Uusi jäsen ilmoittautuu kirjoon...
Joo, ostin tuossa vanhan edustus auton, w124 E320. auto on muute hienosti toiminut, mutta näin liukkaalla ja kesän ajetuilla kitkoilla on ilmennyt, että asr kytkeytyy poispäältä surisee kuitenki ennen ku lähtee pois päältä? missähän mahtaa olla vika. kun ei kuitenkaa jatkuvasti kyseistä hommaa tee
ASR- ongelma
Tervetuloa jontsu voorumille
Onkos se ASR se semmonen lukkoperä? Eikun sehän tais olla ASD Heitän arvauksena ilmamäärämittarin, sehän se monasti on noissa isoissa tiisseleissä Eikun sehän olikin pensa Ylijännitesuojarele vijallinen
Minen tosiaan tiijä näistä mersuista mittään
Onkos se ASR se semmonen lukkoperä? Eikun sehän tais olla ASD Heitän arvauksena ilmamäärämittarin, sehän se monasti on noissa isoissa tiisseleissä Eikun sehän olikin pensa Ylijännitesuojarele vijallinen
Minen tosiaan tiijä näistä mersuista mittään
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eiköö hiano tunne ku ei kukkaan puutu ajamisseen?
Millä helekkari tuon suistonkeston ja ajonkahlintajärjestelmän saa virattomaks? Meinaa palaa kääpä joka je*suksen päivä tuohon Rintteriin ku sillä ei pääse ees liukkaalla tasasella matkoihin. Seku saakeli siinä kohen ku pitäs pikkusen polokasta, jotta pääsöö laelle, niin junttaa sutivat rattaat seis. Ei saakeli voi tuommosen kans olla. Ja kun mennee mutkaan, niin voi repsikalle sannoo jotta kato, mennee käsjarrulla komeesti ja räpylä on niskan takana. Pari kertaa on meinannu mennä p*rse kanssa-autoilijan konttoriin, vain koska tötterön takapää päättää jarruttaa keskellä liikenneympyrää ja tasakaasulla.
Mitä v*ttua ne nahkalahkeet on teheny, vai mikä on vikana?
Millä helekkari tuon suistonkeston ja ajonkahlintajärjestelmän saa virattomaks? Meinaa palaa kääpä joka je*suksen päivä tuohon Rintteriin ku sillä ei pääse ees liukkaalla tasasella matkoihin. Seku saakeli siinä kohen ku pitäs pikkusen polokasta, jotta pääsöö laelle, niin junttaa sutivat rattaat seis. Ei saakeli voi tuommosen kans olla. Ja kun mennee mutkaan, niin voi repsikalle sannoo jotta kato, mennee käsjarrulla komeesti ja räpylä on niskan takana. Pari kertaa on meinannu mennä p*rse kanssa-autoilijan konttoriin, vain koska tötterön takapää päättää jarruttaa keskellä liikenneympyrää ja tasakaasulla.
Mitä v*ttua ne nahkalahkeet on teheny, vai mikä on vikana?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Satakaksnelosesta ainaki ASR lähtee kivasti pois ku boxista eristää kolme pinniä Ei mene vikatilaan, mutta ASR- ja kolmiovalo palaa mittaristossa.Easy Rider kirjoitti:Eiköö hiano tunne ku ei kukkaan puutu ajamisseen?
Millä helekkari tuon suistonkeston ja ajonkahlintajärjestelmän saa virattomaks?
En nyt kirvelläkään muista mitkä pinnit ne oli.
Ja tiedä sitte kuinka ne heittää eri koneissa. Ainakin mun ohjeet oli tehty 8-zyl versioon
Vieläku sais lukkoperän räpellettyä...
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Jeep Grand Cherokee 4.7