Terve taas kaikille,
Aloitellaan taas uusi aihe. Nyt kun täällä Pirkanmaankairassa on
lämpötila laskenut alle +10 asteen niin moottorin käynnistyvyydessä
on vivahteenomainen ero. Lämpimillä ilmoilla kone lähtee käymään
ns. "helasta" mutta nyt startti kestää lähes kaksi kertaa pidempään
ennenkuin syttyy. Sehän ei ole sinänäsä vika vaan paremminkin ominaisuus. Kiinnostaisi tietää mistä arvelette ilmiön johtuvan.
Heikki
Käynnistyminen
Vähän kevennystä ja OT:a.
Tuskin on niin pitkä vieteri kuin Foordin 1.8 dieselissä. Herramunjee sitä sahausta. Serkkupojalla oli kerran moinen (nyt Mersukannassa) ja naapurillakin näkyy mokoma olevan. Olin toissa pyhänä pihalla ropaamassa munamankelia, kun naapurin äijä lähti Escrotillaan liikenteeseen. Vaikka lämpöä oli viitisentoista astetta, niin ainakin viisi sekuntia se sahaus kesti (kuulostaa lyhyeltä ajalta mutta olepa vieressä kuuntelemassa). Ja tuo on "ominaisuus", joka tuntuu olevan joka vehkeessä, eikä parannuskeinoa taida olla
t.
Risto
Tuskin on niin pitkä vieteri kuin Foordin 1.8 dieselissä. Herramunjee sitä sahausta. Serkkupojalla oli kerran moinen (nyt Mersukannassa) ja naapurillakin näkyy mokoma olevan. Olin toissa pyhänä pihalla ropaamassa munamankelia, kun naapurin äijä lähti Escrotillaan liikenteeseen. Vaikka lämpöä oli viitisentoista astetta, niin ainakin viisi sekuntia se sahaus kesti (kuulostaa lyhyeltä ajalta mutta olepa vieressä kuuntelemassa). Ja tuo on "ominaisuus", joka tuntuu olevan joka vehkeessä, eikä parannuskeinoa taida olla
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Minä en mersulla viitsisi sahata tai edes toistakertaa avaimesta kääntää , kun mulla on Husqvarna siihen hommaan. Mersulle taas aika varattuna pajalle ja Reklamation lähdössä SaksaanRoisto kirjoitti:Vaikka lämpöä oli viitisentoista astetta, niin ainakin viisi sekuntia se sahaus kesti (kuulostaa lyhyeltä ajalta mutta olepa vieressä kuuntelemassa). Ja tuo on "ominaisuus", joka tuntuu olevan joka vehkeessä, eikä parannuskeinoa taida olla
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Jaa-a voihan se johtua siitäkin ku nuahi nyky autoohin on laitettu kaikenmoosia "tietokoneboxia" yms. antureita...jokka antaa tälle aivolootalle tietua pyörintänopeuresta, lämpötiloosta yms.....ku autua ruvetaha esim. käynnistämähän.
No tuas starttoovaihees se boxi joutuu suuren ongelman etehe.....se joutuu aiva pääsnänsä laskemahaha kaikki erilaaset arvot anturiilta...ja päättämähän mikä on syttyennakko...ruiskutusennakko jne.. No sitte ku se nua on siinä laskeskellu se antaa pirssillen luvan ruveta rötköttämähä.
Emmä tierä mutta tuallaastaki päähä tuli
No tuas starttoovaihees se boxi joutuu suuren ongelman etehe.....se joutuu aiva pääsnänsä laskemahaha kaikki erilaaset arvot anturiilta...ja päättämähän mikä on syttyennakko...ruiskutusennakko jne.. No sitte ku se nua on siinä laskeskellu se antaa pirssillen luvan ruveta rötköttämähä.
Emmä tierä mutta tuallaastaki päähä tuli
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi