Liekin "Ämmä-Bemari" eli BMW 518i E34 90´
Liekin "Ämmä-Bemari" eli BMW 518i E34 90´
Noniin se Mersu tuli sitten tosiaan myytyä ja uuden auton myötä tuli vaihdettua merkkiä. Mersusta jäi kuiteskin niin hyvä maku että varmasti ei ollut viimeinen Mersu meikäläisellä.
Nyt pihassa komeilee siis BMW 518i vuosimallia 90´ Kilometrejä on kertynyt mittariin jotain 335tkm ja pintaa koristaa valkoinen talven maastoväri. Mukava auto se on tuokin ajaa ja näkyy menevän myös tarvittaessa poikittain. Jos vaikka muutaman kuvan paiskais tähän ihmeteltäväksi.
Saapi morjestaa tuolla liikenteessä jos bongaapi. Jos en morjesta takas niin se ei johdu siitä että olis Bemarin oston myötä kihonnu kusi päähän. Olen vain edelleen se sama puusilimä.
Nyt pihassa komeilee siis BMW 518i vuosimallia 90´ Kilometrejä on kertynyt mittariin jotain 335tkm ja pintaa koristaa valkoinen talven maastoväri. Mukava auto se on tuokin ajaa ja näkyy menevän myös tarvittaessa poikittain. Jos vaikka muutaman kuvan paiskais tähän ihmeteltäväksi.
Saapi morjestaa tuolla liikenteessä jos bongaapi. Jos en morjesta takas niin se ei johdu siitä että olis Bemarin oston myötä kihonnu kusi päähän. Olen vain edelleen se sama puusilimä.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Juu kyseisellä voimanpesällä on. Jakoremmi vaihdettu aika vasta joten ei syytä huoleen sen osalta vähään aikaan.ruikku kirjoitti:Kone M40? Tarkkana jakohihnan kanssa
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Vähään. Eikös vaihtoväli ole 40tkm jos oikein muistan?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Komia on korimalli ainakin minun mielestä, hallintalaitteet ei vaan oo siellä missä haluaisin ja interiööri muutenkin halutusta poikkeava
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
En muista tähän hätään sitä vaihtoväliä mutta on siihen vielä matkaa useita kymmeniä tuhansia kilometrejä. Määki tykkään tosta korimallista ja tuntuu passaavan hallintalaitteiden sijaintikin meikäläisen ruumiinrakenteelle. Eiköhän tuolla koulussa kulje ja kuvausreissuilla.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Ittelle iskee kans tuon ikäset 5-sarjalaiset. Uudemmissa ei oo minkäänlaista hohtoa enään Ulkoapäin todella nätin näköinen beeämwee
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Rekisterinumero kertoo auton olevan selvästi 525...
Ja tosiaan yhtään ei yli 40tkm hihna kestä.
Vaihda sinne IS:n kone, mikä nyt olikaan tyypiltään, tai olla S sarjan kone jopa?
Kaverilla oli tuollainen 525ix, hienoja pelejä nuo kolmenelkut.
Oikeena ämmänä tuo ois jo melkosen kallis peli, mut ois kulkujakin kivasti.
Ja tosiaan yhtään ei yli 40tkm hihna kestä.
Vaihda sinne IS:n kone, mikä nyt olikaan tyypiltään, tai olla S sarjan kone jopa?
Kaverilla oli tuollainen 525ix, hienoja pelejä nuo kolmenelkut.
Oikeena ämmänä tuo ois jo melkosen kallis peli, mut ois kulkujakin kivasti.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Kiitoksia mukavasta palautteesta. Joo tuo E34 on vielä semmoinen auton näköinen auto. Uudemmat menee jo ihme puikuloiksi. Tuo on yllättävän hyvässä kunnossa. Pohja täysin ruosteeton ja pinnassakaan ei oo kuin pieniä kukkia siellä täällä. valkoisessa näkyy niin hyvin heti kaikki. Pienellä fiksillä tuosta sais jo peräti nätin.
On mulla jo mielessä päätettynä että mikä se seuraava Mersu sitten on joku päivä mutta ei ihan opiskelijan budjetilla semmoista vielä hankita.
Rekkari on kyllä hauska. Olis nyt sattunu vielä 535...
Pitää huolehtia tuo remmihomma että tulee sitten ajoissa vaihdettua. Opiskelijan talous ei kestäis konerikkoa.
On mulla jo mielessä päätettynä että mikä se seuraava Mersu sitten on joku päivä mutta ei ihan opiskelijan budjetilla semmoista vielä hankita.
Rekkari on kyllä hauska. Olis nyt sattunu vielä 535...
Pitää huolehtia tuo remmihomma että tulee sitten ajoissa vaihdettua. Opiskelijan talous ei kestäis konerikkoa.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Remmin vaihto vaatii erikoistyökaluja, muut työkalut voi periaatteessa tehdä itse tai teettää mut viisarinäyttöinen remminkireysmittari on hankalampi tapaus. Jos jossain nyrkkipajalla remmin vaihdattaa kannattaa kysyä heti et kestääkö varmasti sen 40tkm. Jos ite meinaa vaihtaa niin kannattaa muistaa et tuo on tosi tarkka remmin kireydestä ja mitään ajoitusmerkkejä ei jakopäästä löydy.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
S14B20 myös.Hämis@HTC kirjoitti:M42B18Vensku_ kirjoitti:
Vaihda sinne IS:n kone, mikä nyt olikaan tyypiltään, tai olla S sarjan kone jopa?
Tyylikäs kolminelonen.
riippuen onko 318iS vai 320iS
Kummatkin oikeassa.
Nii, ja muistaakseni noissa iS:sä ei oo tota remmiongelmaa? (Ees tossa M42. Mut onha se jo "eri kone"...)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Niinno eiks oo vähä sama asia?kardaani kirjoitti:Eikö IS:sissä ole ketju sentään...Nii, ja muistaakseni noissa iS:sä ei oo tota remmiongelmaa? (Ees tossa M42. Mut onha se jo "eri kone"...)
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Yllättävän paljon herättänyt Bemari keskustelua Mesefoorumilla. Eipä siinä, saa jatkaa. Oppii tässä itekki sitten lisää.
Nyt olis Bemari leimakunnossa. Eilen korjautin takajarrun ku ei topannu tarpeeksi katsastuksessa. Jarrusylinteri ja jarrukengät meni vaihtoon... Huomenna hakemaan sitten leimaa. pakoputki tuli samalla muokattua uuteen uskoon. Ei oo enää tuota tökeröä suoraa putkea. Simonssin pönttö+rosterinen putkenpää muuttivat äänimaailman aika mielenkiintoiseksi...
Nyt olis Bemari leimakunnossa. Eilen korjautin takajarrun ku ei topannu tarpeeksi katsastuksessa. Jarrusylinteri ja jarrukengät meni vaihtoon... Huomenna hakemaan sitten leimaa. pakoputki tuli samalla muokattua uuteen uskoon. Ei oo enää tuota tökeröä suoraa putkea. Simonssin pönttö+rosterinen putkenpää muuttivat äänimaailman aika mielenkiintoiseksi...
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Valkoinen väri sopii aika hyvin tuohon koriin.
Jakoremmi laitetaan tuohon koneeseen useimmiten liian tiukalle ellei ole kokemusta hommasta ja sittenpä saattaa käydä hullusti ennen kuin 40tkm vaihtoväli on ajettu.
Pikkukone on muuten kestävä mutta nokka saattaa kulua ja sen sitten kuulee käynnistä.
Työkaverilla oli yli 500tkm ajettu 1,8 E36 ja nokka terve mutta koneeseen olikin vaihdettu öljyt aina kohtalaisen tiheään ja kunnolliset öljyt.
Jakoremmi laitetaan tuohon koneeseen useimmiten liian tiukalle ellei ole kokemusta hommasta ja sittenpä saattaa käydä hullusti ennen kuin 40tkm vaihtoväli on ajettu.
Pikkukone on muuten kestävä mutta nokka saattaa kulua ja sen sitten kuulee käynnistä.
Työkaverilla oli yli 500tkm ajettu 1,8 E36 ja nokka terve mutta koneeseen olikin vaihdettu öljyt aina kohtalaisen tiheään ja kunnolliset öljyt.
http://www.tarrapaikka.net/product_details.php?p=1797
E: Fiksu bemmi, ei tainnut mikään maailmaakaatavan kalliskaan olla?
E: Fiksu bemmi, ei tainnut mikään maailmaakaatavan kalliskaan olla?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Joo niin siinä lukee ja passaa hyvin Bemarin lasiin tuo tarra. ja kertoo oman mielipiteeni etovedoista... Pitäs tosiaan päivittää tuo allekirjoitus mutta en oo keksiny mitään tarpeeksi nasevaa vielä...
Tossapa kuva tosta uudesta hormista ja takaluukun kannessa terveiset kanssa-autoilijoille.
Tossapa kuva tosta uudesta hormista ja takaluukun kannessa terveiset kanssa-autoilijoille.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Pieni OT, mutta onkos Liekillä tarvetta 7½x15" aluvanteille (jako 5x120)?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mullakin saattais olla yhet 17" kanssa, ku en oo varma passaako tohon mun omaan alle, kun on 34:n alla ollu aikasemminkin... Renkaat on vähä ratakunnos mut sehän ei menoa haittaa...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
No tuo tuntuu olevan aika monen ihmisen exä mitä mukana tulleita rekisteriotteita kahteli... Kukas se työkaveri on?latku kirjoitti:Ostit sitte työkaverin ex pirssin
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Ja vanteet kiinnostaapi aina. Ei muutaku tarkempia specsejä ja kuvaa vaan näytille. Löytyy jo kahet alut tohon. Tai jos tarkkoja ollaan niin nuo alla olevat on magnesiumia.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Ei muuten menny katastuksesta läpi ku vieläkin liikaa heittoa takajarruissa. Säädeltiin sitten vielä lisää kenkiä mutta ei ehtiny toista kertaa yrittään tälle päivää. Jos huomenna hakis sitten taas hylsyn. Pessimisti kun olen.
Exät:
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta
Mercedes-Benz W124 230TE -86
Mercedes-Benz W123 300TD -84
Muita romuja:
Opel Omega 2,2i 16V -01
Oldsmobile Delta 88 Royale 350cid -79 Sikalintta