Minkähän arvoinen mielestänne (E320CDIT -00)?
Minkähän arvoinen mielestänne (E320CDIT -00)?
Oon tässä orastavasti miettiny kaluston uudistamista ja haihattelen, että minkähän arvonen voisi alla oleva autoni olla? Kuvat on otettu kesällä 2009 mutta ulkoisesti voinee pitää yhtä siistinä edelleen. Ruostetta on hyvin maltillisesti takakaarissa ja siitä taaksepäin. Kuskin oven tiivisteen alla myös hieman.
-Tuotu Saksasta 1/2009, täysi huoltokirja
-Ajettu 179tkm (180t huolto vielä tekemättä, öljyt vaihdettu 165tkm)
-Softa vaihdettu (~260-270hv/600nm sanovat viisaammat?)
-Katsastus voimassa 3/2012
-Takuuruostejuttuja tehty 2009
-Nyt kiinni joku Pioneerin tyylikäs soitin mutta orkkiskin löytyy, että puhelimen+rattinapit saa toimimaan
Lisäksi viimeisimpiä mieleentulleita juttuja:
-Stop-Rustin kauttaaltaan suojaama kesällä 2009
-Uudet etujouset
-Uusi laturi
-Uudet hehkutulpat
-Uudet Bridgestonen talvirenkaat kuvien vanteilla (ei olemassa kesärenkaita+vanteita)
-Pyöränkulmat juuri säädelty
-Jarrulevyt taakse+jarrupalat kauttaaltaan
-Tällä hetkellä auto dieselpajalla suutinvuodon takia, ehjä ennen joulua
Model E 320 CDI
Delivery date 03.03.00
Dealer Leipzig branch (242)
Interior leather galaxy blue+merlin blue (212)
Paint 744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
213 parameter steering (с 01.07.1989)
220 parking aid (с 01.10.1993)
231 garage door opener, mounted in the roof frame (с 01.01.1996)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
316 D-net telephone integrated (с 01.01.1995)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
401 comfort front seats with ventilation and seat heaters (с 01.01.1996)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
645 M+S tires (с 01.10.1963)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
677 avantgarde chassis (с 01.01.1997)
680 Unknown code
691 blue heat-insulating glass all round, rear window, single pane safety glass (с 01.02.1995)
750 radio MB Audio 30 with traffic news decoder and RDS (с 31.10.1996)
800 Change of year of model, last figure shows new model year
876 interior light assembly (с 01.10.1997)
877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
210A Unknown code
-Tuotu Saksasta 1/2009, täysi huoltokirja
-Ajettu 179tkm (180t huolto vielä tekemättä, öljyt vaihdettu 165tkm)
-Softa vaihdettu (~260-270hv/600nm sanovat viisaammat?)
-Katsastus voimassa 3/2012
-Takuuruostejuttuja tehty 2009
-Nyt kiinni joku Pioneerin tyylikäs soitin mutta orkkiskin löytyy, että puhelimen+rattinapit saa toimimaan
Lisäksi viimeisimpiä mieleentulleita juttuja:
-Stop-Rustin kauttaaltaan suojaama kesällä 2009
-Uudet etujouset
-Uusi laturi
-Uudet hehkutulpat
-Uudet Bridgestonen talvirenkaat kuvien vanteilla (ei olemassa kesärenkaita+vanteita)
-Pyöränkulmat juuri säädelty
-Jarrulevyt taakse+jarrupalat kauttaaltaan
-Tällä hetkellä auto dieselpajalla suutinvuodon takia, ehjä ennen joulua
Model E 320 CDI
Delivery date 03.03.00
Dealer Leipzig branch (242)
Interior leather galaxy blue+merlin blue (212)
Paint 744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
213 parameter steering (с 01.07.1989)
220 parking aid (с 01.10.1993)
231 garage door opener, mounted in the roof frame (с 01.01.1996)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
316 D-net telephone integrated (с 01.01.1995)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone
antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
401 comfort front seats with ventilation and seat heaters (с 01.01.1996)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael)
xenon headlight (с 01.10.1993)
645 M+S tires (с 01.10.1963)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
677 avantgarde chassis (с 01.01.1997)
680 Unknown code
691 blue heat-insulating glass all round, rear window, single pane safety glass (с 01.02.1995)
750 radio MB Audio 30 with traffic news decoder and RDS (с 31.10.1996)
800 Change of year of model, last figure shows new model year
876 interior light assembly (с 01.10.1997)
877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)
rotating emergeny flasher, front (red light)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
210A Unknown code
No nämähän on vähän hankalia nykyään, tahtoo jäädä seisomaan eikä niitä saa myytyä. Turhan isoja ja isolla koneella, liikaa varusteitakin mitkä voi mennä rikki. Diesel verokin pelottaa.Ei näitä oikein ihmiset uskalla ostaa. Normaalistihan näistä on annettu sellaset 2500€...mutta voin nyt tehdä reilun tarjouksen kunhan et kerro kellekkään, 3200€ saat tästä käteisellä. No, mennäänkö tekemään paperit niin pääset tästä eroon? (Täytän samalla nettiautoon ilmoitusta: "Tilava ja tehokas farkku kaikilla varusteilla, taloudelllinen diesel moottori, 14800€")
-
- Viestit: 181
- Liittynyt: 30.12.2006 7:55
Jos kunnossa eiköhän tollasesta tuonti mesestä 5000€
Jos on kaikinpuolin kunnossa ja ei pahoja ruosteita 5000€ ,ku ei noista tuontiautoista tiedä km. jne.
Auto on käyttöä varten
Jos viiteen tonniin lähtee niin mää voin ostaa
heti pari kolme.
Hieman hankalahan tuommosen väykän hinnoittelu on, oon melko samoilla
linjoilla kuin AM. Autollahan on tavallaan kyllä rahallista arvoa mutta ovat
tuollaisena nykypäivänä hieman haasteellisia myydä, juurikin veron, moottorin ja ehkä jopa varusteiden takia....ja sitten kun jotkut ajattelevat että tuon hinnallahan jaa 07 vuoden Daewoo kalosinkin
Kannattaa ehkä hieman nuuhkia minkä takia myjä on autoa hävittämässä pois...jos syynä on rahapula tms. niin sehän saattaa lähteä vaikka huokeastikin (jos ei se jouda sitä kuukausi tolkulla kaupittelemaan). Jos taas likviditeetti tilanne ei sanele myyntipakkoa niin hinta tod.näk tulee olemaan niin sanotusti normaali
Minä myin omaa väykkääni varmaan melkein 3kk:den ajan...
320 V-6 bensa...ostajakunta oli verrattain pieni ja hinta ehkä jossainmäärin kova jos ajatellaan että kysessä -98 auto..toki kuntokin oli hyvä. Myyminen kesti mutta oikean ostajan löytyessa sekin meni.
heti pari kolme.
Hieman hankalahan tuommosen väykän hinnoittelu on, oon melko samoilla
linjoilla kuin AM. Autollahan on tavallaan kyllä rahallista arvoa mutta ovat
tuollaisena nykypäivänä hieman haasteellisia myydä, juurikin veron, moottorin ja ehkä jopa varusteiden takia....ja sitten kun jotkut ajattelevat että tuon hinnallahan jaa 07 vuoden Daewoo kalosinkin
Kannattaa ehkä hieman nuuhkia minkä takia myjä on autoa hävittämässä pois...jos syynä on rahapula tms. niin sehän saattaa lähteä vaikka huokeastikin (jos ei se jouda sitä kuukausi tolkulla kaupittelemaan). Jos taas likviditeetti tilanne ei sanele myyntipakkoa niin hinta tod.näk tulee olemaan niin sanotusti normaali
Minä myin omaa väykkääni varmaan melkein 3kk:den ajan...
320 V-6 bensa...ostajakunta oli verrattain pieni ja hinta ehkä jossainmäärin kova jos ajatellaan että kysessä -98 auto..toki kuntokin oli hyvä. Myyminen kesti mutta oikean ostajan löytyessa sekin meni.
-
- Viestit: 181
- Liittynyt: 30.12.2006 7:55
Niin minäkin kaupallisesti ajattelin.
No jaa toi on jo vanhahtava malli noi valot jne.Mut kaupallisesti kävis laiitas netin halvimpiin eli 7900€ niin uskoisin et ei kovin kauan seisois?
Auto on käyttöä varten
Mahtaa olla ketjun aloittajan oma rakkine.stanger kirjoitti: Kannattaa ehkä hieman nuuhkia minkä takia myjä on autoa hävittämässä pois...jos syynä on rahapula tms. niin sehän saattaa lähteä vaikka huokeastikin (jos ei se jouda sitä kuukausi tolkulla kaupittelemaan)..
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tullin päätös 11/2010:
08/1999 E320 CDI T 168tkm 8.568 E
03/2000 E320 CDI 173tkm 9.377 E
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/aut ... /index.jsp
08/1999 E320 CDI T 168tkm 8.568 E
03/2000 E320 CDI 173tkm 9.377 E
http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/aut ... /index.jsp
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
-
- Viestit: 181
- Liittynyt: 30.12.2006 7:55
No Niin
Nythän se on hinnoiteltu eli n. hp.8000€,mut pidän tarjoukseni 5000€ ps. seiskoon jos ei mee kaupan.
Auto on käyttöä varten
Re: No Niin
Epäilen ettei lähiaikoina viiellä tonnilla lähde.Tiiän ainakin yhen kaupan tänävuonna,missä samanlainen-vähemmillä varusteilla tosin-vaihtanut omistajaa 11500 eurolla.mesemies49 kirjoitti:Nythän se on hinnoiteltu eli n. hp.8000€,mut pidän tarjoukseni 5000€ ps. seiskoon jos ei mee kaupan.
Värikin oli sama
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mulla suunnilleen samat varusteet paitsi Comand APS 2.0, Bose Sound System, cd-boxi, uudempi puhelin, 18" AMG-vanteet uusilla SportContact 3:lla ja 17" Mersun alut talvirenkaissa, webasto kellolla. Kilsoja 264 tkm ja korimalli sedani, ei huoltokirjaa mutta vino pino huoltokuitteja myös Saksan omistajalta. Ei ruosteita. Autoliikkeissä ovat tarjonneet 7000-12500 € tässä viime aikoina, kun olen katellu 30-40 k€:n käytettyjä autoja. Eli kyllähän ne näin ollen siis hintalapuksi pistäis varmaan autoliikkeessä sen 12-13000 € ainakin, näkyy olevan paskempia ja rumempiakin myynnissä kalliimmalla ja Nettiauton historian mukaan jopa 14-15 k€ hinnalla on hyvännäköset vaihtaneet omistajaa (toki voihan kauppahinta olla eri ku pyynti).
Ei tää nyt sillai mitään ongelmajätettä tunnu olevan. Sports Car Center pk-seudulla on ollu ainoo liike, mikä ei tuota ois halunnu ottaa vaihdossa kun oli liian vanha heille. PK-seudulla ne hyvitykset 7-9 k€ paitsi Hertsikan Veholla 12500 € vaihdossa 36 k€ W204 C320cdi:hin, Turun/Raision suunnalla kaikissa puljuissa yli 10000 näkemättä puhelinkeskustelullakin. Veikkaan että pohjosessa vois saada enempiki. Aion myös kysyä pian Vehosta, että mikä on hyvityshinta vaihdossa uuteen n. 60 k€ W204:een.
Paljohan se on kiinni myös siitä, että tietääkö autoliike mitään näistä vai luottaako vaan perus classic-karvalakki-ruosteisen-suomi-200cdi:n maineeseen ja kattooko arvon sen 500 tkm ajetun 200cdi:n mukaan.
Ei tää nyt sillai mitään ongelmajätettä tunnu olevan. Sports Car Center pk-seudulla on ollu ainoo liike, mikä ei tuota ois halunnu ottaa vaihdossa kun oli liian vanha heille. PK-seudulla ne hyvitykset 7-9 k€ paitsi Hertsikan Veholla 12500 € vaihdossa 36 k€ W204 C320cdi:hin, Turun/Raision suunnalla kaikissa puljuissa yli 10000 näkemättä puhelinkeskustelullakin. Veikkaan että pohjosessa vois saada enempiki. Aion myös kysyä pian Vehosta, että mikä on hyvityshinta vaihdossa uuteen n. 60 k€ W204:een.
Paljohan se on kiinni myös siitä, että tietääkö autoliike mitään näistä vai luottaako vaan perus classic-karvalakki-ruosteisen-suomi-200cdi:n maineeseen ja kattooko arvon sen 500 tkm ajetun 200cdi:n mukaan.