Linttaklubi tartatatartatatartatatartatatartatatartata...
Linttaklubi tartatatartatatartatatartatatartatatartata...
Jaahas, olikos meillä täällä vähän hiljaiseloa? Olisikos se mitä jos tuota taas vähän aktivoiduttaisiin
Miksi, oi miksi on tämä teema josta en tunnu pääsevän irti, kaksi kadonnutta vuotta ja tuhansia viestejä, kymmeniä Linttoja. Ja silti, niin kuin se kuitenkin jossain kalvaa, niin taaksehan se pitää jättää ja kääntää maski kohden tulevaa
Vai haudataanko koko aate ruosteineen rautalankoineen kaikkineen Todetaan että vanha vitsi ja sou long
Toki uuttakin verta ja aktiivisuutta on ollut mukavasti kehissä, hotari ja jerrij muunmuassa ovat osoittaneet ihailtavaa linttahenkeä Jos joku niin minä ihte olen ollut huonoista huonoin, aivan turha jätkä, mutta mitäs uutta siinä
Ruosteristi ja aateluus, ovatko ne mennyttä loistoa ja kunniaa kuin pelti gromikaaren alla Vai vieläkö nousee Linttaklubi kuin öljynpaine pakkasella
Onko johtokunta vielä mukana? Entäs linttojen rivistö, ruosteinen ja komea
Häh?
Miksi, oi miksi on tämä teema josta en tunnu pääsevän irti, kaksi kadonnutta vuotta ja tuhansia viestejä, kymmeniä Linttoja. Ja silti, niin kuin se kuitenkin jossain kalvaa, niin taaksehan se pitää jättää ja kääntää maski kohden tulevaa
Vai haudataanko koko aate ruosteineen rautalankoineen kaikkineen Todetaan että vanha vitsi ja sou long
Toki uuttakin verta ja aktiivisuutta on ollut mukavasti kehissä, hotari ja jerrij muunmuassa ovat osoittaneet ihailtavaa linttahenkeä Jos joku niin minä ihte olen ollut huonoista huonoin, aivan turha jätkä, mutta mitäs uutta siinä
Ruosteristi ja aateluus, ovatko ne mennyttä loistoa ja kunniaa kuin pelti gromikaaren alla Vai vieläkö nousee Linttaklubi kuin öljynpaine pakkasella
Onko johtokunta vielä mukana? Entäs linttojen rivistö, ruosteinen ja komea
Häh?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Hep!
Itsekkin olen havainnut linttaosaston kirjoittelun hiipumisen, omalta kohdaltani myös
Rivissä ollaan, vasta eilen kävin hankkimassa huolehdittavakseni yhden Lintan lisää.(Vasta kuudes ) Pitäneepä siitä kirjoitella jotain tarinantynkää, kuten myös juuri päättyneestä "Nettiauton halvin-Kestotesti" ensimmäisestä vuodesta
Aatteen palo on vahva, joukot tarvitsevat vain suunnannäyttäjää
Itsekkin olen havainnut linttaosaston kirjoittelun hiipumisen, omalta kohdaltani myös
Rivissä ollaan, vasta eilen kävin hankkimassa huolehdittavakseni yhden Lintan lisää.(Vasta kuudes ) Pitäneepä siitä kirjoitella jotain tarinantynkää, kuten myös juuri päättyneestä "Nettiauton halvin-Kestotesti" ensimmäisestä vuodesta
Aatteen palo on vahva, joukot tarvitsevat vain suunnannäyttäjää
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tottahan toki Linttaklubi pitää olla, varsinkin kun itellä ei ainakaan ole näyttelykelpoisia autoja.
Ja jotta ei totuus unohtuisi, niin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FbS4fW3GVgw[/youtube]
Ja jotta ei totuus unohtuisi, niin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FbS4fW3GVgw[/youtube]
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
teppo21 kirjoitti:Aatteen palo on vahva, joukot tarvitsevat vain suunnannäyttäjää
<----
---->
<---->
Eikös se ole vahvasti riippuvainen siitä millainen näyttely on kyseessä Tö Linttashoueseestie kirjoitti:Tottahan toki Linttaklubi pitää olla, varsinkin kun itellä ei ainakaan ole näyttelykelpoisia autoja.
Se on se kontrasti kun rulezSergey kirjoitti:mua hävettää ajella lintalla jossa on kiiltävät vanteet. mutta minkäs teet.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Re: Linttaklubi tartatatartatatartatatartatatartatatartata..
Joo ojovihava kirjoitti:Jaahas, olikos meillä täällä vähän hiljaiseloa? Olisikos se mitä jos tuota taas vähän aktivoiduttaisiin
Häh?
vituttaa se muaki,et tuhannet viestit ja omat "päiväkirjat"lens taivaan tuuliin,mut minkäs teet
tästä oppineena pijän prokkis kuvat omalla koneella ja en häiritse muita niillä ollenkaan
keskitytään riemurasiaan ja kuvatoniin jatkossa
ja
mitä ite linttalupiin tulee
se aate on kaivautunut työn väsyttämään selkärankaan niin syvälle,että
kunnioitettu Presidentti ei pääse sen asian tiimoilta ikään nehestä eroon
vanhalla lintalla ajellaan jatkossakin,kun autovelkaa ei viitsi tehä ja uuemman ostoon ei oo taloudessa muita sponsoreita.
Tarttee pistää mietintämyssy lämpeneen
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Tö Linttashöy... Mikä jottei!jovihava kirjoitti:Eikös se ole vahvasti riippuvainen siitä millainen näyttely on kyseessä Tö Linttashoueseestie kirjoitti:Tottahan toki Linttaklubi pitää olla, varsinkin kun itellä ei ainakaan ole näyttelykelpoisia autoja.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Re: Linttaklubi tartatatartatatartatatartatatartatatartata..
Kyllä soisin että kuvilla muita häiritset. Itte tiesin että kaatuu koko paska joten olen pitänyt kuviani luotettavilla palelimilla, kuten photobucket. Kun jopa maksan heidän palveluistaan, niin mulla on jopa takuunehe kirjoitti:tästä oppineena pijän prokkis kuvat omalla koneella ja en häiritse muita niillä ollenkaan
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
En oo unehatnu...ollu vaan pikkisen muuta tekemistä sevverta jotta jääny vähemmälle, tuosta omasta "uudesta" mustasta lintastaki on kuvat ottamati sen takia ku ei oo kamera tykänny pakkasesta.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Re: Linttaklubi tartatatartatatartatatartatatartatatartata..
Kuinkas luotettavaa on pitää kuvat itellä, esim. muistitikuilla?Sergey kirjoitti:Itte tiesin että kaatuu koko paska joten olen pitänyt kuviani luotettavilla palelimilla, kuten photobucket.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
no oletusarvona pidän että foorumit ei kovinkaa hyvin pysy pystys. Kun ei odota kummmosia, ni ei voi menettääkkään kummosia.dealer kirjoitti:Kerroppa tarkemmin, kiinnostaa ?Sergey kirjoitti:tiesin
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Näinpä, jos palveluista maksaa niin voi vaatia. Eri asia tietenkin miten käy jos buketti kaatuu ja alkaa periin takaisin maksujaan - voipi olla työläänpuoleistaSergey kirjoitti:no oletusarvona pidän että foorumit ei kovinkaa hyvin pysy pystys. Kun ei odota kummmosia, ni ei voi menettääkkään kummosia.dealer kirjoitti:Kerroppa tarkemmin, kiinnostaa ?Sergey kirjoitti:tiesin
Kyllähän näitä on parhaamme mukaan koitettu tolpillaan pitää mutta vikasietoisimpia järjestelmiä ei kertakaikkiaan pysty hankkimaan. Nyt on tosin tehty niin moninkertaiset replikoinnit ettei oo monella varmistetuksi järjestelmäksi mainostetulla yritykselläkään. En sano että parasta mitä voi olla mutta niin hyvät mihin ollaan näillä resurssilla pystytty
Tämä tapahtunut nostaa varmaan päätään vielä pitkään mutta lupaan ja vannon, että koitamme tehdä vielä täysillä töitä vanhojen datojen kanssa mutta yhtään mitään sen enempää emme voi luvata kuin että teemme ja teetämme sen minkä pystymme
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mukana ollaan linttakannassa jos ei nyt ennen seuraavaa leimaa rapise tien varrelle
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
En muista varmaksi kuulunko mihinkään linttaklupiin...hehkuviiniä on kyllä korkkaamaton pullo vieläkin olemassa.
Nykyään kun on tuo pösö se ei ruostu ja kaikki pellaa, miten sillä voi linnttaantua
muisteloita
Kuulakärki kynä on millä paluu puolen naftaletku on "väliaikasesti" korjattu
Tekniikkahan tuosta päätyi jollekkin tänne foorumille, sen jälkeen kun koppa pienen hipasun jälkeen lähti sulattoon.
Nykyään kun on tuo pösö se ei ruostu ja kaikki pellaa, miten sillä voi linnttaantua
muisteloita
Kuulakärki kynä on millä paluu puolen naftaletku on "väliaikasesti" korjattu
Tekniikkahan tuosta päätyi jollekkin tänne foorumille, sen jälkeen kun koppa pienen hipasun jälkeen lähti sulattoon.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kerätkeehän "Likainen tusina" tässä vuojen mittaan, eli kuvia liki kaikkensa antaneista ruosteensyömistä paikatuista linttaritarien haarniskoista, unehtamatta paria remontti- ja hinauskuvaa. Ens vuojen kalenteriin saa sitte sen "roisinkin" puolen Linttaklupin empleemeillä.
(Nehä monesti on kalentereissa kukkaset summuut toisella ja revittelykuvat toisella puolella. Kait ne semmosen kääntökalenterinki painasi ku tilaa.)
(Nehä monesti on kalentereissa kukkaset summuut toisella ja revittelykuvat toisella puolella. Kait ne semmosen kääntökalenterinki painasi ku tilaa.)
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
potox kirjoitti:millainen on tämän linttakubin jäsenyyden saaminen?
Ja täältä löytyy varsinainen topikki:Un gran presidente y rey la nieve arado y cabello con plumas príncipe Lohivaja kirjoitti:Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille tähtikeuloillekin joissa narinahelat tekevät juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Jaoksella on tässä vaiheessa yli sadan nimettömänä pysyttelevän nimen (?) kannattajalista contract, sekä nimettynä vastuuhenkilönä Tomaatti II.
Toiminnan on siunannut ja siten jaoksen suojelijana toimii Mesen OffTopikin Edesmennyt Keisari HVM
Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Selventävänä lisätekstinä tuon lisäksi voi käyttää vaikka seuraavia:
-Kuluttaa muttei kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Perille vie ja tyylillä
-Ruma mutta osamaksulla
Johtoryhmää tässä vielä haetaan axe
Missiostamme allekirjoittaneella ei ole harmainta hajua, visiosta vielä vähemmän. nocando
Strategiaa emme tarvitse, taktiikka riittää kuningasajatus
Hallintomalli on näennäinen demokratia ja perustuskokous pöytäkirjoineen on allaolevassa topikissa. contract
Alijaoksen skooppi ei ole lasikuitua tai alumiinia, korkeintaan pakkelia.
Ehdotelma määritelmästä ja säännöistä ohessa: Alijaosto linttaanpoljetuille rumille ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
Autoa pestään, mutta lähinnä käytännön pakosta. Kiillon syvyys ei välttämättä ole se parametri jota haetaan.
Kuitenkaan liian tarkasti rajaamatta, kyllä tosilintatkin mukaan sopivat.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat. Ainoastaan satakakskolmosia suositaan epäreilusti. niinpä niin
Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan.
Jäsenyyden edut ovat välittömästi käytössäsi:
-Saat käyttää "® Mesen linttaklubi" seuratunnusta allekirjoituksessasi
-Voit jättää viikottaisen vahaussession väliin ilman tunnontuskia
-Vertaistukea irtoaa etenkin muilta linttamiehiltä, ja olemme myös mukana mese.fi:n 23.5h:n päivustysringissä.*
-Polttoaineesta saat tankkia kohden lähes euron alennuksen!**
*Klo 03:15 ja 03:45 välillä näyttäisi joskus olevan tilanteita että kukaan ei ole päivystämässä foorumilla
**Edun saaminen edellyttää että jätät tankin vähintään litran verran vajaaksi tankatessasi
Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta. contract
Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää konkreettista todistusaineistoa mieluiten kuvien kautta todennettuna jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava whisper tai kaksi perustason jäsentä kivellä päähänritsa puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi Shocked Tähän vielä tarkentava klausuuri, puolloksi kelpaa vain nimimerkin erittelevä puoltoviesti, yleisviittaukset ryhmään tai edelliseen viestiin eivät kelpaa.
Ettei kuitenkaan homma menisi hyvävelipelleilyksi, niin esitetty nimierkin laillisessa omistuksessa, tahi muuten pysyväiskäytössä oleva ajoneuvo on kaikkien allalueteltujen definitiivisten kriteerien mukainen, ja tulisi täyttää myös jokin kvantitatiivisen kriteerin. ope
Poikkeusmomentti definitiivisen kriteeristön täyttymiseen: Mikäli ajoneuvon ikä ei täytä asetettua rajaa mutta vähintään kaksi kolmasosaa definitiivisen kriteeristön vaatimuksista täyttyy, voidaan aatelius myöntää niin kutsutulla vahvistetulla suosittelukäytännöllä, jossa vähintään yksi aatelisjäsen kuningasajatus ja kaksi muuta määrittelemätöntä jäsentä kivellä päähän ritsa suosittaa aatelointia.
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän pappa
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto pidu ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää. acavallo
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat eec
Mikäli Todistetusti Lintta-Aatelisen-jäsenhakemuksessa havaitaan ilmiselvää vilppiä (esim kuvamanipulointi, vieläpä ilman runsasta lahjontaa) naughty , niin hakemus hylätään, ja jäsenlistassa nimen perään lisätään teksti: "Edustusautolla ajava wannabe-jäsen" opel bondage
viewtopic.php?t=13768&highlight=linttaklubi
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
Kyllä täällä kovin hengissä pysytään vaikka suurta ääntä itsestään ei tule pidettyä. Maistiaisena jo aiemmin klupiin hyväksytty lintta toisena pääosan esittäjänä... tuolloin jo leima vanhentuneena, mutta paikallisen poliisin luvalla saimme siirtyä ilman tarrakilpien näkymistä.
Projekti "Työhyvinvointia kulttuurista" oli kaikkiaan hyvin antoisa ja mukana oli elokuva-alan ammattilaisia.
Kyseessä siis kuudentoista automaatioalan yrityksessä työskentelevän henkilön sekä muutaman rautaisen ammattilaisen yhteistyössä toteuttama lyhytelokuva.
Ei tule katsoa linkin pätkää jos pipo kiristää liialti.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aaK9nR0OLFo[/youtube]
Projekti "Työhyvinvointia kulttuurista" oli kaikkiaan hyvin antoisa ja mukana oli elokuva-alan ammattilaisia.
Kyseessä siis kuudentoista automaatioalan yrityksessä työskentelevän henkilön sekä muutaman rautaisen ammattilaisen yhteistyössä toteuttama lyhytelokuva.
Ei tule katsoa linkin pätkää jos pipo kiristää liialti.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aaK9nR0OLFo[/youtube]
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors