Audi R8
Audi R8
Mitäs mieltä ootte Audin luomuksesta? Autobildissä sen sanottiin kilpailevan porschen kanssa, mutta kyllä paremminkin kilpailee lambon ja ferrarin kanssa. Tuli mokoma vekotin vastaan tuossa eilisaamuna ja täytyy kyllä sanoa että ulkonäöllisesti kyseinen musta liikkumalaite on kunnioitusta herättävän näköinen ja oloinen. Agressiivisen itseasiassa
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
Onhan se komia! Ei sille mittää maha.
Yks kauneimmista autoista mitä on ikinä tehty. Varsinki keula sykähdyttää. Livenä en oo valitettavasti päässy sitä näkemään, mutta kuvissaki vaikuttaa sen verran komialta, että livenä vois tulla sumuna lahkeeseen..
Yks kauneimmista autoista mitä on ikinä tehty. Varsinki keula sykähdyttää. Livenä en oo valitettavasti päässy sitä näkemään, mutta kuvissaki vaikuttaa sen verran komialta, että livenä vois tulla sumuna lahkeeseen..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Näin sen tossa töölössä, toisaalta jos sen näkee niin ei siitä voi erehtyä. jotenkin selvästi massiivisempi kuin esim ferrari vaikka lakikorkeus ei kylläkään enempää taida olla. kaunis on, harmi ettei lompakko anna periksi, muuten vois vaikka aloittaa merkkipetturuuden
e30 320i -88
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
e89 3.0i -04
e91 335i -07
w176 180cdi -14
Ex S212 350cdi -10
Ex BMW 650i -06
Ex W203 220 cdi -02
Ex W201 2.6i -93
Ex W124 250D -90
Ruma.
Niin kuvissa kuin livenä.
Kilpailee Porschen keskikastin 911 kanssa, Turbo, GT3 ja GT2 (Porschen supermallit, puhumattakaan CGT:stä) jättää Audin kylmäks. Fefe ja Lambo puhuu ihan eri kieltä.
TOP GEARin uusimmassa kehuivat hiljaisuutta, asia jota en "superautossa" ainakaan itse kovin korkealle arvoasta, mielummin kuuntelen koneen murinaa. Kliinisyys tekee tosta todella munattoman, turvotettu ja päälle astuttu TT. Jotenkin (jotain tällaista) oli odotettavissa Lamborghinin oston jälkeen.
Niin kuvissa kuin livenä.
Kilpailee Porschen keskikastin 911 kanssa, Turbo, GT3 ja GT2 (Porschen supermallit, puhumattakaan CGT:stä) jättää Audin kylmäks. Fefe ja Lambo puhuu ihan eri kieltä.
TOP GEARin uusimmassa kehuivat hiljaisuutta, asia jota en "superautossa" ainakaan itse kovin korkealle arvoasta, mielummin kuuntelen koneen murinaa. Kliinisyys tekee tosta todella munattoman, turvotettu ja päälle astuttu TT. Jotenkin (jotain tällaista) oli odotettavissa Lamborghinin oston jälkeen.
Yhen kerran oon nähnyt tuommosen livenä ja eka reaktio oli, että mikäs helv**ti tuo on.. Sitten hyökkäsin 1.yllätys micralla peesiin ja ihailin. Motari alko, niin ei tarttenu kauan katella audin takavaloja..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Audi Jo sana tai sen kilpailuhistoria nostattaa tunteet korkealle. Sillä merkillä voittettiin Saksantourincar (DTM) mestaruus, vaikka mersu oli palkannut jotain entisiä F-1 mestareita ajamaan.. Voiko tämä automerkki tehdä muuta kuin legendaa? Ralliautotkin ois takavetoisia , jos audi ei olisi tuonut quattro... Herää kysymys : onko muita autoja? Siis luottakaamme "rinkeli" keulaan ja unohdetaan mersut!
big jopo
Joo nyt lähti W123 pihasta ja vm85 diesel audi 80 tulee pihalle.Olis taloudellisempi ja varmaan mukavampi auto .audimies kirjoitti:Audi Jo sana tai sen kilpailuhistoria nostattaa tunteet korkealle. Sillä merkillä voittettiin Saksantourincar (DTM) mestaruus, vaikka mersu oli palkannut jotain entisiä F-1 mestareita ajamaan.. Voiko tämä automerkki tehdä muuta kuin legendaa? Ralliautotkin ois takavetoisia , jos audi ei olisi tuonut quattro... Herää kysymys : onko muita autoja? Siis luottakaamme "rinkeli" keulaan ja unohdetaan mersut!
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: 19.9.2007 9:18
Audi R8
Tarkennukseksi niille, jotka eivät vielä tiedä: Audi R8 on Audin Pariisin autonäyttelyssä vuonna 2006 syksyllä esitelty urheiluauto, jossa on käytetty Audin ja Lamborghinin huipputekniikkaa. Kyseessä on Audin ensimmäinen keskimoottorinen urheiluauto. Myyntiin auto tuli syyskuussa 2006 ja ensimmäiset autot valmistuivat vuoden 2007 alussa. Toimitukset asiakkaille alkoivat keväällä 2007. Valmistusmääräksi on arvioitu n. 5000 kpl. http://fi.wikipedium.org/wiki/Audi_R8
"Kah, tässähän pääsee vaihtoauto kaupoille"Jarno.V kirjoitti:Käviskö tähänki se sanonta että:
"ei se niin kauheelta tossa omassa pihassa näytä"
audimies kirjoitti:Audi .. Voiko tämä automerkki tehdä muuta kuin legendaa? Ralliautotkin ois takavetoisia , jos audi ei olisi tuonut quattro...
Asentaisivat moottorin etuakselin taakse..
Luojan kiitos, onaudimies kirjoitti:Herää kysymys : onko muita autoja?
Hyäh... sama ku
Onhan se ihan veikeän näkönen, en tiiä oisko hieno vai ei, mutta En oikein innostu Ignoldstadtin ihmeille...
Stuttgartissa tehää paljo asiallisempia vehkeitä, ja Münchenin Baijerissa...
Onhan se ihan veikeän näkönen, en tiiä oisko hieno vai ei, mutta En oikein innostu Ignoldstadtin ihmeille...
Stuttgartissa tehää paljo asiallisempia vehkeitä, ja Münchenin Baijerissa...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Hienolta näyttää omalla tavallaan. Auto on jotenkin häijyn näköinen
Aivan sama, pärjääkö jollekin Ferrarille tai vastaaville
Hassu juttu, että suomessa BMW tulee Baijerista ja Audi Ingolstadtista. Ovat kyllä molemmat aivan yhtä baijerilaisia autoja. Münchenistä on Audistadtiin jotain 70 kilometriä ja risat. Tuli asuttua siinä Audin pääkonttorista parin kilsan päässä. Nykyään on sitte pihassakin enää Volkswagenin tai Audin tuotteita
Aivan sama, pärjääkö jollekin Ferrarille tai vastaaville
Hassu juttu, että suomessa BMW tulee Baijerista ja Audi Ingolstadtista. Ovat kyllä molemmat aivan yhtä baijerilaisia autoja. Münchenistä on Audistadtiin jotain 70 kilometriä ja risat. Tuli asuttua siinä Audin pääkonttorista parin kilsan päässä. Nykyään on sitte pihassakin enää Volkswagenin tai Audin tuotteita
Ryssät pyörittää audilla ympyrää. Aika paljon näyttää voimasta menevän taakse.
http://www.youtube.com/watch?v=noDfQr1HEVE
Olisivat laittaneet tuohon jonkun bi-turbo koneen samalla. Tuo 420hv vaikuttaa tuommoiseen aika pieneltä.
Tuossa audi ottaa pataan. Ei varmaan mikään yllätys.
http://www.youtube.com/watch?v=xS_unscao0Q
http://www.youtube.com/watch?v=noDfQr1HEVE
Olisivat laittaneet tuohon jonkun bi-turbo koneen samalla. Tuo 420hv vaikuttaa tuommoiseen aika pieneltä.
Tuossa audi ottaa pataan. Ei varmaan mikään yllätys.
http://www.youtube.com/watch?v=xS_unscao0Q
- Jari Nysten
- Viestit: 387
- Liittynyt: 27.10.2010 16:19
- Paikkakunta: Valkeakoski
olen kyllä sitä mieltä että rumahan tuo audi on ja niin kauan kun "options" listalta ei löydy +1000hp vaihtoehtoa niin ei se ole edes Superauto
Eikös Brabus:sin listoilta löydy +1000hp vaihtoehtoja mersuihin? muistaakseni
joo eihän se sillon enää mersu ole mutta R8:sin kyllä passatiksi tunnistaa
Eikös Brabus:sin listoilta löydy +1000hp vaihtoehtoja mersuihin? muistaakseni
joo eihän se sillon enää mersu ole mutta R8:sin kyllä passatiksi tunnistaa
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Missähän autossa on se 1000hv? Se on sama jos Brabus änkeää E-koppaan suihkuturbiinin, ei sillä Ferraria haasteta jos tiellä on mutka. Superautoluokka ei ole mitenkään hevosvoimasidottu, 500+ riittää jo mainiosti.
~400km/h ja 1000hv on "hyperautoluokkaa" tyyliin Veyron ja Agera R, millään viritetyillä perusmersuilla ei kannata siihen kerhoon pyrkiä jos moukan maineen haluaa välttää, sinne pääsee vain erikseen siihen rakennetulla autolla ohjenuorana "maksoi mitä maksoi," SLS ja SLR alkaa oleen siinä "kintaalla."
~400km/h ja 1000hv on "hyperautoluokkaa" tyyliin Veyron ja Agera R, millään viritetyillä perusmersuilla ei kannata siihen kerhoon pyrkiä jos moukan maineen haluaa välttää, sinne pääsee vain erikseen siihen rakennetulla autolla ohjenuorana "maksoi mitä maksoi," SLS ja SLR alkaa oleen siinä "kintaalla."
muistinkin vissiin väärin ei se ollutkaan vissiin Brabus ,,se olikin jonkun muun virityspajan SL jossa se +1000hp oli,, vai.. http://themercedeslounge.com/mercedes-b ... s-1000-hp/
enkä muuten edes ymmärrä mitä h-vettiä ne siellä Brabussilla taksimersua virittää=taksiin kuuluu nykyään traktorin-moottori ja traktorissa on toimivuus/kestävyys mielestäni tehoa tärkeämpää..
ferrarista puheen ollen kukas sitä viime kesänä kehuikaan että on kokeiltu että 190superi jättää modenan,,vai miten se nyt menikään..
SLR oli 50-luvulla kovapeli kun olikohan niin että 3-litran moottorista otettiin n.250hp
sittemmin nykytekniikan esitykset on mielestäni olleet lähinnä naurettavia..
niin juu ja Veyronin livenä nähneenä ja kuulleena(en ole ollut kyydissä mutta vierestä kattonu) voin sanoa että on hiukan liian iso joka suuntaan superautoksi kun on kuus metriä pitkä, kolme levee ja metrin korkee,,siihen tilaan mahtuu jumaliste kuus enzoa
enkä muuten edes ymmärrä mitä h-vettiä ne siellä Brabussilla taksimersua virittää=taksiin kuuluu nykyään traktorin-moottori ja traktorissa on toimivuus/kestävyys mielestäni tehoa tärkeämpää..
ferrarista puheen ollen kukas sitä viime kesänä kehuikaan että on kokeiltu että 190superi jättää modenan,,vai miten se nyt menikään..
SLR oli 50-luvulla kovapeli kun olikohan niin että 3-litran moottorista otettiin n.250hp
sittemmin nykytekniikan esitykset on mielestäni olleet lähinnä naurettavia..
niin juu ja Veyronin livenä nähneenä ja kuulleena(en ole ollut kyydissä mutta vierestä kattonu) voin sanoa että on hiukan liian iso joka suuntaan superautoksi kun on kuus metriä pitkä, kolme levee ja metrin korkee,,siihen tilaan mahtuu jumaliste kuus enzoa
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Ei superautoilla ajava tai kalliilla urheiluautoilla ylipäätänsä ole moksiskaan jos joku kotiviritteinen museoikäinen käyttömersu lähtee valoista kovempaa täyttäen maiseman mustaan usvaan, ei ne kaksi ihmistä tai laitetta ole toistensa "kilpailijoita."
Aina löytyy tapoja ja koneita joilla saa fefen kyykkyyn, vaikka sitten vanhan dieselimersun kopassa, mutta ei se saa Ferrarin omistajaa haaveilemaan moisesta. Jos haluaisi mennä vaan sillä "Varmaan jää kaikki valoissa" linjalla, ostaa helevetin ison kyykkypyörän ja virittää sitä jos ei muuten piisaa. Siltikään ei se tuskin heilauta siinä valoissa yli 500.000€ hintaisessa Ferrarissa taakse jäävän mielenrauhaa yhtään, hän kun ei ole pakotettu valitsemaan. Hänvoi ostaa sen samaisen prätkän jos hänen tekee sitä mieli, se prätkäkuski tuskin taas voi ostaa sitä Ferraria ikänä minkä hän jätti valolähdössä...
Vaikea selittää, mutta kyllä tämä seikka yleensä valkenee iän myötä, samalla kun "henkeen ja vereen" merkkiuskollisuus väistyy laajemman näkökannan tieltä, tosin ei kaikilta
Aina löytyy tapoja ja koneita joilla saa fefen kyykkyyn, vaikka sitten vanhan dieselimersun kopassa, mutta ei se saa Ferrarin omistajaa haaveilemaan moisesta. Jos haluaisi mennä vaan sillä "Varmaan jää kaikki valoissa" linjalla, ostaa helevetin ison kyykkypyörän ja virittää sitä jos ei muuten piisaa. Siltikään ei se tuskin heilauta siinä valoissa yli 500.000€ hintaisessa Ferrarissa taakse jäävän mielenrauhaa yhtään, hän kun ei ole pakotettu valitsemaan. Hänvoi ostaa sen samaisen prätkän jos hänen tekee sitä mieli, se prätkäkuski tuskin taas voi ostaa sitä Ferraria ikänä minkä hän jätti valolähdössä...
Vaikea selittää, mutta kyllä tämä seikka yleensä valkenee iän myötä, samalla kun "henkeen ja vereen" merkkiuskollisuus väistyy laajemman näkökannan tieltä, tosin ei kaikilta
en muista mutta taidettiin puhua 100-200 kiihtyvyydestä
ei silti kannata nyt ottaa turhaa ressiä näistä mun kirjoituksista,koska en enää kilpaile mistään tai kestään koska kilpailu on turhaa mäiskettä,rauhassakin kerkee ja kun ostaa enduron ei tarvitse katua..
ei silti kannata nyt ottaa turhaa ressiä näistä mun kirjoituksista,koska en enää kilpaile mistään tai kestään koska kilpailu on turhaa mäiskettä,rauhassakin kerkee ja kun ostaa enduron ei tarvitse katua..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051