Etukulma alhaalla
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Etukulma alhaalla
Huomasin että auton oikea etukulma on huomattavasti alempana. Otin pyörän irti ja katselin jos vaikka olis jousi poikki, eipä ollut. Mikähän voisi laskea kulmaa? Auto W124 -88 250D.
Puolikas kierroshan sieltä katkeaa ihan nätin jäljen jättäen(taino, ainakin sellaasia on tullu jokunen vastaan), eikä jousikuppi vaan ollu nitkahtanu?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
näis w124 mitä mä oon roudannu ja fiksaillu o aina ollu täydellinen kierros poikki, ja palat ei ikin talles. eli ei monesti nää onko katki vai ei. mut laskee kierrokset molemmin puolin, ni näkeeMulqvist kirjoitti:Puolikas kierroshan sieltä katkeaa ihan nätin jäljen jättäen(taino, ainakin sellaasia on tullu jokunen vastaan), eikä jousikuppi vaan ollu nitkahtanu?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Ulkoa puristavilla pääsee pian hengestään.
Sisäpuolisia tarvitaan.
Niitä löytyy voorumilaisiltakin jonkun verran, kannattaa kysellä vuokralle. Uusien osto yhtä vaihtoa varten on kohtalainen investointi, 200-300:sta eurosta puhutaan, niin saa mersuun käypäiset.
Sisäpuolisia tarvitaan.
Niitä löytyy voorumilaisiltakin jonkun verran, kannattaa kysellä vuokralle. Uusien osto yhtä vaihtoa varten on kohtalainen investointi, 200-300:sta eurosta puhutaan, niin saa mersuun käypäiset.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Onnistuu se niilläkin, mutta ole tosissaan tarkkana ette ole mitään ruumiinosaa laukaisusuunnassa missään vaiheessa
Jos se puristin lipsahtaa tai pettää niin siinä ei kissaa kerkee sanoa kun se lähtee
Biltemasta saisi 219€ puristimet joiden kanssa ei tarviisi jännittää niin paljon
Vaan onhan se tosimies joka vaihtaa motonetin jousipuristimilla ja mersun omalla tunkilla etujouset
Jos se puristin lipsahtaa tai pettää niin siinä ei kissaa kerkee sanoa kun se lähtee
Biltemasta saisi 219€ puristimet joiden kanssa ei tarviisi jännittää niin paljon
Vaan onhan se tosimies joka vaihtaa motonetin jousipuristimilla ja mersun omalla tunkilla etujouset
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ja tuosta ku kysäsee saa mese.fi Klann puristimia lainallekkin
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 15.11.2010 21:38
- Paikkakunta: JKLKHU
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Laitoin uuden kannakeraudan ja auto on nyt epätasaisella alustalla suorassa. Toisella puolella on ilmeisesti joku tarvikejousi joka on kuoleentunut ja toisella puolella mersun alkuperäinen, siinä ilmeisesti syy minkä vuoksi keula oli vinossa.
Nyt on keulilla uudet tarvikejouset ja kolmosen kumit.
Nokka nousi pystyyn, renkaan keskiöstä lokarin yläreunaan 40 cm, takana 38 cm vanhoilla jousilla ja kakkosen kumeilla. Ennen jousien vaihtoa etupää oli 37 cm ykkösen kumeilla. Keula saattaa kuulemma painua vielä hieman.
Perästä joutuu säätämään tasonsäädön aivan ylä asentoon 41 cm.
Saapa nähdä meneekö auto noin korkealla maantiellä suoraan mutta mökkiteillä ei tarvitse ajella hissukseen.
Vaikuttaako 3 cm korkeudessa miten paljon camber kulmiin?
Jos camber kulmia tarvitsee säätää niin edessä näyttäisi olevan jotain säätörikkoja alatukivarren puslissa, entäs takana?
Ostin Biltemalta camber mittarin, sellaisen magneettikiinnitteisen, pystyykö sellaisella itse säätämään vai onko mentävä liikkeeseen, mittaus ja säädot maksaa varmaan yli satasen.
Nyt on keulilla uudet tarvikejouset ja kolmosen kumit.
Nokka nousi pystyyn, renkaan keskiöstä lokarin yläreunaan 40 cm, takana 38 cm vanhoilla jousilla ja kakkosen kumeilla. Ennen jousien vaihtoa etupää oli 37 cm ykkösen kumeilla. Keula saattaa kuulemma painua vielä hieman.
Perästä joutuu säätämään tasonsäädön aivan ylä asentoon 41 cm.
Saapa nähdä meneekö auto noin korkealla maantiellä suoraan mutta mökkiteillä ei tarvitse ajella hissukseen.
Vaikuttaako 3 cm korkeudessa miten paljon camber kulmiin?
Jos camber kulmia tarvitsee säätää niin edessä näyttäisi olevan jotain säätörikkoja alatukivarren puslissa, entäs takana?
Ostin Biltemalta camber mittarin, sellaisen magneettikiinnitteisen, pystyykö sellaisella itse säätämään vai onko mentävä liikkeeseen, mittaus ja säädot maksaa varmaan yli satasen.