HulluMinän rönttä eli tutummin Sankarin 290
niinno niin ei tuosta ihan orkkis taia tullakkaan kuha valamistuuMika.T kirjoitti:Originelli on just hyvä. Ei mittään teinixi virityksiä
tuo kuvassa oleva on nyt vaan testaus ei oo vielä hitsailtu muutaku tuonne puolen lähtö, jyrkemmässä kulumassa ois tarkotus tulla tuo putki muttaku ei ollu ennään yhtään 60 asteen mutkaa ja hieman hankala yksin laitella hollilleen
kossi5: tuo menis aikalailla mahottomaksi totteuttaa kun menee jo palkki tuossa kohtaa. Tuolle tekkiin tillaa sinne poteroon tms missä nyt on tuo kontin ilmanvaihtohommelikin ja sivultakkaan ei paljoa nää putkea jollei tietenki mee aivan kontalleen saa nähä saisko tn huomenna jo valamiiksi vai menneekö ens viikolle ku ei oo nuita tiukempia mutkia...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no niin tulipas sitten taas värkkäiltyä tuota putkia etteenpäin, tuli ainaki huomattua että o helepompi tehä oikianmittaset päät jos laittaa puskurin kunnolla kii no ei siinä mittään onpahan nyt suunnilleen hollillaan ja jos homenna sais sitten värkkäiltyä tuohon kiinnikkeetki vielä ja laittelis hollilleen kunnolla ja kuvatuksiakin tuli otettua:
ja vimosena pikkasen saundiaki vielä:
T.Sankari
ja vimosena pikkasen saundiaki vielä:
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tännään oli sitten vieläkin hienosäätöä ja kiinnikkeetki tuli tehtyä. on siinä pikku sompaaminen saaha optisesti näyttään nuo oikein, ei nyt oo aivan millilleen kohillaan mutta riittää ainakin itelle sekä ei niitä sieltä nää etenki ku vetäsee vielä mustaksi nuo. Seuraavana rastina ois siistiä nuita saumoja ja tehä tuo tunneli tonne vänkärin puolelle kun joutu leikkeleen sitä auki että sai piiloon menemään ton toisen puolen...niin ja tuosta hirviöstä tuli otettua kuvatus
eipä se näy sieltä mihinkään ja vetäsee mustaksi niin avot
T.Sankari
eipä se näy sieltä mihinkään ja vetäsee mustaksi niin avot
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
onkos sulla laturin laakeri menos ku tuollee wislaa..
Täytyy ottaa sankariin yhteyttä kun buimuriin pitäis tehdä vähä samantapaiset tuplaputket, siltä kun tuo turaaminen näyttäis onnistuvan hienosti.
Täytyy ottaa sankariin yhteyttä kun buimuriin pitäis tehdä vähä samantapaiset tuplaputket, siltä kun tuo turaaminen näyttäis onnistuvan hienosti.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
hitsaaminenhan o tommosta räkimistä, ei kehtais muille tehä ja kuten tuosta saattaa huomata niin oha tuosa mallaaminen että saa suunnilleenkaan hollilleen.Vensku_ kirjoitti:onkos sulla laturin laakeri menos ku tuollee wislaa..
Täytyy ottaa sankariin yhteyttä kun buimuriin pitäis tehdä vähä samantapaiset tuplaputket, siltä kun tuo turaaminen näyttäis onnistuvan hienosti.
wislaukseen vois auttaa joku semmonen turbon kaltanen, nyt tuolla on vaan semmosen näköne mutta palijo pienempi
tännään olis ollu rastina putken maalaaminen ja tuon tunnelin teko mutta en päässy ku mallailemmaan paikalleen tunnelin korkeutta varten sekä testattua ettei ota ennää mihinkään kii, niin hääty lähtä siskolle kassaileen toimistopöytää noo ei ton kanssa oo ollu muutenkaan hoppu niin ei se tästä yhestä illasta jää valamistuminen (joskus) kii . Tuli napattua vielä kaks kuvvaa ku o paikallaan tuo putki niin jos se vähäsen selittyis tuon mutkahässäkän periaate :
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
juu ei tuo ny aivan oo räkimistä, kuhan heitin vaan mutta häätyypä testata totaki hommaa ku seuraavan kerran värkkää johonki putkiaMika.T kirjoitti:Helepottaa kummasti noiden valmiskäyrien hitsaamista kun hio galvanoinnin pois saumankohdalta +1cm molemmin puolin saumaa.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no niin tännään oli sitten rastina väännellä tuo tunneli tonne, leikkelin pellin sinne valamiiksi oottelemmaan että pääsee hitsaileen, ei viittiny vaan hitsailla/rälläköidä ku hallikaverilla oli vieressä vahaushommelit jotenka jättiin siihen ku sain pellin sinne istumaan. Tuli vielä yks video otettua ja kylymänähän ei sais ryntäyttää mutta suotakoon se tällä kertaa. kovalla kuormalla ainakin näyttäs molemmista tulevan yhtä paljon (nou shit sherlock )kuhan tuon saa nyt pyörilleen niin jos käyttelis lämpimäksi ja kattelis tuolla ulkona että mitenkä se pukkailee niin tarvittaessahan tonne saa vielä hitsailtua pienemmäksi tarpeen tullen tuota haarotusta/muutella sitä. tässä nyt tuo viteopätkä ja vähäsen se taitaa sinistä pukata varmaan seisonnasta johtuen paikat vielä kohmeesa
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Hyvin vähänhän tuo savuttelee noilla kilometreillä!
Hienot tupraukset tuli kyllä siinä yhdessä kohtaa.
Hienot tupraukset tuli kyllä siinä yhdessä kohtaa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
eilen tuli hitsailtua tuo tunneli aika hyvälle mallile,,enää ei tartte ku siistiä saumoja ja maalata sekä massata tuo hyvin. mitenkäs palijokohan nuilla on lämmönketo kiveniskulla vs alustamassalla etei sula pois sitten? pari cm on väliä tuohon tunneliin minimissään eli saattaahan se vähäsen lämpöäkin ottaa...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
no niin tännään sitten taas vähäsen etteenpäin eli maalasin ton putkihökötyksen. huomenna jos sais värkkäiltyä sitten tuon aiotun tunnelin saumat tiivisteaineella jne niin oispaha yks homma taas tehty etteenpäin...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
yännään tuli sitten tyhjenneltyä tuota autoa jotta pääsee puhaltelleen nuita ruosteita jne. ovet irrotin ku sain kaverin ja tuli tuota sisämattoaki putsailtua ihan testausmielesä että miten se tommonen verhoiluimuri irrottellee tota jaskaa:
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Tuntuu se vaan hurjalle että väykky on tossa "kunnossa", siis että purettuna noinkin pirusti...
No, onhan näilläkin vehkeillä tietysti ikää, sitte ku W211 nähdään ekan kerran tuolleen purettuna, niin jännä nähdä mikä vuos ja kuin käy.
No, onhan näilläkin vehkeillä tietysti ikää, sitte ku W211 nähdään ekan kerran tuolleen purettuna, niin jännä nähdä mikä vuos ja kuin käy.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
En ole asiantuntija, mutta voisin kuvitella, että tuosta oikeanpuolen haarasta herkemmin kaasut pakenee pihalle, ainakin pienellä kuormalla. No sen näkee sitten ulkona pakkaskelillä. Ihan tasaseksihan tuota virtausta on varmaan aika vaikee saadakin. Komian näkönen rööri jokatapauksessa, täytyy nostaa hattua, kun jaksat värkätä.InsaneMe kirjoitti:
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
toinen puolihan on kuristettu eli tuo lyhyempi, käytin jo tossa aikasemminki pihalla käynnisä niin samallalailla se tupruutteli molemmista ja kaasuteltaessaki näytti samalta mitä eilenki kerkesin kattelemmaan (ei oo oikeen riittävän kylmä että näkis kunnolla) sais tuon potikan kytkettyä vielä niin sillä näkis ainakin että palijo niistä tullee vai tulleeko vaan tuutin täyeltäVäsynyt Mies kirjoitti:En ole asiantuntija, mutta voisin kuvitella, että tuosta oikeanpuolen haarasta herkemmin kaasut pakenee pihalle, ainakin pienellä kuormalla. No sen näkee sitten ulkona pakkaskelillä. Ihan tasaseksihan tuota virtausta on varmaan aika vaikee saadakin. Komian näkönen rööri jokatapauksessa, täytyy nostaa hattua, kun jaksat värkätä.InsaneMe kirjoitti:
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
pittääkö se sitten ku väykky o joskus valamis niin ostaa halapa 211nen vähäruosteinen niin eiköhä sitä pääse sitten sammaansyssyyn heti purkaileen samallalaillaVensku_ kirjoitti:Tuntuu se vaan hurjalle että väykky on tossa "kunnossa", siis että purettuna noinkin pirusti...
No, onhan näilläkin vehkeillä tietysti ikää, sitte ku W211 nähdään ekan kerran tuolleen purettuna, niin jännä nähdä mikä vuos ja kuin käy.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tännään irrottelin takasatulat maalausta varten ja entraamiseen. toisella puolella meinas olla sisempi mäntä jumisa mutta kyllähän se sieltä paineilmalla lähti sitten ja vakaajaaki koittiin irrotella mutta ei taia lähtä irti iliman takakehikon irrottamista?
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tännään oli rastina irrotella venakoppa ja maalasin samanmoiseksi ku vanahuksen eli tolla VHT:n wrinkle plussalla. Meleko tiukalle meni kyllä yhellä purkilla maalata molempien etenki ku piti vähän korjailla tuon vanahuksen venakoppaa. Ajattelin vielä vetästä ton egr:n läpän rungon samanmoiseksi ja jätän imusarjan kontrastiksi tonne eli en maalaa sitä (=en jaksa irrottaa sitä taas )
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
tuolla mun yykaakoon topikisssa o kanssa kuvvaa lähempääkin ja varmaan yks syy o miksi maalasin tollaseksi niin iski laiskuusthabandit^ kirjoitti:Onkos tuossa nyt sellainen karkea tai pikemmin "rypistetty" pinta? Jossain toisaalla bongasin kans vastaavan, tulee ihan siistin näköinen. Sopivasti erilainen vrt. vaikkapa aina kiillotettu kuin juutalaisen m**kku.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro