Tuollainen pirssi tuli sitten muutama kuukausi sitten sedälleni, jonka vanhan 405 dieseliin ehti tulla 920 tkm. Auto siis jäi edelleen hänelle yksityistiekäyttöön postireissuille

Eli nykyinen peli siis 350 tkm. ajettu 2.0 Hdi 110 Hevosen ja olikohan se 250 Nm väännöillä. No joka tapauksessa ok kamppeelle vaikuttaa vaikkei siinäkään oli sitä tyhjä käyntivääntöä, tai taitaa siinä olla pitkähköt välitykset. No suoraan menee ja 5,5 litralla tuntuu menevän eli oikein hyvä ja kaikki varusteet, mitä noissa nyt ilmiesesti edes on: aut.ilmastoinnit, alkup. cd, sadetunnistin, vakkari, yms. Ja kori lähes uudenveroinen-ihan eri tasoa kuin saman aikakauden meset useimmiten. Ja oikeasti pirun hyvät jakkarat.
Setä oli tänään kuullut, että tuossa konetyypissäkin voisi olla myös huohotinongelmia eli tukkeutumisia pakkasella. Mitenkäs tuota asiaa pitäisi lähteä ennakoimaan ja estämään-pohjamuovia koneen alla ei ollut ostettaessa ainakaan-siinä ilmiesesti sellainen kuuluisi olla? Ja mitenkäs syylärin etuosan tukkiminen-auttaako ongelmaan? Neuvoja kiitos.
Ja se on jo tiedossa, että nuissa on se hihnapyörä -ongelma, joka saattaa edesauttaa nokkahihnan katkeamista-joka taas edesauttaa keinuvipujen katkeamista

