HulluMinän rönttä eli tutummin Sankarin 290
no nyt tuli tämmöne homma etteen et antaapi vikailimotusta tuosta jäähytinnesteen tasosta eli kumpi anturi se näistä ruukasi mennä rikki ku eikös nuo pissapojansäiliö ja paisuntasäiliö oo yhteyvesä toisiinsa ja jotenkin epäloogisloogisesti se tais jompi kumpi olla rikki ku antaa tuota vikailimotusta ? Kertokaas jälleen viisaammat et miten se olikaan nytten...
Tulipahan autoki siistittyä sisältä nii kehtaa olla sielläki, meinas jaskaa olla aika komiasti sisällä, takakontinki ku siivos nii tuli muovikassillinen tyhyjänpäiväistä roinaa jotka meni suoraa roskiin niin ei jää pyöriin nurkkiin
T.Sankari
Tulipahan autoki siistittyä sisältä nii kehtaa olla sielläki, meinas jaskaa olla aika komiasti sisällä, takakontinki ku siivos nii tuli muovikassillinen tyhyjänpäiväistä roinaa jotka meni suoraa roskiin niin ei jää pyöriin nurkkiin
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
joo o taasen tuli tehtyä remppaa, tai siis täsä kokoajan säätelen menemään niin semmoinen tuli juomattua että taas taitaapi olla tuo perä välijänä
pittää vähän kuvata vaikka tuosa viisammille tuota välystä nii ossaatta kertoa et kenellä mää sen vien vai tillaanko veholta uuden no ei nyt sentään aivan mahottomia
kardaanin booritki tuntu hieman väljältä mut ei nyt mitään varmuutta saanut asialle, pitää ottaa kokonaan irti niin tietääpi tarkemmin tuonki tai helepommin pääsee testaamaan
T.Sankari
pittää vähän kuvata vaikka tuosa viisammille tuota välystä nii ossaatta kertoa et kenellä mää sen vien vai tillaanko veholta uuden no ei nyt sentään aivan mahottomia
kardaanin booritki tuntu hieman väljältä mut ei nyt mitään varmuutta saanut asialle, pitää ottaa kokonaan irti niin tietääpi tarkemmin tuonki tai helepommin pääsee testaamaan
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no nyt on taasen saatu vaihettau romppeita tuonne, nimittäin kardaaniin vaihoin nuo kumit sieltä laippojen välistä ja akrdaanin kannatinlaakerin sekä kumin. Myös laatikon kumityyny tuli samalla kertaa vaihettua. Yllätykseksi huomasin että kumityyny ja kuminivelet olivat alkuperäisiä ainakin vuosileiman mukaan ja sen näköisiä ja kuntoisiakin olivat .
Putkea tuli taasen lyhennettyä nii ei ennää kolise ku hermot meinas mennä jokohan sen sais kohtapuolin tehtyä ihan sinne peräossaan asti eikä vaan kokoajan lyhennellä
tässä kuva kumista, ei ihan saa selevää siitä vuosileimasta mut 96 siinä oli
autosta tosiaan tuli hieman erilainen ajjaa
T.Sankari
Putkea tuli taasen lyhennettyä nii ei ennää kolise ku hermot meinas mennä jokohan sen sais kohtapuolin tehtyä ihan sinne peräossaan asti eikä vaan kokoajan lyhennellä
tässä kuva kumista, ei ihan saa selevää siitä vuosileimasta mut 96 siinä oli
autosta tosiaan tuli hieman erilainen ajjaa
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
®ÐÐ kirjoitti:olikos sulla mun numeroa? vai oliko mulla sun numero? vaimikäseoli vaimitäseoli? paikallistaako sinut 020202 nickillä InsaneTe?InsaneMe kirjoitti: no pittäähän se saaha minunki palakkaa nii heti hinnat nousseet jäätelöillä no ei vaiteskaan, ens viikko o kokonaan vappaata nii passaa millon vaan oikeestaan
pitääkö limingasta soittaessa olla 990 suunta edessä? eikös se ollu niihin kauko-puheluihin? päteekö sama insaneme-puheluihin? vai onko siihen oma suuntima? montako astetta itäistä lyhyyttä ja läntistä korkeutta?
taijan mennä koisii
E: soitinta kommentoin sitten ku oon päässyt sitä kopeloimaan kuten ArPin koneen näppäimistöä tuloksena että ihan sama mitä kuvaketta klikkas ni kyseinen ohjelma sammui
ei oo kommenttia näkyny ei, vaikka lupasi
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
köyhää opiskelijaa taasen näpäytettiin, oli rönttäki tarkotus saaha maalautukseen mut ei sitten tullukkaan näillä näkymin niitä ylityörahoja, joten pitää taasen odotella
Sinällään ihme homma et olin neljä viikkoa putkeen töissä, kolmella vapaapäivällä niin nyt kun sopimuksen mukaan työaika on enintään 80 tuntia kahden viikon jaksoissa niin eikös silloin pitäisi ylimenevät maksaa ylitöinä? No ei näin tuolla nimeltä mainitsemattomassa monikansallisessa yrityksessä ne kompensoidaan eli TASATAAN jos sattuukin tulemaan lyhyempiä päiviä tms. mut minkä mukaan ne tasataan jos sopimuksessa ei ole minimituntimäärää. Minun käsityksen mukaan silloin olisi aivan sama että olisinko töissä vai en niin palkka pitäisi saada sopimuksen voimassaolon aikana ja etenkin ylimenevät tunnit tulisi maksaa ylitöinä.
Tuntejahan sitten tulikin kun olin putkeen töissä, meinaan nejässä viikossa melkeen 360 h et olisivat joutuneet maksamaan sievoisen summan ja tätä yhdeksi syyksi luulenkin kun rupesivat nikottelemaan, mutta purematta en niele
Pittää kysellä sellaiselta kuka nuiden päälle ymmärtäisi niin jos sieltä jonkinmoisen rahallisen korvauksen nuille tunneille saisi kun ei nyt ihan tekisi mieli ilmaiseksi olla päälle sattaa tuntia töisä vai mitäs sanotte
Tämmöistä tällä kertaa ja n. viikon ajellu tuolla röntällä niin tulihan siitä aivan erilainen auto ajjaa ku kardaanisa o kaikki kohallaan
T.Sankari
Sinällään ihme homma et olin neljä viikkoa putkeen töissä, kolmella vapaapäivällä niin nyt kun sopimuksen mukaan työaika on enintään 80 tuntia kahden viikon jaksoissa niin eikös silloin pitäisi ylimenevät maksaa ylitöinä? No ei näin tuolla nimeltä mainitsemattomassa monikansallisessa yrityksessä ne kompensoidaan eli TASATAAN jos sattuukin tulemaan lyhyempiä päiviä tms. mut minkä mukaan ne tasataan jos sopimuksessa ei ole minimituntimäärää. Minun käsityksen mukaan silloin olisi aivan sama että olisinko töissä vai en niin palkka pitäisi saada sopimuksen voimassaolon aikana ja etenkin ylimenevät tunnit tulisi maksaa ylitöinä.
Tuntejahan sitten tulikin kun olin putkeen töissä, meinaan nejässä viikossa melkeen 360 h et olisivat joutuneet maksamaan sievoisen summan ja tätä yhdeksi syyksi luulenkin kun rupesivat nikottelemaan, mutta purematta en niele
Pittää kysellä sellaiselta kuka nuiden päälle ymmärtäisi niin jos sieltä jonkinmoisen rahallisen korvauksen nuille tunneille saisi kun ei nyt ihan tekisi mieli ilmaiseksi olla päälle sattaa tuntia töisä vai mitäs sanotte
Tämmöistä tällä kertaa ja n. viikon ajellu tuolla röntällä niin tulihan siitä aivan erilainen auto ajjaa ku kardaanisa o kaikki kohallaan
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Olin kesällä 2002 vai mikä se oli töissä yhessä autovuokraamossa ja siellä oli kaikki kesähessut (paitsi minä) allekirjoittanut, että kaikki ylityöt tehdään +10% palkalla vaikka niitä olis sata tuntia viikossa tai mitä hyvänsä. Noh, ylitöitä rupes samoin tein kertymään ja kun eka liksa napsahti niin siinä oli laskelmissa justiinsakin, että tolviisii mennään. Merkkasin siihen sitten punakynällä, että mitkä on +50% ja mitkä +100% - noh, satuin oleen luovuttamassa just yhtä autoa kun pomo yhytti sen mun paperin pöydältä ja kun tulin takas niin justjust ovesta pääsin sisään kun meinas huuto heittää takasin oven ulkopuolelle. Kysyin sitten, että mikä mahtaa olla hätänä ja hän sano, että "näistä ylitöistä on kyllä puhuttu" ja kerroin, että ei mulle ainakaan mitään. Sanoi sitten, että hälläpä on rekrytointimuistio ylhäällä ja katotan sieltä. Syvä hiljaisuus. "No tämän jälkeen ei sitten muuten sun kohdalla enää ylitöitä tehdä." -Ok, ei sitten kuhan nämä maksetaan.
Noh, ne maksettiin ja päivät rupes venymään jo samana iltana. Siihen taakkaan nähden melkoinen onni, että maininta oli unohtunut, kyllä noilla "huijatuilla voitoilla" jo melkein yhden uudehkon c-sarjalaisen sitten osteli jahka aika yhteistyöstä jätti.
Noh, ne maksettiin ja päivät rupes venymään jo samana iltana. Siihen taakkaan nähden melkoinen onni, että maininta oli unohtunut, kyllä noilla "huijatuilla voitoilla" jo melkein yhden uudehkon c-sarjalaisen sitten osteli jahka aika yhteistyöstä jätti.
nyt o uuvet talavivalssitki tulossa (kaiketi tai siis huomenna aamulla lähtee tulleeen) ja raabuksille etitään uutta kotia .
Taasen tuli tuossa pienen pohdinnan jäläkeen todettua et takana on TAAS välystä josaki. Todennäkösesti ylätukivarsi o taas laittanu ittensä välijäksi toisinsanoen ei tykkää vanteiden et:stä noo tarkemman analyysin teen kuhan tuossa seuraavan kerran oon lomalla, vietetään nytten sitä jussia ja ens viikolla ollaan sitten töissä iha melekeen tosissaan
T.Sankari
Taasen tuli tuossa pienen pohdinnan jäläkeen todettua et takana on TAAS välystä josaki. Todennäkösesti ylätukivarsi o taas laittanu ittensä välijäksi toisinsanoen ei tykkää vanteiden et:stä noo tarkemman analyysin teen kuhan tuossa seuraavan kerran oon lomalla, vietetään nytten sitä jussia ja ens viikolla ollaan sitten töissä iha melekeen tosissaan
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
nytten onki uuvet valssit alla johuten suurehkosta hankintahinnasta ja tästä johtaneesta persaukisuudesta. Eli kesäaluille ei oo takakumeja edelleenkään, vaan tuli ostettua sitten talavirenkaat
täsä hieman kuvituksia ja että se näyttää korkeelta tuo auto
tulipaha hoksattua et tuo o hirviän korkia ja röstissä semmosta se o...
T.Sankari
täsä hieman kuvituksia ja että se näyttää korkeelta tuo auto
tulipaha hoksattua et tuo o hirviän korkia ja röstissä semmosta se o...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Ruoja kirjoitti:
Nuo vanteet tai sitten kaaren kukkaset kyllä huomataan. Vanteet ovat tosiaan hienot
voisin melekeen lyyä veikkaa et nuo kaaren kukkaset on se mikä kääntää katseen
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
jaahs päivitellääs tätäki eli väykky o siistinnän alla ollu jo reilun vuojen, syöttöpumppu sano sopimuksensa irti ja samalla tuli sitten ruvettua laitteleen nuita ruosteita etc. ja ilman yllätyksiähä tuo varmaan ois jo maalissaki, muttaku väykky näytti kyntensä
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
monta viestiä ja kuvvaa on kadonnu mutta pistämpä tuolta arkistoista vähäsen kuvatuksia matkan varrelta:
Rami: auto on käyntikuntone kuha ajotuksen vielä laittaa kohilleen ja sitten ruostehommissa on tuo pohja käymättä läpi ku vesi o päässy tonne lattiamattojen väliin niin siinä on sitten värkkäämistä
T.Sankari
Rami: auto on käyntikuntone kuha ajotuksen vielä laittaa kohilleen ja sitten ruostehommissa on tuo pohja käymättä läpi ku vesi o päässy tonne lattiamattojen väliin niin siinä on sitten värkkäämistä
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
WTF
kävin hallilla värkkäämässä väyväytäki eli irroittelin nuo jarrusatulat maalaamista varten ja kallistuksenvakkaajakin saa varmaan oman osansa ku vähäsen hiekkapuhallan niitä ja vetäsen maalin niskaan. Autohan pitäs laittaa renkailleen niin pääsis puhaltelleen tohon hallin pihalle niin ei oo koko halli täynnä hiekkaa ja muutama kuvatuskin tuli otettua:
vielä satula kiinni
lähtihän se sieltä irti ku vähäsen väänteli ja käänteli
no niin eli palat ja levyt mennee vaihtoon kun olivat molemmat aika lopullaan, onhan nuo kolomisen vuotta ollu jo paikollaan ja aika loppuhan nuo on
T.Sankari
kävin hallilla värkkäämässä väyväytäki eli irroittelin nuo jarrusatulat maalaamista varten ja kallistuksenvakkaajakin saa varmaan oman osansa ku vähäsen hiekkapuhallan niitä ja vetäsen maalin niskaan. Autohan pitäs laittaa renkailleen niin pääsis puhaltelleen tohon hallin pihalle niin ei oo koko halli täynnä hiekkaa ja muutama kuvatuskin tuli otettua:
vielä satula kiinni
lähtihän se sieltä irti ku vähäsen väänteli ja käänteli
no niin eli palat ja levyt mennee vaihtoon kun olivat molemmat aika lopullaan, onhan nuo kolomisen vuotta ollu jo paikollaan ja aika loppuhan nuo on
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tulipas sitten eilen kipastua uuvet jarrulevyt, palat, tiivistesarja sekä liukutappisarja. Tännään sai sitten satulat vähäsen väriä kun niitä tuli puhalleltua vähän siistimmäksi ja kuvatuksiakin tuli räpsittyä:
jonkunlaisethan niistä tuli, vaikka meleko röstisä ne oli eli tuli tommosta kraatteria tuohon kuitenki...
T.Sankari
jonkunlaisethan niistä tuli, vaikka meleko röstisä ne oli eli tuli tommosta kraatteria tuohon kuitenki...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Pitääköhän tänne Joonaksenkin topiciin kommentoida..ööö... 1 tauon jälkeen..
Mutta hyvältä näyttää ja kesäksihän se valmistu(i) (2012)...
Mutta hyvältä näyttää ja kesäksihän se valmistu(i) (2012)...
220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
päivitellääs tätäkin eli vakaajan vetäsin maaliin ja jos olis niin kova että käyttäys käynnisä ja renkaillaan nyt viikonloppuna niin vois ennakonki säätää kohilleen konneella...muutama kuvatus tuli napattua kans:
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no niin tännään sitten sain jarrut kassailtua , huomenna kipasta vielä ilmausruuvit uuvet ku ei oo muistanu ostaa. Erinäinen läjä romuaki tuli tuossa siivoiltua konneen päältä ja valamisteltua tuota renkaille laskemista...yks kuvakin tuli napattua:
semmosta tällä kertaa...
T.Sankari
semmosta tällä kertaa...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no niin pitkästä aikaa renkailla! pistin nuo vanahuksen peltivanteet alle ihan huvikseen ja tosiaan keula alakais olleen ennakon säätämistä vaille valamis. Koitin käyntiinkin mutta temppuili tuo vaihteenvalitsin eli starilla näytti että o vaihe silimäsä vaikkei ollutkaan, no aikani siinä vekslailin jne niin tulihan siihen eloa, mutta akkuhan se oli sitten tyhyjä noo jos sitä koittas "tännään" ladatulla akulla niin käyttäs käynnisä ja sittenhän tuota varmaan motivaatiohommana vois vaikka ton putkiston väännellä loppuun niin jos sais innostusta ja sitten niitä kuvia:
vähän jaskaa kertyny alle
melekeen mahtu alle, ehkäpä pysytään nuissa lensoissa
pitkästä aikaa renkailla
T.Sankari
vähän jaskaa kertyny alle
melekeen mahtu alle, ehkäpä pysytään nuissa lensoissa
pitkästä aikaa renkailla
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
juu kyllähä se yli vejetään väristä ei oo vielä tietoa...
Tännään sitten piti taistelujen jäläkeen lpulta laittaa käyntiin ja ei tarvinu kauaakaan sahata ku hörähti käyntiin vähän aikaa käytin ja sitten värkkäilin testerin kii ja ennakko kohilleen ja sen verta piti ulukoilimaa näytellä että sai käännettyä toisin päin halliin ja sitten nesteet lämpimiksi niin näki että kaikki paikat pittää jne. . Semmosen huomion tuosa tekkiin että kyllä se tuo väykky käy aika palijoki nätimmin ku mitä tuo yykaakoo vaihevalitsin meinaa vähäsen renklailla mutta taitaa mennä ton seisomisen piikkiin, eiköhän se vetresty ku käyttelee tuota...
T.Sankari
Tännään sitten piti taistelujen jäläkeen lpulta laittaa käyntiin ja ei tarvinu kauaakaan sahata ku hörähti käyntiin vähän aikaa käytin ja sitten värkkäilin testerin kii ja ennakko kohilleen ja sen verta piti ulukoilimaa näytellä että sai käännettyä toisin päin halliin ja sitten nesteet lämpimiksi niin näki että kaikki paikat pittää jne. . Semmosen huomion tuosa tekkiin että kyllä se tuo väykky käy aika palijoki nätimmin ku mitä tuo yykaakoo vaihevalitsin meinaa vähäsen renklailla mutta taitaa mennä ton seisomisen piikkiin, eiköhän se vetresty ku käyttelee tuota...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tännäänpä tuli otettua rastiksi ton putken loppupään tekeminen, tarkotus olis tehä sellaset uuden audi a6-tyyliset tuplaputket. Myös ois rastina ettei sieltä turhia putkia näkys kuin vaan tuolta putkenpäästä jotenka muutoksia joutuu tekkeen ainakin tonne vänkärin puolelle. muutama kuvatus tullu napattua asian hahmottamiseksi ja tuo ei ole lopullinen asento vaan vielä häätys mallailla miten sais parhaiten ne sinne taittumaan näkyviin:
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro