No tässäpä tulee

Kyseessä on siis -88 250TD Veronk... eikun siis 2-paikkanen urheiluautofarkkupaku. Mittarissa 622tkm ja jonkuverran päälle.
Tässäpä lintta puunattuna hakemusta varten.



Viimetalvena oli havaittavissa pientä sivuääntä jousitusta painellessa, joka kuitenkin hävisi itsekseen

Videota aiheesta, klikkaappa seuraavaa kuvaa.

On tuolla joskus pientä kärryäkin kiskottu, vapari 250D ei enää ryntäillyt.


Myös monenäköstä muuta romua on kuskattu onnistuneesti, mm. iso vuodesohva meni heittämällä kyytiin.

Ominaisuuksia.
- Polttoainemittari ei laske puoltaväliä alemmas, paitsi sillointällöin loikkii nollan ja puolentankin väliä. Puolesta täyteen näyttää melkein oikein. Tripin varassa mennään.
- Nopeusmittari lähtee mukaan pienoisella viiveellä, loikkaa sitten kerralla oikeaan nopeuteen.
- Sisustan vaihto harmaasta mustaksi on edelleen hieman vaiheessa, edessä on mustat ovipahvit ja takana harmaat, kuskinpuolelta puuttuu hieman sisustanosia ja käsijarru vapautetaan vaijerin päästä vetämällä


- Keski-ilmasuuttimia ei saa kiinni napista -> syksyllä tökätään kaksi mustekynää pitämään luukut kiinni.
- Ajovalonpyyhkimet puuttuu, mutta akselit törröttävät paikallaan.
- Auto on joskus maalattu uusiksi ikkunoista alaspäin, maalipinnassa on komeita valumia ja appelsiinipintaa.
-Ulkonäköä parantamassa on huonosti istuvat kirkkaat tarvikevilkut, ja Hellan "ämpäri"-mallin lisävalot.
- Ratti on vaihdettu Momon tuninkiruoriin, keskiö vinkuu kylmänä.
- Pyyhkijänsulkana loppuunkäytetty Biltemanlötkö jonka muoviruoto raastaa lasia ilkeästi, uusi odottelee asennusinspiraatiota.

Uutena auto on ollut Ivalon kukka- ja hautauspalvelun käytössä.

Kilometrejä on kertynyt 50tkm hieman reilussa vuodessa, kertaakaan ei ole jättänyt välille eli toimii kunnolla pienistä kosmeettisista haitoista huolimatta niinkuin kunnon lintan kuuluukin.

Vieläkö tämä kelpaa linttaklupiin, tarra on kyllä edelleen takalasissa paikallaan...