S600 M120 Koneremppa. Uus omistaja...
Eli niissä ei oo vissiin sytkää liiemmälti ollutMika.T kirjoitti:Ei ollu.DreamS kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta, jos veivien laakeritkin olko olla moro, oliko nuo pahimmat männät juuri niistä sylintereistä joissa oli horoimmat veivin laakerit?
Noissa pahimmissa männissä oli ihan kohtalaisen kuntoiset laakerit.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Siis tämä on tietysti harvinainen moottori, mutta jos saisin tehdä yleistyksen kahdesta tietämästäni 600 -koneesta , niin sanoisin, että nuo ei tuppaa tuon enempää kestämään. Toki joku voisi kertoa, jos tietää tuollaisella padalla varmasti ilman remppaa ajetun enemmän.
Oliko noihin muuten saatavissa sellainen sylintereiden leputussysteemi?
Oliko noihin muuten saatavissa sellainen sylintereiden leputussysteemi?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=59792
tuollaanen vanhasta lohkosta
tuollaanen vanhasta lohkosta
Noniin. Tänään viimein löysi alakertakin perille. purettiin osiin ja pesastiin.
Pitää tässä vielä odotella rahatilanteen parantumista että uskaltaa kysyä suomesta laakereiden jatiivisteiden hintoja.
Onkos muuten kellään kopeloitanava esim m111, m112 tai esim m119 kk-laakreita? Liuskan leveys olis kiva tietää.
Nimitäin nuo 12sen laakerit on kullan hinnoissa ja noihin vajaa pyttysiin löytys lähes puoleen hintaan...
Kampuran kaula on kaikissa 48mm
Pitää tässä vielä odotella rahatilanteen parantumista että uskaltaa kysyä suomesta laakereiden jatiivisteiden hintoja.
Onkos muuten kellään kopeloitanava esim m111, m112 tai esim m119 kk-laakreita? Liuskan leveys olis kiva tietää.
Nimitäin nuo 12sen laakerit on kullan hinnoissa ja noihin vajaa pyttysiin löytys lähes puoleen hintaan...
Kampuran kaula on kaikissa 48mm
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: 25.10.2010 19:03
- Paikkakunta: tornio
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mikset itte hoonaa sitä, hoonauspää vaan porakonneeseen ja hionta ölppää vähän ja pyörittelee menee, eikä maksa paljo paskaakaanMika.T kirjoitti:On siinä muutama tuollanen tummumisjälki ilmeisesti seisonnasta tullut. Mutta ei naarmuja eikä sormin/kynsillä tuntuvia jälkiä ollenkaan.
Hoonaus ois hyvä mutta empä ala lähettelemään lohkoa eestakas pitkin suomea. ja maksamaan siitä lystistä vielä kaikenlisäksi enemmän kuin mitä lohko maksaa.
mulla on hoonauspää jos itte et raaski hommata sitä
Ei tuo alumiinillohkon hoonaus ole aivan niin että pyyhkästään kivella pinnat...
Jos ois niin eihän se olis ku itte pyyhkästä.
Tuolla sivunro 8. on pikkusen juttua hoonauksesta.
ftp://ftp.fwheel.com/pub/KATALOG/PIERBU ... alu_en.pdf
Jos ois niin eihän se olis ku itte pyyhkästä.
Tuolla sivunro 8. on pikkusen juttua hoonauksesta.
ftp://ftp.fwheel.com/pub/KATALOG/PIERBU ... alu_en.pdf
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
en mää kyllä ymmärtäny siitä kirjotuksesta mittään, mutta kait se sitten on sillaiMika.T kirjoitti:Ei tuo alumiinillohkon hoonaus ole aivan niin että pyyhkästään kivella pinnat...
Jos ois niin eihän se olis ku itte pyyhkästä.
Tuolla sivunro 8. on pikkusen juttua hoonauksesta.
ftp://ftp.fwheel.com/pub/KATALOG/PIERBU ... alu_en.pdf
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: 25.10.2010 19:03
- Paikkakunta: tornio