Vaan onkohan tuossaomassa vähän turhan vähän viritelmiä.. ruostetta alkaa jo olla ja tarran lupaama teksti pitää paikkaansa: Kuluttaa muttei kulje!
Tjaha, lisätäänpä Joeli listoille, oli jo niin ansiokas jäsenhakemus
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
lintta lupi se vaan kasvaa ja voimistuu ;Djovihava kirjoitti:Juu, kyllä linttaklubitarrat ovat vapaassa käytössä, jäsenyys ei ole pakkoehtoJoeli kirjoitti:Vaan kiurumiitissä joku tokasi, notta saa asentaa tarran lasiin, vaikkei oliskaan jäsen..vielä.
Ja kun noi vanahat siirtyy vähitellen kaikki kuitennii lintoiksi
Vaan jonniinmoista halemustahan sitä pitäs rustata tähännnii lupiin, pitää vaan vielä tarkemmin lukea nuo pääsyvaateet. Vaan onkohan tuossaomassa vähän turhan vähän viritelmiä.. ruostetta alkaa jo olla ja tarran lupaama teksti pitää paikkaansa: Kuluttaa muttei kulje!
Tjaha, lisätäänpä Joeli listoille, oli jo niin ansiokas jäsenhakemus
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
jovihava kirjoitti:Juu, kyllä linttaklubitarrat ovat vapaassa käytössä, jäsenyys ei ole pakkoehtoJoeli kirjoitti:Vaan kiurumiitissä joku tokasi, notta saa asentaa tarran lasiin, vaikkei oliskaan jäsen..vielä.
Ja kun noi vanahat siirtyy vähitellen kaikki kuitennii lintoiksi
Vaan jonniinmoista halemustahan sitä pitäs rustata tähännnii lupiin, pitää vaan vielä tarkemmin lukea nuo pääsyvaateet. Vaan onkohan tuossaomassa vähän turhan vähän viritelmiä.. ruostetta alkaa jo olla ja tarran lupaama teksti pitää paikkaansa: Kuluttaa muttei kulje!
Tjaha, lisätäänpä Joeli listoille, oli jo niin ansiokas jäsenhakemus
Kiittää ja kumartaa ja lähtee tarran liimaukseen
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************