Kyllähän tuo Heizmatic esiteltiin jo W126-kopassa vuonna 1979.Aku P kirjoitti:Sille 124:n säätösysteemin keksijälle pitäis kyllä nobelin palkintoa tai jotain.dealer kirjoitti:Säätösysteemihän on mersuissa juurikin hyvä alkaen 124-korisesta.Mutta ei se Suomen oloja varten ole tehty tuo mersun lämpötilansäätö.
Ei tarvitse rassata, kesät talvet saa olla rullat sopivan lämpötilan kohdalla.
Vai mitä tarkoitit
Mentiin joulunviettoon aatonaattona ja pakkasta oli se -28 tai vähän enempi. Samassa 22 -23 asteessa oli rullat kuin aina ja paitahihasillaan tarkeni ajaa.
Mersun lämpenemisteho
® Mesen Porkkana-klubi
No jååjåå mutta eihän miulla sen pätevyydestä ole tietoa, paitsi että 126:lla ajelleen broidin eukon moottoriturpa ei hyytynyt sielläkään joten lämpöä voi olettaa riittäneenWikke kirjoitti:Kyllähän tuo Heizmatic esiteltiin jo W126-kopassa vuonna 1979.Aku P kirjoitti:Sille 124:n säätösysteemin keksijälle pitäis kyllä nobelin palkintoa tai jotain.dealer kirjoitti: Säätösysteemihän on mersuissa juurikin hyvä alkaen 124-korisesta.
Ei tarvitse rassata, kesät talvet saa olla rullat sopivan lämpötilan kohdalla.
Vai mitä tarkoitit
Mentiin joulunviettoon aatonaattona ja pakkasta oli se -28 tai vähän enempi. Samassa 22 -23 asteessa oli rullat kuin aina ja paitahihasillaan tarkeni ajaa.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Aku P kirjoitti:No jååjåå mutta eihän miulla sen pätevyydestä ole tietoa, paitsi että 126:lla ajelleen broidin eukon moottoriturpa ei hyytynyt sielläkään joten lämpöä voi olettaa riittäneenWikke kirjoitti:Kyllähän tuo Heizmatic esiteltiin jo W126-kopassa vuonna 1979.Aku P kirjoitti: Sille 124:n säätösysteemin keksijälle pitäis kyllä nobelin palkintoa tai jotain.
Mentiin joulunviettoon aatonaattona ja pakkasta oli se -28 tai vähän enempi. Samassa 22 -23 asteessa oli rullat kuin aina ja paitahihasillaan tarkeni ajaa.
® Mesen Porkkana-klubi
Joku on jättänyt raksimatta sen varusteen tuohon mun autoon...
Mutta emmie sitä vaan sitä että että sellainen systeemi pitäisi olla joka autossa että kylmää ilmaa otetaan sen verran kuin tarvitaan. Kokeilkaa vaikka laittaa pää ikkunasta pihalle satasen vauhdissa kymmenen asteen pakkasessa. Tulee kylmä jos ei ole jotain edessä
Mutta emmie sitä vaan sitä että että sellainen systeemi pitäisi olla joka autossa että kylmää ilmaa otetaan sen verran kuin tarvitaan. Kokeilkaa vaikka laittaa pää ikkunasta pihalle satasen vauhdissa kymmenen asteen pakkasessa. Tulee kylmä jos ei ole jotain edessä
lisälämmitin katkos
onko se sähkönen lisälämmitin 210 siinä paisunta säilion veiressä menee letkut ja paksu kaapeli vai lohkon kylessä
Re: lisälämmitin katkos
Paisarin vieressä.jarnox kirjoitti:onko se sähkönen lisälämmitin 210 siinä paisunta säilion veiressä menee letkut ja paksu kaapeli vai lohkon kylessä
No näyttäähän se ainakin kesäkeleillä olevan niin että tuo rullasäätö on todellakin automaatti-ilmastoinnin esiaste. Ainoa mikä ei säädy on puhallinnopeus. Paitsi että sekin kyllä säätyy, ainakin jos auto on tulikuuma.Kone kirjoitti:Joku on jättänyt raksimatta sen varusteen tuohon mun autoon...
Viimeksi muokannut Kone, 24.1.2013 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko normaalia, että tänä aamuna 40km maantie ajoa 80-100km/h nopeuksilla, ulkona -12 astetta ja 200CDI:n lämmöt hädintuskin 70 asteessa?
Uusi BEHR 92-asteinen termostaatti vaihdettu muutama viikko sitten ja syyläri ja cooleri pahveilla peitetty.
Lämmöt saa kovalla polkemisella nousemaan 90:iin, mutta vaatii todella paljon kiihdyttelyä ja huudatusta...
Onko normaalia vai mahtaisiko uusikin termostaatti olla viallinen?
Uusi BEHR 92-asteinen termostaatti vaihdettu muutama viikko sitten ja syyläri ja cooleri pahveilla peitetty.
Lämmöt saa kovalla polkemisella nousemaan 90:iin, mutta vaatii todella paljon kiihdyttelyä ja huudatusta...
Onko normaalia vai mahtaisiko uusikin termostaatti olla viallinen?
Webasto (taisiis polttoainekäyttöinen lisälämmitin) pois pelistä. Oma paavo ainakin lämpeää melko verkkaiseen tahtiin, kun tuo uusi weban kiertopumppu ei ole maanitteluista huolimatta itsestään hypännyt paikoilleen (mitähän tuolle sitten pitäis tehdä kun maanittelu ei auta )Lauri S. kirjoitti: Onko normaalia vai mahtaisiko uusikin termostaatti olla viallinen?
Ei sillä, voi kai se termarikin olla sökö jo lähtiessään, mutta webaston hämmingit kai se yleisempi syy on sille miksei CDI:t lämpeä.
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
Ei ole normaalia.. lämmöt pitäisi nousta jo parinkymmenen kilometrin jälkeen.Lauri S. kirjoitti:Onko normaalia, että tänä aamuna 40km maantie ajoa 80-100km/h nopeuksilla, ulkona -12 astetta ja 200CDI:n lämmöt hädintuskin 70 asteessa?
Jospa siinä on sellainen pikkutermostaatti mikä on rikki. Haulla varmaan löytyy juttua.