Viinin pystärin kysymyksiä
Viinin pystärin kysymyksiä
Tässä kun on jatustellut jo useamman vuoden myydäkö, vaiko eikökö ja kyseessähän on ehkä eräs maapallon laiskimmista yksilöistä W115115 eli 200D kasilinja. Ajotuntumassa kuitenkin jotain ylimaallisen käsittämätöntä, joten aina kun aurinko vähänkin alkaa pilkoittamaan (niinkuin nyt maaliskuun alussakin jo monta tuntia) on Hänellä vaan pakko ryhtyä ajelemaan...
Ongelmaksi muodostuukin varaosapalvelu, "Alkaa olla pikkuhiljaa poistuvaa kalustoa." kuten leikkisästi myyjät vihjailevat (haha )
Mm.uusi syyläri 450e vai miten se oli...
Loppuun asti kai se on ajettava, vaan miten tekniikka. Liekö kellään hajuakaan, löytyykö uudempaa (esim.85-95) tekniikkaa jota kohtuullisen helposti voisi kuvitella laittavan entisen tilalle, siinä kun on ne tukitangot konehuoneen puolella vähäsen riesana, eikä tilaakaan niinkuin 123:ssa? Se cdi taitaa olla vaikea? ja perähän oli muistaakseni pikkisen yli 4:n välitys, että jos harvempaa...
Tällä hetkellä runko ja alusta tikissään, vaan mitenkä sitten jatkossa puslia, tukivarsia, luita ja muita? Sopuhintaan?
Ja vaikkei nyt ajelekkaan muuten kuin silloin tällöin kauppaan ja joskus työmaille niin tahtoo semmonen 20tkm vuodessa kertyä tähänkin ihan huomaamatta, joten uudempi tekniikka mielellään yhtä vähäruokaista oli nyt sitten pensaa tahi löpöä (nyt keskim.plussakelissä 6.5l/100, ajotyylihän on kirkkokyytiä)
Tai sitten se on kait rammari viriteltävä ja niitä supparloita ja mitä vielä nuppiin niitä kaakkoja ja mentävä niin pitkälle kunnes jompikumpi herkiää toimimasta (kuski tai kone)
Emäntä kyllä jo vihjaili, että kyllä nyt tänä keväänä jo sen hävität, vaan ei tässä nyt oikein, kun ei taho keritä...
Ongelmaksi muodostuukin varaosapalvelu, "Alkaa olla pikkuhiljaa poistuvaa kalustoa." kuten leikkisästi myyjät vihjailevat (haha )
Mm.uusi syyläri 450e vai miten se oli...
Loppuun asti kai se on ajettava, vaan miten tekniikka. Liekö kellään hajuakaan, löytyykö uudempaa (esim.85-95) tekniikkaa jota kohtuullisen helposti voisi kuvitella laittavan entisen tilalle, siinä kun on ne tukitangot konehuoneen puolella vähäsen riesana, eikä tilaakaan niinkuin 123:ssa? Se cdi taitaa olla vaikea? ja perähän oli muistaakseni pikkisen yli 4:n välitys, että jos harvempaa...
Tällä hetkellä runko ja alusta tikissään, vaan mitenkä sitten jatkossa puslia, tukivarsia, luita ja muita? Sopuhintaan?
Ja vaikkei nyt ajelekkaan muuten kuin silloin tällöin kauppaan ja joskus työmaille niin tahtoo semmonen 20tkm vuodessa kertyä tähänkin ihan huomaamatta, joten uudempi tekniikka mielellään yhtä vähäruokaista oli nyt sitten pensaa tahi löpöä (nyt keskim.plussakelissä 6.5l/100, ajotyylihän on kirkkokyytiä)
Tai sitten se on kait rammari viriteltävä ja niitä supparloita ja mitä vielä nuppiin niitä kaakkoja ja mentävä niin pitkälle kunnes jompikumpi herkiää toimimasta (kuski tai kone)
Emäntä kyllä jo vihjaili, että kyllä nyt tänä keväänä jo sen hävität, vaan ei tässä nyt oikein, kun ei taho keritä...
Jos vähänkään on siinä kunnossa että kannattaa säilyttää, niin älä MISSÄÄN nimessä hukkaa. Vähenemään päin on nuo pystärit, valitettavasti...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
AamenRoopeK kirjoitti:Dodi ei muutaku om605 pellin alle, ja vielä iso ämpäri kaveriksi...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Itellä oli tollaset suunnitelmat ku olisin saanu tutulta ilmatteeksi kaks pystäriä, mut sit joku harrastaja oli maksanu niistä virheettömistä kappaleista nii paljon et sen oli pakko myydä ne... Tai siis toinen oli virheetön, toisessa oli rupea, ku toimitti käyttöauton virkaa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91